Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090520/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja wydarzeń dla młodzieży i konkursów międzyszkolnych w ramach projektu ENIGMA” – 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301740215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 37
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-537
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 669 80 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliapoznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.metropoliapoznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6cfa21e-a92a-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działaność Stowarzyszenia metropolitalnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja wydarzeń dla młodzieży i konkursów międzyszkolnych w ramach projektu ENIGMA” – 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6cfa21e-a92a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu UE: „ENIGMA - Wsparcie nauczania matematyki i informatyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Metropolii Poznań”, Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.4 WRPO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2023/Enigma
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 - Organizacja wydarzeń dla młodzieży:- Organizacja wydarzenia dla młodzieży "Metropolitalny Festiwal Nauki ENIGMA FEST" (5 edycji);
- Organizacja wydarzenia dla młodzieży "Przyszłość to nie ENIGMA! Praca dla młodych w XXI wieku" (2 edycje);
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 215000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część 2 - Organizacja konkursów międzyszkolny:- Konkurs międzyszkolny dla ucz. (CYBERLIGA 1.0/CYBERLIGA 2.0) – przeprowadzenie konkursu (4 edycje);
- Konkurs międzyszkolny dla ucz. METROPOLITALNA LIGA ENIGMY – przeprowadzenie konkursu (2 edycje).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181978,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181987,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTON EAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521605168
7.3.3) Ulica: ul. Ozimska 18/A2
7.3.4) Miejscowość: Falmirowice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dot. organizacji i bezpośredniego prowadzenia twórczych działań edukacyjnych i szkoleniowych w formie dydaktycznej i bezpośredniego przekazywania wiedzy z odrębnym zakresem organizacji części technicznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181978,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę na część 2:
Sun & More Sp. z o.o. ul. Madalińskiego 8 lok. 215 70-101 Szczecin: cena 86 700,00 PLN - Doświadczenie Przedstawiciela Wykonawcy – 2 dodatkowe usługi.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia w części 2 to: 44 000,00 PLN brutto.
Zamawiający nie ma możliwości przeznaczenia zwiększonej kwoty to poziomu oferty najtańszej, w związku z czym konieczne stało się unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywny zakup paliwa,materiałów eksploatacyjnych,akcesoriów oraz usług w systemie sprzedaży bezgotówkowej do samochodów służbowych,poprzez wydanie kart paliwowych umożliwiających zakup bezgotówkowy
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 189 Jastrowie - Więcbork, odcinek Kujan do granicy gminy Zakrzewo
- Prace remontowe w budynkach Szkoły Podstawowej nr 75 w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego typu PICK-UP.
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Przebudowa DK36 w miejscowości Krotoszyn w zakresie przebudowy ulicy Witosa
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych sal konferencyjnych i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów szkolenia - w miejscowości Poznań w dniach 4 - 5 lipca 2023 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja działań szkoleniowych podnoszących kwalifikacje pracowników administracji w świetle podejmowanych działań restrukturyzacyjnych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
- Usługi szkoleniowe dla pracowników dydaktycznych PANS w Chełmie w ramach projektu "Doskonałość dydaktyczna uczelni"
- Przeprowadzenie seminariów dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu "Ekonomia Społeczna - Drogowskaz Rozwoju Społecznego II" z podziałem na części.
- Organizacja szkoleń w formie online i szkoleń realizowanych w formie stacjonarnej dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów RPO WŁ na lata 2014-2020 oraz FEŁ 2021-2027
- Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych.
- "Usługa przeprowadzenia kursu nauki jazdy wraz z egzaminem - kategoria T".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.