Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa cukru.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO RYMANÓW SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000872059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 48
1.5.2.) Miejscowość: Rymanów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-481
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134357401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@uzdrowisko-rymanow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uzdrowisko-rymanow.com.pl/uzdrowisko/przetargi/przetargi-dostawy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sp,ółka akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cukru.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f84303e-c085-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP-02/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cukru białego w ilości 24 000 kg, w kategorii 2 KN jakościowo odpowiadający Polskiej Normie PN-A-74850: 1996, pakowany w worki 25 kg.
Inne wymagane przez zamawiającego elementy związane z zamówieniem:
1. Wielkość jednorazowej dostawy maksymalnie 24 tony.
2. Towar należy dostarczyć na paletach EURO, maksymalna waga netto na jednej palecie 1050 kg.
3. Towar na czas transportu należy właściwie zabezpieczyć folią stretch.
4. Termin realizacji poszczególnych dostaw zostanie ustalony przez strony umowy poprzez wiadomość przesłaną pocztą elektroniczną (e-mail).
5. Ostateczny termin realizacji wszystkich dostaw w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy zobowiązani byli do złożenia ofert w formie elektronicznej, za pośrednictwem skrzynki ePUAP, po uprzednim zaszyfrowaniu ofert na miniPortalu. W dniu 04.05.2022 r. o godz. 10.00 Zamawiający przystąpił do procedury otwarcia ofert. Zamawiający z użyciem aplikacji do szyfrowania i deszyfrowania ofert, przystąpił do deszyfrowania pliku, który wcześniej został pobrany ze skrzynki ePUAP. Następnie przystąpiono do weryfikacji podpisów elektronicznych, gdzie stwierdzono, że Wykonawca złożył ofertę poprzez portal ePUAP w postaci elektronicznej (plik.doc.), który nie został opatrzony żadnym podpisem elektronicznym.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RYMANÓW-ZDRÓJ
- Usługa prania w 2026 roku - znak sprawy RLE -04/25
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Uzdrowiska Rymanów S.A w Rymanowie Zdroju - znak sprawy EEZ -01/25.
- "Dostawa leków i środków medycznych na potrzeby Działu Farmacji Szpitalnej w 2026 roku - znak sprawy EEZ-02/25"
więcej: przetargi RYMANÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Tuchowie w roku 2026
- Dostawa artykułów spożywczych ( owoce i warzywa, artykuły mleczarskie, artykuły spożywcze, jaja, mrożonki )
- Artykuły spożywcze ( 5 / 2025 )
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Aresztu Śledczego w Opolu
więcej: Cukier biały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





