eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Organizacja i przeprowadzenie dwóch 7-dniowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników proj. "Magnes" współfin. ze śr. EFS w ramach RPO Woj. Śląskiego na lata 2014 - 2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie dwóch 7-dniowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników proj. „Magnes” współfin. ze śr. EFS w ramach RPO Woj. Śląskiego na lata 2014 – 2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR Zabrze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.magistrat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mopr.magistrat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie dwóch 7-dniowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników proj. „Magnes” współfin. ze śr. EFS w ramach RPO Woj. Śląskiego na lata 2014 – 2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2101d4c0-aff1-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002318/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 7-dniowy wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Magnes” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105363/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.260.09.2022.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215888 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch 7-dniowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu „Magnes” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE

W postępowaniu do Zamawiającego na dzień i godzinę składania ofert wpłynęły 2 oferty:
Oferta nr 1
Inventum Sp. z o.o., ul. Henryka Siemiradzkiego 11A/2, 33-300 Nowy Sącz
Cena maksymalna oferty: 239 980,00 PLN
Oferta nr 2:
Konsorcjum firm:
Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego - LIDER,
Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o.o. – PARTNER,
ul. Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków.
Cena maksymalna oferty: 221 528,00 PLN

Wartość złożonych ofert przewyższa wartość szacunkowej wartości zamówienia, tj. kwotę 215 888 zł. Zamawiający najwyżej ocenił ofertę Konsorcjum firm: Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego - LIDER, Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o.o. – PARTNER i dokonała zabezpieczenia dodatkowej kwoty na realizację zamówienia w wysokości 5640,00 zł. Zamawiający wezwał wykonawcę do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia. Wykonawca przedłożył podmiotowe środki dowodowe w wyznaczonym terminie, natomiast z dokumentów wynika, iż wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu było dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z pkt XIV ppkt 1.4.1 SWZ z dnia 31.03.2022 r. Jednym z wymogów było dysponowanie koordynatorem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę. Wszystkie osoby wykazane w załączniku, w tym koordynator pozostają w dyspozycji wykonawcy na podstawie umowy cywilno-prawnej.
W związku z powyższym zamawiający odrzuca ofertę konsorcjum firm: Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego - LIDER, Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o.o. – PARTNER na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2b ponieważ oferta została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Cena oferty wykonawcy Inventum Sp. z o.o. przekracza szacunkową wartość zamówienia o kwotę 24 092,00 zł., a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia o w/w kwotę.
W związku z powyższym zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.