Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071359/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie mieszkania chronionego w Gminie Czchowice-Dziedzice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214-71-14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie mieszkania chronionego w Gminie Czchowice-Dziedzice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d7be6e-994a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie mieszkania chronionego w Gminie Czechowice-Dziedzice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Umowa z dnia 22.06.2021 r. o dofinansowanie projektu „Utworzenie mieszkania chronionego w Gminie Czechowice-Dziedzice” nr UDA-RPSL.10.02.02-24-0BD6/20-00 w ramach R P O Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320541,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Utworzenie mieszkania chronionego w Gminie Czechowice-Dziedzice” obejmuje między innymi:
ROBOTY BUDOWLANE:
- roboty rozbiórkowe posadzek i ścian,
- częściowe roboty rozbiórkowe ścian działowych,
- roboty rozbiórkowe poszerzenia otworów drzwiowych,
- wykonanie płyty fundamentowej dla platformy dźwigowej,
- wykonanie belki stalowej w celu uzupełnienia podparcia ścianą nośną,
- wykonanie nowych ścianek działowych z GK,
- roboty wykończeniowe polegające na układaniu glazury oraz płytek, malowanie
- wymiana stolarki drzwiowej,
- adaptacja łazienki na potrzeby osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych,
ROBOTY INSTALACJI C.O. WOD KAN:
- wykonanie instalacji sanitarnych w mieszkaniu
ROBOTY INSTALACJI ELKTRYCZNEJ:
-wykonanie instalacji elektrycznych w mieszkaniu
- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych umową. Harmonogram będzie określał oraz wskazywał zaawansowanie robót wraz z wartościami tych robót. Określone w harmonogramie procentowe zaawansowanie robót korelować będzie z rzeczywistą wartością robót wykonanych w ramach danej pozycji harmonogramu. Harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z wytycznymi programowymi zawartymi w aktualnym „Przewodniku dla beneficjentów EFRR RPO WSL 2014-2020” (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego). Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad promocji określonych w ww. wytycznych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia rozliczenia do każdej wystawionej faktury na formularzu Tabeli nr 1 „ Rozliczenie wydatków zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie” zawartym w załączniku nr 15 do SWZ. Rozliczenie zawiera podział kosztów zgodnie z sygnaturą kosztów określoną we wniosku o dofinansowanie. Formularz może być modyfikowany w trakcie realizacji Umowy przez Zamawiającego, a Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do sporządzenia rozliczenia według zmodyfikowanego, aktualnego formularza.
8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego na formularzu Tabeli nr 2 „Harmonogram rzeczowo-finansowy” zawartym w załączniku nr 15 do SWZ:
1) niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy
2) każdorazowo na wniosek Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru – aktualizacja harmonogramu jak w pkt 1)
Pozycje harmonogramu stanowić będą elementy scalone z pozycji kosztorysowych, na podstawie podziału kosztów zgodnie z sygnaturą kosztów określoną we wniosku o dofinansowanie.
9. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (remontowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
- ekspertyza ornitologiczna – załącznik nr 13 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 14 do SWZ;
- formularze (dotyczące rozliczenia projektu) – załącznik nr 15 do SWZ.
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Umowa z dnia 22.06.2021 r. o dofinansowanie projektu „Utworzenie mieszkania chronionego w Gminie Czechowice-Dziedzice” nr UDA-RPSL.10.02.02-24-0BD6/20-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa X. „Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna” Działanie 10.2. „Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych” Podziałanie 10.2.2. „Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - RIT”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yours Estate Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521748135
7.3.3) Ulica: Miodowa 20A
7.3.4) Miejscowość: Bronów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia: do dnia 30.06.2022 r. (wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie zawiadomienia o zakończeniu budowy).
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.