eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Termomodernizacja budynku Zarzadu Dróg Powiatowych w Braniewie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zarzadu Dróg Powiatowych w Braniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniporta.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zarzadu Dróg Powiatowych w Braniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a822535b-b961-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005582/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060484/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2155284,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych, stropodachów, częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczenia garażowego na kotłownię. Budowa zbiornika na gaz płynny z zewnętrzną instalacją gazu. Rozbiórka dwóch wolnostojących kominów stalowych i instalacji zewnętrznej c.o.
2. Zakres zamówienia:
Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy:
I. Roboty ogólnobudowlane (pełny zakres podano w przedmiarze)
1) Prace rozbiórkowe
2) Fundamenty z bloczków betonowych
3) Wieńce monolityczne na ścianach
4) Ściany budynków wielokon. z bloczków z betonu komórkowego gr. 24cm
5) Tynki wewn. zwykłe z transp. mechanicznym na ścianach i słupach
6) Tynki (gładzie) jednowarstwowe. wew. gr. 3mm z gipsu szpachlowego. wyk. ręcznie na ścianach na podłożu z tynku
7) Ścianki działowe GK-odbudowanie szybu
8) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wew. - wew. ościeża

9) Sufity podwieszane mineralne (przyjeto wyłącznie podwieszenie sufitu na korytarzach)
10) Wykonanie pochylni z balustradą dla osób niepełnosprawnych
11) Betonowe schody zew.
12) Przebudowa schodów zewnętrznych wraz wykonaniem balustrady
13) Montaż okien uchylnych i jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1,0m2

14) Montaż okien PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 2,0m2
15) Montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5m2
16) Świetliki dachowe
17) Montaż parapetów zewnętrznych
18) Montaż parapetów wewnętrznych z płyty MDF
19) Brama garażowa podnoszona elektrycznie 3,60x4,50m
20) Brama garażowa podnoszona elektrycznie 2,70x2,40m
21) Montaż drzwi zewnętrznych stalowych
22) Ocieplenie ścian pełnych i z otworami z przyklejeniem styropianu i 1 warstwy siatki - styropian 10cm
23) Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej pionowe z płyt układanych na sucho

24) Wykonanie tynków akrylowych na gotowym podłożu z zaprawy o uziarnieniu 2,0mm i fakturze baranek
25) Malowanie elewacji zewnętrznej w kolorystyce wskazanej w projekcie
26) Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe
27) Docieplenie dachu styropapą gr 15cm
28) Rynny dachowe półokrągłe - z blachy ocynkowanej

II. Instalacja elektryczna (ilości w przedmiarze)
1) Rozdzielnice elektryczne
2) Koryta kablowe
3) Instalacja elektryczna i oświetleniowa
4) Pomiary

III. Instalacja gazowa (ilości w przedmiarze)
1) Naziemny zbiornik gazu płynnego propanowego V=6700 dm 3
2) Instalacja gazu przyłączem gazowym
3) Kotłownia gazowa – kaskada 7 kotłów o mocy 100 kW każdy
4) System powietrznospalinowy (koncentryczny) o średnicy 100/150

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Dokumentacji Technicznej stanowiącej załącznik 10 do SWZ.
4. Użyte w projekcie nazwy własne należy traktować jako przykładowe podane przez projektanta w celu określenia minimalnych parametrów technicznych, jakim powinny odpowiadać użyte materiały, elementy, wyposażenie i sprzęt.
5. Zamawiający posiada prawomocną decyzję Nr 206/2020 z dnia 2020.12.22 pozwolenie na budowę.
6. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
7. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
9. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
10. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
11. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
12. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
13. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB.
14. Ilość sufitów podwieszanych do wykonania zostało pomniejszone i ograniczone do części zlokalizowanych na korytarzach (parter i 1 piętro). Zamawiający odstępuje od realizacji mechanicznej wentylacji w budynku administracyjno – garażowym. W związku z tym nie należy kalkulować w niniejszym postępowaniu w/w pozycji, które są ujęte w dokumentacji technicznej. Aktualna ilość została wskazana w kosztorysie ofertowym oraz przedmiarze robót.
15. Zamawiający we własnym zakresie dokona demontażu istniejących kotłów CO. W związku z tym nie należy kalkulować w niemniejszym postępowaniu w/w demontażu kotłów, które zostały ujęte w dokumentacji technicznej.
16. Po wykonaniu demontażu istniejących kominów, należy składować elementy rozbiórkowe na placu ZDP. Dokładne miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego. Elementy rozbiórkowe stanowią własność ZDP.
17. W dokumentacji technicznej widnieje informacja, że okładzina schodów i pochylni musi być wykonana z płytek gresowych mrozoodpornych. Zamawiający dokonał zmiany tego materiału okładzinowego na kostkę brukową lub płytkami betonowymi z nawierzchnią z grysu płukanego gr. 6 cm (koloru jasnego).
18. Wykonawca w ramach prac związanych z elewacją i dachem budynku uwzględni konieczność przełożenie, zamocowania i ewentualnie ponownego uruchomienia wszystkich istniejących urządzeń takich, jak m. in.: anteny, maszty, reklamy, tablice, szyldy, czujniki alarmu, monitoring, oświetlenie, klimatyzacja.
19. Prace związane z realizacją umowy powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania zlokalizowanych w budynku instytucji. W przypadku czasowego wyłączenia z użytkowania pomieszczeń, Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym czas takiego wyłączenia.
20. Wykonawca zagwarantuje kierowanie robotami budowlanymi i montażowymi przez osoby posiadające właściwe uprawnienia w poszczególnych branżach (w szczególności: budowlana, elektryczna, gazowa).
21. W ramach ceny oferowanej Wykonawca ujmie wszystkie koszty związane z realizacją robót oraz z oddaniem do użytkowania i uruchomieniem instalacji, w tym w szczególności ewentualne koszty uzyskania uzgodnień, sprawdzeń, zezwoleń, zgłoszeń.
22. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
23. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2078445,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2109945,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2109945,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jacek Gontarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821068409

7.3.3) Ulica: Wiejska 34

7.3.4) Miejscowość: Braniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace objęte umową Wykonawca wykona przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: instalacja gazowa i wykonanie kotłowni.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2109945,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.