Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00135137/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846519015
1.5.8.) Numer faksu: 846519015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugmircze.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e9a161f-f442-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001836/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135137/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRGR.2710.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146843,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dowóz uczniów niepełnosprawnych” polegającego na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, Hrubieszów, ul. Zamojska 16, 22-500 Hrubieszów oraz do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie”, Hrubieszów, ul. Zamojska 16 A, 22-500 Hrubieszów wraz z powrotem do miejsc zamieszkania.
Uczniowie dowożeni będą w dni zajęć szkolnych określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/2022 ustalonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.). W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
Pojazd powinien być wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi oraz windę lub szyny najazdowe, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w ruchu pasażerskim i transporcie drogowym oraz właściwie do charakteru przewozów oznakowany. W przypadku braku windy lub szyn najazdowych umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w pojeździe zapewni obsługa pojazdu.
Wykonawca odpowiada za przewóz uczniów na zasadach obowiązujących w przepisach o ruchu pasażerskim, transporcie drogowym i określonych prawem przewozowym. Kierowca powinien posiadać odpowiednie uprawnienia zawodowe.
W czasie trwania przewozu uczniów Wykonawca zapewni opiekę w postaci osoby przeszkolonej w zakresie udzielania pierwszej pomocy bądź posiadającej przygotowanie pedagogiczne pozwalające na pracę z dziećmi niepełnosprawnymi. Uwaga! Opieka nie może być zapewniona tylko przez samego kierowcę.
W przypadku awarii pojazdu, podczas dowozu uczniów do szkoły lub odwiezienia do miejsca zamieszkania, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego sprawnego technicznie i spełniającego właściwe wymagania w ruchu drogowym.
W przypadku braku wywiązania się Wykonawcy z prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wykonać usługę będącą przedmiotem zamówienia we własnym zakresie lub zamówić usługę u innego Wykonawcy. Wszelkie koszty z tym związane pokryje Wykonawca.
Ilości dzieci dowożonych do poszczególnych placówek przedstawiają się następująco:
Do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczych w Hrubieszowie dowożeni będą uczniowie z następujących miejscowości: Prehoryłe – 1 uczeń, Kryłów Kolonia – 1 uczeń, Małków – 1 uczeń, Małków Kolonia – 1 uczeń, Szychowice – 2 uczniów, Mircze – 3 uczniów, w tym 1 uczeń poruszające się na wózku inwalidzkim, Miętkie – 2 uczniów, Modryń – 1 uczeń, Modryń Kolonia – 1 uczeń, Modryniec – 1 uczeń.
Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie” dowożone będą dzieci z następujących miejscowości: Smoligów – 1 dziecko.
Trasa dowozu będzie przebiegała w znacznej części drogami utwardzonymi – asfaltowymi bądź cementowymi.
Szacunkowa dzienna długość trasy dowozu uczniów do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie oraz do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie” wyniesie 158 km.
Przyjmuje się, że zamówienie realizowane będzie przez 187 dni. Przewidywana łączna ilość kilometrów potrzebnych do realizacji zamówienia, wynikająca z liczby dni zajęć szkolnych i przedszkolnych oraz dziennej długości tras wynosi 29 546 km.
Dowóz we wszystkie dni rozpoczynał się będzie nie wcześniej niż o godzinie 6:45. Uczniowie powinni być dowiezieni na godzinę 8:00, nie wcześniej jednak niż na godzinę 7:45. Odwóz będzie się rozpoczynał o godzinie 14:30.
W celu wykonywania dowozu w odpowiednich godzinach, Wykonawca zapewni wystarczającą ilość pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych” ogłoszonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.08.2021 r. pod numerem 2021/BZP 00135137/01, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12 sierpnia 2021 r. do godziny 1000, wpłynęła jedna oferta:1. AR-SPEED Arkadiusz Góra
Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. 382A/114, 61-441 Poznań
Cena oferty brutto: 168 412,20 zł
Czas podstawienia zastępczego środka transportowego w razie awarii: 60 minut.
O godzinie 1030 Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Następnie, w toku badania złożonej oferty, Zamawiający dokonał oceny omawianej oferty. Zamawiający stwierdził, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp i postanowieniami pkt 10.10 SWZ i art. 226 ust. 1 pkt 6) w zw. z postanowieniami pkt 12.2 SWZ
Zgodnie z treścią art. 266 ustawy Pzp, do przygotowania i prowadzenia przez zamawiających publicznych postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne stosuje się przepisy działu II, z wyjątkiem przepisów art. 83, art. 86, art. 87 ust. 3, art. 88-90, art. 97 ust. 2, art. 124, art. 125 ust. 2 і 6, art. 126, art. 127 ust. 1, art. 129, art. 130, art. 132-188, art. 220, art. 227 ust. 1, art. 257, art. 264 і art. 265, chyba że przepisy niniejszego działu stanowią inaczej. Z kolei zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 3) i pkt 5) i pkt 6) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy oraz, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Zgodnie z art. 7 pkt 29) ustawy pzp, przez warunki zamówienia należy rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające
w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz postanowieniami 10.10 SWZ, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie postanowieniami 10.10 SWZ Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp,
z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
W niniejszym postępowaniu Wykonawca złożył ofertę, na którą składały się następujące pliki:
„oferta”
„OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA”
Wykonawca przesłał Zamawiającemu pliki oferty za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP. Zamawiający dokonując badania i oceny ofert stwierdził, że plik ten nie został przez Wykonawcę podpisany żadnym
z podpisów wymienionych w art. 63 ust. 2 ustawy pzp jak i pkt 10.10 SWZ.
CIĄG DALSZY ZNAJDUJE SIĘ W INFORMACJACH DODATKOWYCH - SEKCJA IX.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168412,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168412,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
i w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp
i postanowieniami pkt 10.10 SWZ i art. 226 ust. 1 pkt 6) w zw. z postanowieniami pkt 12.2 SWZ .
W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.