eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa ul. Zwarowskiej w Lęborku - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Zwarowskiej w Lęborku - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 5926824280, 59 86 37 753, 608 584 785

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Zwarowskiej w Lęborku - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02407fa9-c963-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057709/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ul. Zwarowskiej w Lęborku I Etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Porozumiewanie się Zamawiającego (Zam.) z Wykonawcami(Wyk.) odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej (PZ)Urzędu Miasta Lębork (UML)https://platformazakupowa.pl/pn/lebork. Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji elektron.– email:inwestycje@um.lebork.pl-z zastrzeż. wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokum. określonych w niniejszejSWZ. 2.Zaleca się aby Wyk. zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zam. publicznego,posiadał konto na PZ UML. 3.Wymagania techn. i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektron. przekazywanej przy ich użyciu,opisane zostały w regulaminie korzystania z PZ dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin .4.Max.rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem PZ wynosi 150MB. 5.Za datę przekazania oferty,
podmiotowych środków dowod., przedmiotowych środków dowod. oraz innych informacji, oświadczeń lub dokum.,
przekazywanych w postęp., przyjmuje się datę ich przekazania na PZ. 6.Zam. może również komunikować się z Wyk. za pomocą poczty elektron., email:inwestycje@um.lebork.pl. 7.Dokumenty elektron., oświadczenia lub elektron. kopie dokum. lub oświadczeń składane są przez Wyk. za pośrednictwem PZ jako załączniki. Sposób sporządzania dokum. elektron., oświadczeń lub elektron. kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).8.Zam. nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wyk. w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektron., wskazanych w SWZ. 9.Uprawnionym przez Zam. do kontaktów z Wyk. jest mgr inż. RomualdBabul – Nacz Wydz Realizacji Inwestycji w siedzibie Zam.,tel.598637753,tel.kom.608584785.10.Wyk. może zwrócić się do Zam. o wyjaśnienie treści SWZ. Zam. jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zam. nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. 11.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po
upływie terminu, o którym mowa w pkt 10. Zam. nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia
terminu składania ofert.12.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zam. udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania na stronie internet. prowadzonego postęp.. 13.W uzasadnionych przypadkach Zam. może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. 14.W przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od Wyk. dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, Zam. przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Zam. informuje wykonawców o przedłużonym terminie składania ofert przez zamieszczenie informacji na stronie internetowej prowadzonego postęp., na której została udostępniona SWZ. 15.Dokonaną zmianę treści SWZ Zam. udostępnia na stronie internet. prowadzonego postęp.. 16.Zam. może zmienić ogłoszenie, zamieszczając w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłosz. o zmianie ogłosz.. 17.W przypadku dokonywania zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zam. przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w
ofertach, jeżeli jest to konieczne. 18.Zam. oświadcza, że nie będzie organizował zebrania inform. w celu wyjaśnienia
treści SWZ dla przyszłych Wyk.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1.administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;
1.2.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel.
59 8637 733;
1.3.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy
Stadionu Miejskiego w Lęborku, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podst.art.275 pkt.1.
1.4.odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.), dalej Ustawa Pzp;
1.5.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
1.6.obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7.w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00024319/01 z dnia 2023-01-11
2023-01-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
1.8.Wykonawca posiada:
1.8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
1.8.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
1.8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych
osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
1.9.Wykonawcy nie przysługuje:
1.9.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.Z.13.2023.G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka ul. Zwarowskiej w Lęborku, od ul. Krzywoustego w kierunku przejazdu kolejowego, w zakresie jest wykonanie robót m.in.:
• budowa odcinka jezdni z płyt typu YOMB - długości ok. 149 m,
• budowa miejsc postojowych o powierzchni ok. 630 m2,
• budowa chodnika o powierzchni ok. 75 m2,
• budowa odcinka kanalizacji deszczowej (kolektor Ø 400 o długości ok. 110 m, 4 studnie wraz z przykanalikami);
• budowa zjazdu – z kostki betonowej gr.8 cm o kolorze czarnym jako rozwiązanie równoważne,
• montaż latarni oświetleniowych w ilości 11 szt.,
• budowa linii kablowej oświetleniowej o długości ok. 273 m,
• montaż dwudzielnej rury ochronnej o długości łącznej ok. 480 m (na istniejących kablach elektrycznych),
• montaż rury ochronnej o długości ok. 160 m,
1.1. Określonych dokumentacją projektową pn. Rozbudowa ulicy Zwarowskiej w Lęborku stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ, w zakresie ograniczonym do:
1.1.1. Prawej strony ul. Zwarowskiej licząc od południowej krawędzi projektowanej jezdni do południowej granicy działki nr 55/34 od 0+000 do 0+149 w zakresie branży drogowej;
1.1.2. Kolektora wód opadowych od D4 istn. do D istn. ;
1.1.3. Linii oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa 4/2 (dz. nr 88/1 – w ul. Krzywoustego) do słupa nr 6044985.453 bez jego montażu;
1.1.4. Kanału technologicznego od 0+000 do 0+152;
1.1.5. Demontaż istniejących latarni oświetlenia ulicznego (3 szt.) i unieczynnienie linii kablowej oświetlenia ulicznego dł. ok. 95 m;
1.1.6. Montaż rury ochronnej typu AROT 160 o dł. ok. 160m (pod projektowanymi miejscami postojowymi i zjazdami) bez projektowanego kabla, który zostanie wprowadzony w późniejszym terminie;
1.1.7. Kanał technologiczny- usunięcia kolizji, ograniczony do obszaru budowy miejsc postojowych i zjazdu określonych w pkt. 1.1.1.
1.2. Określonych odrębnym opracowaniem pt. Przedmiar robót (opracowany przez Biuro Inwestycji Budowlanych) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;
1.3. Odkopanie, założenie rur dwudzielnych na istniejących kablach pod obszarem opisanym w pkt. 1.2. oraz późniejsze ich zakopanie:
1.3.1. Montaż dwudzielnej rury ochronnej typu AROT-SRS 160 na istniejącej linii SN 15kV nr 305 o długości 160m,
1.3.2. Montaż dwudzielnej rury ochronnej typu AROT-SRS 160 na istniejącej linii SN 15kV nr 344 o długości 160m,
1.3.3. Montaż dwudzielnej rury ochronnej typu AROT-SRS 110 na istniejącej linii nn 0,4kV o długości 160m,
2. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane;
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe;
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa ulicy Zwarowskiej w Lęborku” stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ
3.2. odrębnym opracowaniem pt. Przedmiar robót (opracowany przez Biuro Inwestycji Budowlanych) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ
3.3. Decyzją nr 518/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 15.11.2021r. znak B.6740.196.2021.AB (Załącznik nr 12 do SWZ);

4. UWAGI:
4.1. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców oraz przedsiębiorców prowadzących w sąsiedztwie działalności gospodarcze do niezbędnego minimum. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym.
4.2. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.3. Prace zanikowe muszą bezwzględnie być realizowane i dokumentowane odpowiednimi protokołami robót zanikowych przy linii SN, której wymagana strona jest EOP – Rejon Dystrybucji w Lęborku, Dział Eksploatacji;
5.4. Zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem;
5.5. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.6. Prowadzenie prac w oparciu o zaakceptowaną i zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu, w tym zaakceptowana przez Zamawiającego i podmioty gospodarcze posiadające siedziby firm w sąsiedztwie inwestycji;
5.7. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.8. Utrzymywanie porządku podczas prac budowlanych (Zamawiający przewiduje kontrole terenu budowy związane z tym zakresem);
5.9. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.10. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.11. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
5.12. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska zaświadczenie potwierdzające brak sprzeciwu ze strony PINB/ uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
5.13. Oznakowanie poziome przejść dla pieszych ma być wykonane grubowarstwowo – strukturalnie z szorstkością nie gorszą niż nawierzchnia jezdni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%
Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.

cena najniższa
C = --------------------------------- x 60 pkt
cena danej oferty

b. Kryterium „Okres gwarancji” (G) – długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 84 miesiące) – 40%.

Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji powyżej 84 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 84 miesięcy.
Oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej:
(Xi – 36)
G = liczba punktów = * 40 pkt
(84 - 36)
gdzie:
Xi - liczba pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowe 36 miesięcy i nie więcej niż maksymalne 84 miesiące).
UWAGA:
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.

2. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + G)
gdzie:
C – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”
G – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna liczba punktów: 100
3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert, wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną inwestycję budowlaną polegającej na budowie drogi lub parkingu o nawierzchni z kostki betonowej, wraz z kanalizacją deszczową, o powierzchni co najmniej 500 m2.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 3.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN –Załącznik nr 6 do SWZ.
2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w
oświadczenie.
3.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5
do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz robót budowlanych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług
dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według
Załącznika nr 2 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii
poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
elektronicznym podpisem osobistym.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiający
może zażądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeśli zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w
oświadczenie
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych
podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasadami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 26.05.2023 r.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z dopiskiem: Budowa ul. Zwarowskiej w Lęborku – etap I.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku:
1.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać
złożone w formie opisanej w pkt. 5.11 ppkt.1 ogłoszenia.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno oświadczenie
wymienione w pkt. 5.6. ogłoszenia.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i
oświadczenia wymienione w pkt. 5.7. ogłoszenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt.
5.11. ppkt.1. ogłoszenia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
7.Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (Wyk.), dotyczących:
1.1.Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:
1.1.1.jeżeli przyczyny, dla których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, będą następstwem okol., za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający (Zam.), w szczególności konieczności zmian dokumen. projek., w zakresie w jakim ww. okolicz. miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
1.1.2.gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów) utrzymujące się co najmniej 7 dni, termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przed. umowy;
1.1.3.w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie zawarcia umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zam. lub inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wyk. innych robót wykonywanych na terenie budowy;1.1.4.w przypadku konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wyk.;1.1.5.gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;1.1.6.jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wyk.;1.1.7.wystąpienia siły wyższej czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wyk. wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych;1.1.8.w przypadku odkrycia na terenie budowy przedmiotów, co do których zaistnieje podejrzenie, iż są to przedmioty o znaczeniu historycznym, bądź innych przedmiotów podlegających ochronie;1.1.9.w przypadku wniesienia odwołania przez Wyk. zgodnie z art. 513 pkt 1) i 2).1.2.Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:
1.2.1.koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przed. umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technolog., niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;
Cały zakres zmian został opisany w SWZ Rodz. XIX INFORMACJE DODATKOWE pkt.od 1 do 5.
3.Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zam., a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp.
4.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:
4.1.Zmiana numeru rachunku bankowego;
4.2.Zmiana osób przeznaczonych do realizacji zamówienia;
4.3.Zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.