Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122293/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana bramy wjazdowej i drzwi w m. Żagań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://43wog.wp.mil.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana bramy wjazdowej i drzwi w m. Żagań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a84e692e-ea0c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122293/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 43/26/PN/2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41482,61 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia : „Wymiana bramy wjazdowej w kompleksie 2987 w Żaganiu”. Zakres robót i usług do realizacji:1. Demontaż starej i montaż nowej bramy stalowej poz. 1,
2. Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami; poz. 2
3. Stopy fundamentowe betonowe; poz. 3,
4. Skucie tynków; poz. 4
5. Tynki zewnętrzne cementowe; poz. 5
6. Malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową; poz. 6
7. Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej; poz. 7
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 6a do SWZ opis
przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 2a do SWZ oraz przedmiar - Załącznik nr 7a do SWZ.
Pełen zakres prac opisany został w załącznikach wskazanych w ust. 2 niniejszego rozdziału
SWZ. Podczas wyceny prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z
pełną dokumentacją, która funkcjonuje jako całość.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały
określone w dokumentacji wskazanej w ust. 2 niniejszego rozdziału SWZ. Wszystkie wskazane
w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków
towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy
rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych
oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o
parametrach techniczno – użytkowych nie niższych niż określone w opisie przedmiotu
zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 32492,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia :„Wymiana drzwi do magazynów broni w budynku 15/2987”.Zakres robót i usług do realizacji:
1. Wykucie z muru ościeżnic stalowych poz. 1,
2. Drzwi wewnętrzne stalowe kl.RC4; poz. 2
3. Tynki wewnętrzne zwykłe; poz. 3,
4. Gładzie gipsowe; poz. 4
5. Jednokrotne gruntowanie emulsją UNI-GRUNT; poz. 5
6. Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi; poz. 6
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 6b do SWZ opis
przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 2b do SWZ oraz przedmiar - Załącznik nr 7b do SWZ.
Pełen zakres prac opisany został w załącznikach wskazanych w ust. 2 niniejszego rozdziału
SWZ. Podczas wyceny prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z
pełną dokumentacją, która funkcjonuje jako całość.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały
określone w dokumentacji wskazanej w ust. 2 niniejszego rozdziału SWZ. Wszystkie wskazane
w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków
towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy
rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych
oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o
parametrach techniczno – użytkowych nie niższych niż określone w opisie przedmiotu
zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 8989,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 06.08.2021 r. do godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 06.08.2021 r. do godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





