Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042763/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00051585/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
- 2022/BZP 00104730/01 - Wynik z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie okresowych przeglądów technicznych (serwisu) i konserwacji instalacji i urządzeń klimatyzacji precyzyjnej oraz central wentylacyjnych w budynku użyteczności publicznej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji
1.2.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Traugutta 21/23
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 422726806
1.4.8.) Numer faksu: 422726801
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148052
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00104730/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00036013/05/P
Po zmianie:
2022/BZP 00036013/10/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
97920,00
Po zmianie:
136080,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3. Wartość zamówienia Przed zmianą:
133196,70
Po zmianie:
187980,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Dnia 8 marca 2023r. podpisano umowę zakresu opcjonalnego na okres 6 m-cy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
111585,60
Po zmianie:
167378,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
111585,60
Po zmianie:
167378,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
111585,60
Po zmianie:
167378,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
42558,00
Po zmianie:
63837,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
42558,00
Po zmianie:
63837,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
42558,00
Po zmianie:
63837,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
90720,00
Po zmianie:
167378,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
34600,00
Po zmianie:
63837,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
18
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
18
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- "Dostawę urządzeń multimedialnych, komputerów i innych podzespołów komputerowo sieciowych w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi" .
- Remont elewacji budynku Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi Delegatury w Sieradzu przy ul. POW 70/72
- MZŻ.262.11.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025 - Żłobek nr 16, ul. Zachodnia 55a
- Dostawa hafciarki w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiennika ciepła gaz-ciecz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie obsługi urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z wymiana filtrów w USK Nr 1 w Lublinie
- Wykonanie okresowych pomiarów i badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w obiektach na terenie kompleksów administrowanych przez 6 WOG.
- Modernizacja ujęcia wody w Podhorcach wraz ze stworzeniem systemu monitoringu i ograniczania strat wody
- Serwisowanie i naprawy systemu sygnalizacji pożaru w administrowanych obiektach
- Konserwacja instalacji p.poż., oddymiania i alarmu pożaru SAP
- Przegląd, czyszczenie, dezynfekcja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.