eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna"Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rokitno"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rokitno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytoczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 749 43 10

1.5.8.) Numer faksu: 95 748 91 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straż Pożarna w Rokitnie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rokitno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e29119d-de2a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003403/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rokitno”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 790000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przeniesienie własności na Zamawiającego
fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla
Ochotniczej Straż Pożarnej w Rokitnie o parametrach i wyposażeniu zgodnym z treścią
specyfikacji. Zamówienie finansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki
Wodnej w Zielnej Górze, Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego, Gminy Przytoczna.
2. Pojazd powinien być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (akustyczne i
świetlne) dla pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać
podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 100 W. Belka
sygnalizacyjna typu LED zamontowana na dachu samochodu.
3. Podwozie pojazdu winno być wyprodukowane w 2021 r. spełniające następujące warunki:
a. silnik o zapłonie samoczynnym o mocy minimum 320 KM, spełniający wymogi odnośnie
czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami min. EURO 6,
b. skrzynia biegów - manualna o maksymalnym przełożeniu - 6 biegów do przodu +plus
wsteczny,
4. Napęd stały 4x4, skrzynia redukcyjna do jazdy w terenie.
5. Zabudowa pożarnicza metalowo-kompozytowa. Zabudowa wykonana z materiałów odpornych
na korozję.
6. Zbiornik wody o pojemności min. 3000 litrów (± 2%)- wykonany z kompozytu.
7. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody,
wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków
pianotwórczych i modyfikatorów.
8. Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 2800l/min. przy ciśnieniu 0,8 MPa dla
głębokości ssania 1,5 m. Wydajność stopnia wysokiego ciśnienia min. 400 l/min. przy ciśnieniu
4 MPa.
9. Samochód wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o
długości węża 60 m na zwijadle.
10. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z dostawą
dokumentację pojazdu, w tym m.in. świadectwa dopuszczenia lub inne dokumenty
potwierdzające dopuszczenie przedmiotu umowy do stosowania w ochronie przeciwpożarowej,
obowiązujące na dzień odbioru oraz instrukcję obsługi, Książkę serwisową i gwarancyjną w
języku polskim. Pojazd będzie spełniał wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997
r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 450 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 poz. 2022 ze zm).
12. Po odbiorze pojazdu wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami
Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji. W
szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez
instytucje państwowe.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 – „Wymagania techniczne
dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4.”
14. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia
równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych,
których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie
rozwiązań przyjętych w SWZ oraz załącznikach. Oznacza to, że Pełnomocnik Zamawiającego
dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń,
wymienionych w SWZ i załącznikach z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe
oczekiwane przez Pełnomocnika Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny
ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu
zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, Pełnomocnik Zamawiającego dopuszcza
rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych
wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na
potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar
udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
15. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na pojazd,
zabudowę wraz z wyposażeniem, bez ograniczenia przebiegu, na okres minimum 24 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w
rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
16. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia.
Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi.
Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru przedmiotu
umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze.
Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej
określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
17. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz
zawartą z zamawiającym umową.
18. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy
ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb
realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny
koszt i własnym staraniem.
19. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
– 34144210-3 Wozy strażackie
20. Pełnomocnik Zamawiającego nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.
214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO TRUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382091601

7.3.3) Ulica: KS. P. ŚCIEGIENNEGO 270

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.