Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104580/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla Gminy Nowe Skalmierzyce i Gminy Sieroszewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 16
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-ostrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7304921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla Gminy Nowe Skalmierzyce i Gminy Sieroszewice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177e1f66-b11e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002085/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla Gminy Nowe Skalmierzyce i Gminy Sieroszewice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPZ.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308943,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z przetworzeniem danych analitycznych do postaci cyfrowej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i nadawania identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowania materiałów zasobu i wprowadzenia tych materiałów do bazy danych oraz założenia ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) poprzez pozyskanie opinii od podmiotów, które władają sieciami uzbrojenia terenu, co do zgodności treści utworzonej przez starostę inicjalnej bazy danych ze stanem wynikającym z dokumentacji prowadzonej przez te podmioty dla Gminy i Miasta Skalmierzyce4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z przetworzeniem danych analitycznych do postaci cyfrowej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i nadawania identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowania materiałów zasobu i wprowadzenia tych materiałów do bazy danych oraz założenia ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) poprzez pozyskanie opinii od podmiotów, które władają sieciami uzbrojenia terenu, co do zgodności treści utworzonej przez starostę inicjalnej bazy danych ze stanem wynikającym z dokumentacji prowadzonej przez te podmioty dla Gminy Sieroszewice4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168510 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168510 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780004498
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168510 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312311,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAX GEODEZJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GT GEODEZJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721307874
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
- Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Dzwonowo, Gmina Marianowo
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na roboty rozbiórkowe budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Modernizacja dróg gminnych Skomlin - Klasak Mały, Brzeziny - Przychody, Wróblew - Złota Góra
- Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap I
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.