Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098360/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie ZGM w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z podziałem na 3 zadania (Kuboszka)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52f0eb20-ac38-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie ZGM w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z podziałem na 3 zadania (Kuboszka)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52f0eb20-ac38-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003415/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie ZGM w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z podziałem na 3 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0008.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2739678,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 423383,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynku Wspólnot Mieszkaniowych.Zadanie nr 1: ul. Kuboszka 2a/2, ul. Kuboszka 2a/8, ul. Kuboszka 2b/2, ul. Kuboszka 2b/5, ul. Kuboszka 2b/9.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,
3) roboty towarzyszące i porządkowe,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,
3) wykonanie instalacji gazowej,
4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,
3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,
7) wykonanie instalacji gazowej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 170960,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynku Wspólnot Mieszkaniowych.Zadanie nr 2: ul. Kuboszka 3a/5, ul. Kuboszka 3a/10, ul. Kuboszka 3c/1, ul. Kuboszka 3c/6.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,
3) roboty towarzyszące i porządkowe,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,
3) wykonanie instalacji gazowej,
4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,
3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,
7) wykonanie instalacji gazowej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 131134,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynku Wspólnot Mieszkaniowych.Zadanie nr 3: ul. Kuboszka 3b/2, ul. Kuboszka 3b/7, ul. Kuboszka 3b/8, ul. Kuboszka 3b/11.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,
3) roboty towarzyszące i porządkowe,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,
3) wykonanie instalacji gazowej,
4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,
3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych,
4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,
7) wykonanie instalacji gazowej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 121287,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145863,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKA TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA Michał Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6471879779
7.3.3) Ulica: Rymera 16
7.3.4) Miejscowość: Radlin
7.3.5) Kod pocztowy: 44-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIKA-TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA MICHAŁ MIKA
jakie przetargi wygrała firma
MIKA-TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA MICHAŁ MIKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111884,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BG SYSTEM Sp. j. B. Boczek, G. Dębski, Ł. Dębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6482333162
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 29
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BG SYSTEM SPÓŁKA JAWNA B. BOCZEK, G. DĘBSKI, Ł. DĘBSKI
jakie przetargi wygrała firma
BG SYSTEM SPÓŁKA JAWNA B. BOCZEK, G. DĘBSKI, Ł. DĘBSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BG SYSTEM Sp. j. B. Boczek, G. Dębski, Ł. Dębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6482333162
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 29
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BG SYSTEM SPÓŁKA JAWNA B. BOCZEK, G. DĘBSKI, Ł. DĘBSKI
jakie przetargi wygrała firma
BG SYSTEM SPÓŁKA JAWNA B. BOCZEK, G. DĘBSKI, Ł. DĘBSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja toru zasilania Centrum Przetwarzania Danych CPD1 w Rybniku wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem instalacji rozdzielnicy 0,4kV.
- Dostawy mrożonych ryb,ryb wędzonych i przetworów rybnych
- Prace remontowo-budowlane w salach do praktycznej nauki zawodu w ZSEU w Rybniku z podziałem na dwa zadania: zad. 1: Prace (...) w pionie A zad. 2: Prace (...) w pionie D
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg, ścieżek rowerowych na terenie miasta Rybnika.
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia odpadów ulegających biodegradacji, gruzu zmieszanego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych bębnów i tonerów oraz tekstyliów...
- Zabezpieczenie ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- Termomodernizacja budynku Tęczowego Przedszkola w Dzierzgoniu - etap 1
- "PRZEBUDOWA CZĘŚCI MIESZKALNEJ NA SALE LEKCYJNE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SOWIEJ WOLI PRZY UL. SZKOLNEJ 108"
- Przebudowa części pomieszczeń na parterze Szkoły Podstawowej w Łomnej.
- POPRAWA WARUNKÓW SANITARNYCH W BUDYNKU SZATNI PRZY UL. SPORTOWEJ W PĘPOWIE
- "Przebudowa oraz dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim na filię Żłobka "Szuwarek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.