Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promowanie Ekoenergia Silesia S.A. podczas wydarzenia kulturalno-rozrywkowego pn. „Sylwestrowa Moc Przebojów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOENERGIA SILESIA SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: Ekoenergia Silesia S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242859870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeliwna 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-599
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekoenergiasilesia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoenergiasilesia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ekoenergiasilesia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promowanie Ekoenergia Silesia S.A. podczas wydarzenia kulturalno-rozrywkowego pn. „Sylwestrowa Moc Przebojów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c065e040-c9bc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 304 w powiązaniu z 214 ust. 1 pkt 1) lit a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W trybie z wolnej ręki na Reklamę i promocję Ekoenergia Silesia S.A. podczas wydarzenia kulturalno-rozrywkowego pn. „Sylwestrowa Moc Przebojów”, organizowanego przez Organizatora z uwagi na konieczność udzielenia zamówienia w ramach powyższego wydarzenia ściśle określonego, w określonym miejscu i czasie tj. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, możliwość tylko jednego wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/2/DM/28-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 50000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Reklama i promocja Ekoenergia Silesia S.A. podczas wydarzenia kulturalno-rozrywkowego
pn. „Sylwestrowa Moc Przebojów”
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSIC COMPANY SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362000413
7.3.3) Ulica: Ul. Dygasińskiego 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-603
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-31 do 2023-01-01INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z wykonaniem pochylni wzdłuż ul. Mieroszewskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu na drogę dla rowerów z ul. Hallera w rejonie S86 w Katowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa magnetyzera pola przemiennego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Działania edukacyjno-informacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w prasie, mediach społecznościowych i w Internecie.
- Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części.
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych ukierunkowanych na promocję anglojęzycznej oferty edukacyjnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- Zlecenie organizacji cyklu dwóch plenerowych wydarzeń na terenie województwa zachodniopomorskiego pn. "Letni Festiwal Innowacji"
więcej: Usługi zarządzania reklamą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.