eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › ¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-07-29


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00130745 z dnia 2021-07-29

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 83041400600000

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 844 85 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@muzeum.stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gromadzenie, katalogowanie, zabezpieczanie i udostêpnianie dóbr kultury. Dzia³alno¶æ edukacyjna.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-007a1ab4-efa0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00130745

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007607/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej. 2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 6) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert): 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, dokumentów, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania). 2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, adres e-mail: oferty@muzeum.stalowawola.pl lub mmlynarski@muzeum.stalowawola.pl 3) Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres e-mail. 4) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 5) Nie udziela siê ustnych i telefonicznych informacji, wyja¶nieñ czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiaj±cego zapytania w sprawach wymagaj±cych zachowania pisemno¶ci postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli jest Mariusz Maræ, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez e-mail: iod@zuzmak.com.
2) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê us³ug pn.: ¦wiadczenie ochrony fizycznej budynku i posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17. Nr sprawy: MR – AG – 3121 – 2/21
3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
4) Pani / Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5) Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/ Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6) W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani / Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani / Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MR-AG-3121-2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia nale¿±cego do Zamawiaj±cego w budynku i na posesji Muzeum Centralnego Okrêgu Przemys³owego zlokalizowanego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w ni¿ej wymienionych godzinach, codziennie, przy pomocy jednego zatrudnionego przez siebie Kwalifikowanego Pracownika Ochrony sprawowa³ bezpo¶redni± ochronê fizyczn± osób i mienia, w nastêpuj±cych godzinach:
- od godz. 15.00 w poniedzia³ki do godz. 7.00 we wtorki
- od godz. 15.00 we wtorki do godz. 7.00 we ¶rody
- od godz. 15.00 we ¶rody do godz. 7.00 w czwartki
- od godz. 15.00 w czwartki do godz. 7.00 w pi±tki
- od godz. 15.00 w pi±tki do godz. 7.00 w poniedzia³ki
(sobota ca³odobowo, niedziela ca³odobowo)
3. Okres ¶wiadczenia us³ugi: 16 miesiêcy (Zamawiaj±cy planuje rozpoczêcie ¶wiadczenia us³ugi ochrony fizycznej i monitoringu Muzeum COP od dnia 1.09.2021 r. do 31.12.2022 r.
4. Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia ca³odobowej (24 godziny) ochrony fizycznej równie¿ w ¶wiêta ko¶cielne oraz ¶wiêta pañstwowe (dni ustawowo wolne od pracy), za wyj±tkiem niedziel, o ile nie wypada wtedy ¶wiêto ko¶cielne lub pañstwowe np.: Wielkanoc, Poniedzia³ek Wielkanocny, ¦wiêto Pracy, ¦wiêto Konstytucji 3 Maja, Bo¿e Cia³o, ¦wiêto Wojska Polskiego, Wniebowziêcie, Naj¶wiêtszej Maryi Panny, Wszystkich ¦wiêtych, ¦wiêto Niepodleg³o¶ci, Wigilia, Bo¿e Narodzenie (pierwszy dzieñ), Bo¿e Narodzenie (drugi dzieñ), Sylwester, Trzech Króli.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ sta³y, ca³odobowy nadzór dy¿urnego Centrum Monitoringu z mo¿liwo¶ci± natychmiastowej reakcji uzbrojonej grupy interwencyjnej w stanie zagro¿enia sygnalizowanego przez pracowników muzeum, pracownika ochrony lub systemy alarmowe antyw³amaniowe.
6. Wykonawca zapewnieni w razie potrzeby uzbrojon± w broñ paln± Grupê Interwencyjn± w sk³adzie co najmniej dwuosobowym (kwalifikowani pracownicy ochrony), zdoln± dotrzeæ do obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 20 minut (kryterium oceny ofert) od chwili otrzymania zg³oszenia, bez wzglêdu na porê dnia.
7. W razie zadzia³ania uk³adu sygnalizacji w³amania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonaj± kontroli obiektu, a w przypadku stwierdzenia w³amania zabezpiecz± go, podejm± czynno¶ci zwi±zane z likwidacj± wynikaj±cego zagro¿enia oraz powiadomi± Pracowników Muzeum, wyspecjalizowane s³u¿by: Policjê, Stra¿ Po¿arn± oraz Zamawiaj±cego (Dyrektora Muzeum).
8. Wykonawca musi posiadaæ mo¿liwo¶æ pod³±czenia systemów alarmowych Muzeum do w³asnych instalacji alarmowych i przesy³owych. Transmisja sygna³ów z budynku g³ównego Muzeum przy ul. Sandomierskiej 1 musi byæ prowadzona za pomoc± niezale¿nych torów GSM/GPRS oraz nadajnika radiowego, ka¿dy z nadajników musi zapewniæ przesy³anie w jednej chwili niezale¿nie 5 kana³ów/informacji (z uwagi na wydzielenie stref w budynku).
9. Wszystkie prace zwi±zane z przegl±dami oraz konserwacj± radiolinii nale¿y dokumentowaæ w formie ksi±¿ki przegl±dów lub ksi±¿ki eksploatacji i konserwacji obiektu.
10. Pracownicy, którzy zostan± skierowani do ochrony Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli musz± posiadaæ uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
11. Us³uga sta³ego monitoringu polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na:
a) odbieraniu wszystkich sygna³ów w sposób odrêbny i rozpoznawalny oraz niezw³ocznym przekazywaniu ich dalej do odpowiednich formacji i s³u¿b (Grupa Interwencyjna, Policja, Stra¿ Po¿arna, Pogotowie Ratunkowe), w celu podjêcia w³a¶ciwych zadañ.
b) rejestrowaniu i archiwizowaniu przez okres minimum 30 dni wszystkich komunikatów dochodz±cych do stacji monitorowania z lokalnego systemu alarmowego: antyw³amaniowego i antynapadowego oraz zapewnieniu Zamawiaj±cemu wgl±d w rejestr odbieranych sygna³ów.
c) przekazywaniu upowa¿nionym pracownikom Muzeum informacji o przyjêtych sygna³ach.
12. Wykonawca musi dysponowaæ ca³odobowym stanowiskiem zdalnego monitorowania elektronicznych systemów alarmowych, do którego pod³±czy sygna³y alarmowe z Muzeum COP oraz zapewni interwencjê w przypadku pojawienia siê alarmu adekwatn± do zagro¿enia, w tym interwencjê zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego (za który Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ dodatkowych op³at).
13. Koszt pod³±czenia torów monitorowania systemów sygnalizacji wraz z urz±dzeniami Zamawiaj±cego do stanowiska monitorowania Wykonawcy nale¿y wliczyæ w cenê us³ugi monitorowania.
14. Wykonawca musi dysponowaæ samochodem patrolowym a pracownicy ochrony musz± byæ wyposa¿eni w ¶rodki ³±czno¶ci bezprzewodowej zewnêtrznej jak i wewnêtrznej miêdzy pracownikami.
15. W razie zadzia³ania uk³adu sygnalizacji w³amania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonaj± kontroli obiektu, a w przypadku stwierdzenia w³amania zabezpiecz± go, podejm± czynno¶ci zwi±zane z likwidacj± wynikaj±cego zagro¿enia oraz powiadomi± Pracowników Muzeum, wyspecjalizowane s³u¿by: Policjê, Stra¿ Po¿arn± oraz Zamawiaj±cego (Dyrektora Muzeum).
16. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo symulacji zagro¿enia (np. æwiczeñ) nie czê¶ciej jednak ni¿ 4 razy w roku (kwartalnie).
17. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ okresowy, kwartalny przegl±d zainstalowanego w obiekcie Zamawiaj±cego systemu transmisji sygna³ów alarmowych. W przypadku awarii systemów transmisji sygna³ów alarmowych, Zamawiaj±cy wymaga, by czas reakcji serwisu technicznego Wykonawcy nie przekroczy³ 48 godzin.
18. Wykonawca zobowi±zuje siê do informowania pracownika dzia³u administracji Muzeum o wszelkich awariach, zmianach i okoliczno¶ciach maj±cych wp³yw na stan ochrony obiektów Muzeum.
19. Wykonawca wyznaczy do wykonania zamówienia niezbêdn± liczbê pracowników, zapewniaj±c ochronê przez ca³y okres trwania umowy stosownie do wymogów. Pracownicy bêd± wyposa¿eni w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, zgodnie z obowi±zuj±c± przepisami. Wykonawca wymieni pracownika ochrony na ¿±danie Zamawiaj±cego w uzasadnionych przypadkach. Pracownicy ochrony realizuj±cych zadanie ochrony w Muzeum musz± posiadaæ jednolite umundurowanie i identyfikatory. Wykonawca zobowi±zuje siê do zastosowania zasad zapewniaj±cych poufno¶æ informacji dotycz±cych systemów i procedur bezpieczeñstwa w Muzeum, obowi±zuj±cych przez okres umowy oraz przez 3 lata po jej zakoñczeniu.
20. W ramach ochrony fizycznej Wykonawca zobowi±zuje siê do zainstalowania na swój koszt elektronicznego systemu kontroli obchodów, rejestruj±cego pracê w czasie rzeczywistym, na terenie Muzeum COP oraz zainstaluje czujniki punktów kontrolnych w liczbie minimum dziesiêciu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79713000-5 - Us³ugi stra¿nicze

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ powtórzenia podobnych us³ug do wysoko¶ci 20% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zwiêkszenie zakresu umowy poprzez dodanie do dodatkowych godzin tygodniowo ochrony fizycznej (np. 20 godzin) bêdzie skutkowaæ zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzenia po przeprowadzeniu negocjacji ceny w oparciu o czynniki cenotwórcze z umowy podstawowej. Zamówienia powtórzone bêd± realizowane pod warunkiem posiadania ¶rodków finansowych przez Zamawiaj±cego na ich realizacjê oraz konieczno¶ci± wzmo¿enia ochrony nowych eksponatów Muzeum COP.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyjazdu grupy interwencyjnej do Muzeum COP, Stalowa Wola, ul. Hutnicza 17

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce w szczególno¶ci:

1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Okre¶lenie warunków.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienia Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Okre¶lenie warunków.
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 838).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Okre¶lenie warunków.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 2.000.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych). Polisa nadwy¿kowa nie mo¿e zawieraæ wy³±czeñ i klauzul ograniczaj±cych wyp³atê ubezpieczenia za szkody polegaj±ce na utracie rzeczy/mienia, lub za szkody w rzeczach pod kontrol± lub dozorem na kwoty mniejsze ni¿ wynosi suma polisy a tak¿e nie mo¿e wy³±czaæ odpowiedzialno¶ci ubezpieczyciela je¶li za szkodê odpowiedzialny by³ zleceniobiorca zatrudniony przez ubezpieczonego na podstawie umowy zlecenia. OC nadwy¿kowe powinno zawieraæ tak¿e odpowiedzialno¶æ pracodawcy.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Okre¶lenie warunków.

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- wykona³ (zakoñczy³, zrealizowa³), w tym tak¿e w ramach wykonywanych ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, co najmniej dwie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej (wg definicji par. 3 ust. 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z pó¼n. zm.) o nastêpuj±cym minimalnym ³±cznym zakresie dla ka¿dej z us³ug:
- o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto (sto tysiêcy z³otych) ka¿da,
- trwaj±c± przez minimum 10 godzin w ci±gu doby,
- trwaj±c± nieprzerwalnie co najmniej 12 miesiêcy,
- zrealizowanej (zakoñczonej) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

- posiada zespó³ zdolny do wykonania zamówienia tj.:
wyka¿e nie mniej ni¿ 3 pracowników ochrony (zatrudnionych na umowê o pracê), posiadaj±cych wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w my¶l przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, którzy bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia;

- dysponuj± potencja³em technicznym obejmuj±cym:
a) ca³odobowe centrum operacyjno/dyspozytorskie z co najmniej 2-osobow± obsad± na ka¿dej zmianie,
b) stacje monitorowania alarmów i/lub alarmowym centrum odbiorczym,
c) co najmniej jedn± zmotoryzowan± grup± interwencyjn± o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego obiektu nie d³u¿szym ni¿ 20 minut (s³ownie: dwadzie¶cia minut) bez wzglêdu na porê dnia,

Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.1. ppkt 2) SWZ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji których te uprawnienia s± wymagane.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w pkt 5.2. i 5.3. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wg za³±cznika nr 4 do SWZ.
Postanowienia dotycz±ce podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.4. ppkt 2) SWZ, potwierdza, ze stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) Zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
a) Sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
b) Czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 5.1. ppkt 4 SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
4) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5) Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia sk³adane przez wykonawcê razem z ofert± na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
1) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wg Za³±cznika nr 2 do SWZ – O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu).
2) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (wg Za³±cznika nr 3 do SWZ – O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu).
O¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 1 i 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami o których mowa w pkt 7.1. ppkt 1 i 2 SWZ, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane przez Wykonawcê w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, które zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w pkt 5.1 ppkt 2) SWZ nale¿y z³o¿yæ kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 838).
2) W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, które zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w pkt 5.1 ppkt 4) SWZ nale¿y z³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy – (wg Za³±cznika do SWZ – Wykaz wykonanych us³ug).
3) Polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest na okre¶lon± kwotê ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrz±dzone na osobie i mieniu na kwotê nie mniejsz±
4) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Stosowne pe³nomocnictwa, w przypadku gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w pkt 5.2. i 5.3. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wg za³±cznika nr 4 do SWZ.

Postanowienia dotycz±ce podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.4. ppkt 2) SWZ, potwierdza, ze stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) Zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
a) Sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
b) Czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 5.1. ppkt 4 SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
4) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5) Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
a) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
b) Powierzenia Podwykonawcy okre¶lonego zakresu us³ug lub zmiana zakresu powierzonych us³ug, jak równie¿ zmianê Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego wybranego Podwykonawcy.
c) Zmiany terminu wykonania zamówienia, je¿eli konieczno¶æ zmiany terminu nie wynika z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
4. Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest podpisanie sporz±dzonego przez strony Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego umowê.
6. Zmiany umowy nie stanowi zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie uprawnienie do zmiany umowy poprzez zmniejszenie zakresu ochrony fizycznej b±d¼ uprawnienie do odst±pienia od umowy w czê¶ci w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, np. konieczno¶æ zamkniêcia wystawy, budynku, itp. Zmniejszenie zakresu zamówienia spowoduje proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w oparciu o czynniku cenotwórcze z oferty Wykonawcy.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie:
1) wynikaj±cym ze zmiany przepisów prawa, które bêd± mia³y wp³yw na warunki wykonywania Umowy;
2) zwiêkszenia lub zmniejszenia zakresu i liczby pracowników ochrony;
3) innych korzystnych dla Zamawiaj±cego zmian.
c) Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach o których mowa w Art. 440 ustawy Pzp - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
9. Zamawiaj±cy mo¿e rozwi±zaæ umowê ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia konsekwencji prawnych w przypadku:
a) utraty przez Wykonawcê koncesji uprawniaj±cej do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej dotycz±cej ochrony osób i mienia,
b) gdy Wykonawca, bez zgody Zamawiaj±cego powierzy³ wykonywanie zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszej umowy osobie trzeciej,
c) niewywi±zywania siê Wykonawcy ze swoich zadañ oraz ra¿±cego naruszenia przez Wykonawcê postanowieñ zawartej umowy,
d) og³oszono upad³o¶æ lub likwidacjê Wykonawcy, z wyj±tkiem likwidacji przeprowadzonej w celu przekszta³cenia,
e) Wykonawca nie podj±³ realizacji zadania w ci±gu jednego dnia od ustalonej daty rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi,
f) Wykonawca pomimo pisemnych wezwañ Zamawiaj±cego nie wykonuje us³ug zgodnie z umow± i warunkami umownymi,
g) Wykonawca przerwa³ realizacjê us³ugi,
h) zosta³ wydany nakaz zajêcia maj±tku Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-10 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-09

2021-07-29 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.