eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › ¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17



Og³oszenie z dnia 2021-08-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00147746 z dnia 2021-08-12

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 83041400600000

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 844 85 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@muzeum.stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Gromadzenie, katalogowanie, zabezpieczanie i udostêpnianie dóbr kultury. Dzia³alno¶æ edukacyjna.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-007a1ab4-efa0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00147746

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007607/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00130745/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MR-AG-3121-2/21

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia nale¿±cego do Zamawiaj±cego w budynku i na posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego zlokalizowanego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w ni¿ej wymienionych godzinach, codziennie, przy pomocy jednego zatrudnionego przez siebie Kwalifikowanego Pracownika Ochrony sprawowa³ bezpo¶redni± ochronê fizyczn± osób i mienia, w nastêpuj±cych godzinach:
- od godz. 15.00 w poniedzia³ki do godz. 7.00 we wtorki
- od godz. 15.00 we wtorki do godz. 7.00 we ¶rody
- od godz. 15.00 we ¶rody do godz. 7.00 w czwartki
- od godz. 15.00 w czwartki do godz. 7.00 w pi±tki
- od godz. 15.00 w pi±tki do godz. 7.00 w poniedzia³ki
(sobota ca³odobowo, niedziela ca³odobowo)
3. Okres ¶wiadczenia us³ugi: 16 miesiêcy (Zamawiaj±cy planuje rozpoczêcie ¶wiadczenia us³ugi ochrony fizycznej i monitoringu Muzeum COP od dnia 1.09.2021 r. do 31.12.2022 r.
4. Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia ca³odobowej (24 godziny) ochrony fizycznej równie¿ w ¶wiêta ko¶cielne oraz ¶wiêta pañstwowe (dni ustawowo wolne od pracy), za wyj±tkiem niedziel, o ile nie wypada wtedy ¶wiêto ko¶cielne lub pañstwowe np.: Wielkanoc, Poniedzia³ek Wielkanocny, ¦wiêto Pracy, ¦wiêto Konstytucji 3 Maja, Bo¿e Cia³o, ¦wiêto Wojska Polskiego, Wniebowziêcie, Naj¶wiêtszej Maryi Panny, Wszystkich ¦wiêtych, ¦wiêto Niepodleg³o¶ci, Wigilia, Bo¿e Narodzenie (pierwszy dzieñ), Bo¿e Narodzenie (drugi dzieñ), Sylwester, Trzech Króli.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ sta³y, ca³odobowy nadzór dy¿urnego Centrum Monitoringu z mo¿liwo¶ci± natychmiastowej reakcji uzbrojonej grupy interwencyjnej w stanie zagro¿enia sygnalizowanego przez pracowników muzeum, pracownika ochrony lub systemy alarmowe antyw³amaniowe.
6. Wykonawca zapewnieni w razie potrzeby uzbrojon± w broñ paln± Grupê Interwencyjn± w sk³adzie co najmniej dwuosobowym (kwalifikowani pracownicy ochrony), zdoln± dotrzeæ do obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 20 minut (kryterium oceny ofert) od chwili otrzymania zg³oszenia, bez wzglêdu na porê dnia.
7. W razie zadzia³ania uk³adu sygnalizacji w³amania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonaj± kontroli obiektu, a w przypadku stwierdzenia w³amania zabezpiecz± go, podejm± czynno¶ci zwi±zane z likwidacj± wynikaj±cego zagro¿enia oraz powiadomi± Pracowników Muzeum, wyspecjalizowane s³u¿by: Policjê, Stra¿ Po¿arn± oraz Zamawiaj±cego (Dyrektora Muzeum).
8. Wykonawca musi posiadaæ mo¿liwo¶æ pod³±czenia systemów alarmowych Muzeum do w³asnych instalacji alarmowych i przesy³owych. Transmisja sygna³ów z budynku g³ównego Muzeum przy ul. Sandomierskiej 1 musi byæ prowadzona za pomoc± niezale¿nych torów GSM/GPRS oraz nadajnika radiowego, ka¿dy z nadajników musi zapewniæ przesy³anie w jednej chwili niezale¿nie 5 kana³ów/informacji (z uwagi na wydzielenie stref w budynku).
9. Wszystkie prace zwi±zane z przegl±dami oraz konserwacj± radiolinii nale¿y dokumentowaæ w formie ksi±¿ki przegl±dów lub ksi±¿ki eksploatacji i konserwacji obiektu.
10. Pracownicy, którzy zostan± skierowani do ochrony Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli musz± posiadaæ uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
11. Us³uga sta³ego monitoringu polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na:
a) odbieraniu wszystkich sygna³ów w sposób odrêbny i rozpoznawalny oraz niezw³ocznym przekazywaniu ich dalej do odpowiednich formacji i s³u¿b (Grupa Interwencyjna, Policja, Stra¿ Po¿arna, Pogotowie Ratunkowe), w celu podjêcia w³a¶ciwych zadañ.
b) rejestrowaniu i archiwizowaniu przez okres minimum 30 dni wszystkich komunikatów dochodz±cych do stacji monitorowania z lokalnego systemu alarmowego: antyw³amaniowego i antynapadowego oraz zapewnieniu Zamawiaj±cemu wgl±d w rejestr odbieranych sygna³ów.
c) przekazywaniu upowa¿nionym pracownikom Muzeum informacji o przyjêtych sygna³ach.
12. Wykonawca musi dysponowaæ ca³odobowym stanowiskiem zdalnego monitorowania elektronicznych systemów alarmowych, do którego pod³±czy sygna³y alarmowe z Muzeum COP oraz zapewni interwencjê w przypadku pojawienia siê alarmu adekwatn± do zagro¿enia, w tym interwencjê zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego (za który Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ dodatkowych op³at).
13. Koszt pod³±czenia torów monitorowania systemów sygnalizacji wraz z urz±dzeniami Zamawiaj±cego do stanowiska monitorowania Wykonawcy nale¿y wliczyæ w cenê us³ugi monitorowania.
14. Wykonawca musi dysponowaæ samochodem patrolowym a pracownicy ochrony musz± byæ wyposa¿eni w ¶rodki ³±czno¶ci bezprzewodowej zewnêtrznej jak i wewnêtrznej miêdzy pracownikami.
15. W razie zadzia³ania uk³adu sygnalizacji w³amania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonaj± kontroli obiektu, a w przypadku stwierdzenia w³amania zabezpiecz± go, podejm± czynno¶ci zwi±zane z likwidacj± wynikaj±cego zagro¿enia oraz powiadomi± Pracowników Muzeum, wyspecjalizowane s³u¿by: Policjê, Stra¿ Po¿arn± oraz Zamawiaj±cego (Dyrektora Muzeum).
16. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo symulacji zagro¿enia (np. æwiczeñ) nie czê¶ciej jednak ni¿ 4 razy w roku (kwartalnie).
17. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ okresowy, kwartalny przegl±d zainstalowanego w obiekcie Zamawiaj±cego systemu transmisji sygna³ów alarmowych. W przypadku awarii systemów transmisji sygna³ów alarmowych, Zamawiaj±cy wymaga, by czas reakcji serwisu technicznego Wykonawcy nie przekroczy³ 48 godzin.
18. Wykonawca zobowi±zuje siê do informowania pracownika dzia³u administracji Muzeum o wszelkich awariach, zmianach i okoliczno¶ciach maj±cych wp³yw na stan ochrony obiektów Muzeum.
19. Wykonawca wyznaczy do wykonania zamówienia niezbêdn± liczbê pracowników, zapewniaj±c ochronê przez ca³y okres trwania umowy stosownie do wymogów. Pracownicy bêd± wyposa¿eni w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, zgodnie z obowi±zuj±c± przepisami. Wykonawca wymieni pracownika ochrony na ¿±danie Zamawiaj±cego w uzasadnionych przypadkach. Pracownicy ochrony realizuj±cych zadanie ochrony w Muzeum musz± posiadaæ jednolite umundurowanie i identyfikatory. Wykonawca zobowi±zuje siê do zastosowania zasad zapewniaj±cych poufno¶æ informacji dotycz±cych systemów i procedur bezpieczeñstwa w Muzeum, obowi±zuj±cych przez okres umowy oraz przez 3 lata po jej zakoñczeniu.
20. W ramach ochrony fizycznej Wykonawca zobowi±zuje siê do zainstalowania na swój koszt elektronicznego systemu kontroli obchodów, rejestruj±cego pracê w czasie rzeczywistym, na terenie Muzeum COP oraz zainstaluje czujniki punktów kontrolnych w liczbie minimum dziesiêciu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79713000-5 - Us³ugi stra¿nicze

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy w dniu 4.08.2021 r. opublikowa³ w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Zamawiaj±cego oraz na portalu Miniportal UZP www://miniportal.uzp.gov.pl/ wyja¶nienia tre¶ci SWZ i zmiana tre¶ci SWZ - Zestaw 2. W tym dniu Zamawiaj±cy zmieni³ równie¿ na portalu E-zamowienia w BZP og³oszeniem nr 2021/BZP 00137023/01 o zmianie og³oszenia podstawowego - termin sk³adania ofert z dnia 10.08.2021 godz. 12:00 na dzieñ 12.08.2021 r. godz. 12:00. Og³oszenie o zmianie og³oszenia oraz wyja¶nienia i zmianê SWZ - Zestaw 2 Zamawiaj±cy opublikowa³ na stronie prowadzonego postêpowania www://miniportal.uzp.gov.pl/ jednak nie aktywowa³ nowej daty otwarcia ofert w formularzu aktywnym Miniportal UZP.

Podobnie w dniu 10.08.2021 r. Zamawiaj±cy opublikowa³ w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Zamawiaj±cego oraz na portalu Miniportal UZP www://miniportal.uzp.gov.pl/ wyja¶nienia tre¶ci SWZ i zmiana tre¶ci SWZ - Zestaw 3. W tym samym dniu Zamawiaj±cy zmieni³ na portalu E-zamowienia w BZP og³oszeniem o zmianie og³oszenia nr 2021/BZP 00144514/01 termin sk³adania ofert z dnia z dnia 12.08.2021 godz. 12:00 na dzieñ 17.08.2021 r. godz. 12:00. Og³oszenie o zmianie og³oszenia oraz wyja¶nienia i zmianê SWZ - Zestaw 3 Zamawiaj±cy opublikowa³ na stronie prowadzonego postêpowania www://miniportal.uzp.gov.pl/ jednak nie aktywowa³ nowej daty otwarcia ofert w formularzu aktywnym Miniportal UZP.

W dniu 11.08.2021 Zamawiaj±cy otrzyma³ od potencjalnego Oferenta informacjê, ¿e w zwi±zku z przed³u¿eniem terminu sk³adania ofert do dnia 12.08.2021 r. do godz. 12.00 mo¿liwo¶æ sk³adania ofert zosta³a zablokowana z dniem 10.08.2021 r. godz. 12:00. Oferent poinformowa³ równie¿, ¿e w zwi±zku z ww. sytuacj± wyst±pi³ brak mo¿liwo¶ci zaszyfrowania i prawid³owego z³o¿enia oferty. Jednocze¶nie Oferent zwróci³ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem podjêcie czynno¶ci umo¿liwiaj±cych sk³adanie ofert na miniPortalu dla ww. postêpowania.

Zamawiaj±cy informuje, ¿e w terminie pierwotnie wyznaczonym na sk³adanie ofert na stronie internetowej www://miniportal.uzp.gov.pl/, w miejscu dotycz±cym przedmiotowego postêpowania nie znajdowa³a siê ¿adna z³o¿ona oferta.

Zamawiaj±cy podj±³ czynno¶ci maj±ce na celu wyja¶nienie, jaka jest przyczyna nieprzed³u¿enia terminu sk³adania ofert na stronie internetowej www://miniportal.uzp.gov.pl/ i doszed³ do wniosku, ¿e wyst±pi³ tzw. „b³±d ludzki”, polegaj±cy na tym, ¿e pomimo publikacji dokumentów o przed³u¿eniu terminu sk³adania ofert, pracownik Zamawiaj±cego nie aktywowa³ formularza aktywnego do zmiany terminu sk³adania ofert. W zwi±zku z zaistnia³± sytuacj±, nie jest technicznie mo¿liwe przed³u¿enie terminu sk³adania ofert po dacie 10.08.2021 godz.12:00 w konkretnym postêpowaniu. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy uzna³, ¿e wyst±pi³a wada postêpowania o identyfikatorze: e60b91b8-0fde-44cd-aa44-a6fde8e35469, której nie jest w stanie usun±æ, za¶ og³oszenie nowego postêpowania na ten sam przedmiot zamówienia nie ograniczy konkurencji, gdy¿ nie wp³ynê³a ¿adna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

2021-08-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.