eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziłówPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Łojach Awissa



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Łojach Awissa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14

1.5.2.) Miejscowość: Radziłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45ab293b-ae6f-49e5-9389-d1a8c8de548b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Łojach Awissa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ab293b-ae6f-49e5-9389-d1a8c8de548b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.1.2025 AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łoje Awissa poprzez opracowanie dokumentacji technicznej oraz dostawę i montaż urządzeń wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
* Zadanie należy przeprowadzić w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3.2. Wymiana urządzeń na stacji uzdatniania wody w Łojach Awissa obejmuje następujące prace:
• demontaż istniejących urządzeń technologicznych wraz z armaturą i orurowaniem,
• montaż nowego układu uzdatniania wraz z monitoringiem:
 montaż centralnego aeratora ze stali nierdzewnej (na istniejącym fundamencie) o średnicy min. DN1000 z orurowaniem ze stali nierdzewnej i armaturą, ilość powietrza dozowanego do aeratorów ma stanowić 10% ilości wody.
 montaż filtrów ciśnieniowych ze stali nierdzewnej (na istniejących fundamentach) o średnicy minimum DN1200 z orurowaniem ze stali nierdzewnej i armaturą, dopuszcza się zastosowanie filtrów płaskodennych ze stali nierdzewnej.
 montaż układu płukania filtrów powietrzem - dmuchawy bezolejowej bocznokanałowej wraz z orurowaniem i armaturą,
 montaż układu płukania filtrów wody- pompa płuczna wraz z orurowaniem i armaturą,
 montaż zestawu pompowego II⁰ o wydajności 120 m3/h i wysokości podnoszenia 50-60 m H2O (minimum 4 pompy sieciowe, z falownikami dla każdej z pomp),
 montaż sprężarki, instalacji sprężonego powietrza i rozdzielni pneumatycznej do aeracji wody i sterowania armaturą z napędami pneumatycznymi (2 szt.),
 montaż stałej dezynfekcji wody podawanej na sieć wodociągową poprzez lampę UV,
 montaż przepływomierzy na rurociągu wody surowej, wody płuczącej, wody na sieć wodociągową,
 orurowanie ze stali nierdzewnej,
 montaż nowego zestawu dozującego podchloryn sodowy,
• budowę wewnętrznych instalacji technologicznych, wod- kan,
• montaż dwóch osuszaczy powietrza,
• wymianę istniejących pomp głębinowych,
• wymianę istniejących obudów studni głębinowych na obudowy nadziemne wykonane z laminatu poliestrowo - szklanego wraz z orurowaniem i armaturą oraz dostosowanie okablowania studni głębinowych wynikający z faktu wymiany obudów,
• budowę wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających, sterowniczych i oświetleniowych,
• przebudowę istniejących instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych dostosowana do projektowanych urządzeń technologicznych- przebudowa instalacji elektrycznych powinna objąć również rozdzielnicę główną obiektu zasilaną z istniejącego układu pomiarowego i zasilającą instalacje oświetlenia, gniazd i rozdzielnice obiektowe tj. rozdzielnicę technologiczną i rozdzielnicę zestawu hydroforowego,
• istniejącą instalację zasilania z PV należy przebudować do wprowadzonych zmian instalacji rozdzielczej budynku,
• wykonanie nowych posadzek z wykończeniem z płytek typu gres w hali technologicznej,
• wykonanie okładzin ścian wewnętrznych z płytek ceramicznych na wysokość min. 2,0 m, szpachlowania i malowania ścian i sufitu w hali technologicznej.
3.2a., który otrzymuje brzmienie:
• mycie, czyszczenie i malowanie elewacji budynku – powierzchnia ok. 142 m2,
• wymiana płytek typu gres na cokole budynku SUW – powierzchnia ok.12 m2,
• wymiana płytek typu gres na schodach wejściowych do budynku SUW – powierzchnia ok.7 m2,
• wykonanie ogrodzenia od strony frontowej z paneli prefabrykowanych wraz z bramą oraz furtką o długości 25,5 m, w tym brama wjazdowa dwuskrzydłowa (3,6 m) oraz furtka (1 m). Przykładowy panel w załączeniu.
• czyszczenie separatorów znajdujących się na terenie stacji uzdatniania wody – 6 szt.
3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonym do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym dotyczącym w/w zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1931100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2681277 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1931100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bartosz sp.j. Bujwicki, Sobiech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333830

7.3.3) Ulica: Sejneńska 7

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1931100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.