eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Modernizacja Stacji uzdatniania Wody w miejscowości Olszyny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji uzdatniania Wody w miejscowości Olszyny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji uzdatniania Wody w miejscowości Olszyny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98df4959-ab8a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007003/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Olszyny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Olszyny. Lokalizacja inwestycji – gmina Szczytno, obręb geodezyjny: 0017 Olszyny, dz. nr 420, 421/2

Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcjami wsporczymi, okablowaniem, osprzętem i rozruchem - Zamawiający wymaga wykonania instalacji PV przed przebudową budynku SUW - pożądany termin realizacji do 30.06.2023 r;
2) Przebudowę Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej na terenie działek o nr ewidencyjnym 420, 421/2 w obrębie geodezyjnym Olszyny, gm. Szczytno.

Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w części centralnej miejscowości Olszyny.
Teren Stacji Uzdatniania Wody jest ogrodzony i stanowi zarazem bezpośrednią strefę ochronną.
Budynek Stacji Uzdatniania Wody po rozbudowie założony został na planie prostokąta
o bokach 6,79 x 15,9 m.
Cały budynek przykryty jest dachem płaskim.
Budynek Stacji Uzdatniania Wody zostanie wyposażony w wymienione instalacje:
- instalację elektryczną służącą do oświetlenia i zasilania urządzeń elektrycznych,
- instalację wodociągową zasilającą i rozprowadzającą po budynku wodę użytkową,
- instalację kanalizacyjną odprowadzającą ścieki do szamba szczelnego,
- instalację wentylacyjną grawitacyjną i wyciągową,
- instalacja technologicznej uzdatnienia wody.


Charakterystyczne parametry budynku SUW:
a) STACJA UZDATNIANIA WODY
- Powierzchnia zabudowy - 107,96 m2
- Powierzchnia użytkowa - 80,54 m2
- Powierzchnia całkowita - 107,96 m2
- Kubatura - 467,06m3
- Szerokość budynku - 15,90 m
- Długość budynku - 6,79 m
- Wysokość budynku do kalenicy - 4,55 m

b) ZBIORNIK DO MAGAZYNOWANIA WODY:
- V=100m3
- Powierzchnia zabudowy - 19,95m2
- Powierzchnia całkowita - 19,95m2
- Kubatura - 201,27m3
- Szerokość obiektu - 5,04m
- Długość obiektu 5,04m
- Wysokość obiektu - 7,26m

Szczegółowy zakres ww. prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące
i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie budowlanym. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności na wszelkie materiały przewidziane do wbudowania celem ich akceptacji. Uzyskanie ww. akceptacji stanowi załącznik dopuszczający materiały do wbudowania przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w ramach organizacji placu budowy zrealizuje własnym kosztem i staraniem obiekty tymczasowego zaplecza budowy oraz poniesie koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pełnej obsługi geodezyjnej, tj.: wykonanie wszelkich czynności geodezyjnych mających na celu prawidłowe usytuowanie budowanej SUW w terenie oraz aktualizację baz danych prowadzonych przez właściwe Ośrodki Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45262210-6 - Fundamentowanie

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2665805,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2665805,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2665805,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy EKO-WOD Michał Czarnecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421298271

7.3.3) Ulica: Wilanowska 21

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2665805,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.