eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleRemonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w tym interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w tym interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/d6c5f7cd-1e44-4fb3-b200-d1fcdf2b3f45

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w tym interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d05201b7-d0f2-4075-8596-3374873ee4c2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058806/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w tym interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.71.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6306851,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w tym interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025.
Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025
Część II zamówienia:
Interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025
Na przedmiot zamówienia w części I składa się:
1. Wykonywanie robót budowlanych stanowiących remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg stanowiących własność powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na przeprowadzeniu w ustaleniu zakresu z Jednostką organizacyjną zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń w poniższej technologii:
1) - mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowywanymi „na gorąco”,
2) - przy użyciu specjalnych maszyn (remonterów), które podczas przejścia spryskują nawierzchnię emulsją, rozsypują grysy i wciskają je w emulsję.
2. Zakres i czas wykonania robót będzie każdorazowo określany i zgłaszany Wykonawcy przez Jednostkę organizacyjną z maksymalnym terminem realizacji do 30 dni od daty otrzymania poszczególnego zlecenia w oparciu o ceny jednostkowe oferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
3. Obmiar robót zgłaszanych przez Jednostkę organizacyjną będzie określać faktyczny zakres robót.
4. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w poniższym przedmiarze robót:
1) KNR 0231 1106-0100 - Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym z wytwórni- łaty o powierzchni mniejszej lub równej 5 m2, w technologii „na gorąco” - planowana ilość 500,00 t;
2) KNR 0231 1106-0100 - Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym z wytwórni grub. 5 cm - łaty o powierzchni większej od 5 m2 i mniejszej lub równej 30 m2, w technologii „na gorąco” - planowana ilość 13 000,00 m2;
3) KNR 0231 1106-0100 - Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym z wytwórni grub. 5 cm - łaty o powierzchni większej od 30 m2 i mniejszej lub równej 200 m2, w technologii „na gorąco” - planowana ilość 13 000,00 m2;
4) KNR 0231 1106-0100 - Remont cząstkowy nawierzchni betonem asfaltowym z wytwórni grub. 5 cm - łaty o powierzchni większej od 200 m2, w technologii „na gorąco” - planowana ilość 6 000,00 m2;
5) KNR 0231 1108-0400 - Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej/ remontera drogowego - planowana ilość 40,00 t.
Podane w przedmiarze ilości ton materiałów lub m² nawierzchni planowanej do wykonania remontów, są ilościami orientacyjnym i mogą ulec zmianie. Rzeczywisty zakres robót objęty zamówieniem uzależniony będzie od ceny jednostkowej brutto za 1 tonę lub m² wykonanego remontu cząstkowego. Jednostka organizacyjna zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilościowego przedmiotu zamówienia, a wynagrodzenie należne będzie za faktyczną ilość m² powierzchni lub ilość ton wykonanego przedmiotu zamówienia. Minimalny zakres realizowanego świadczenia – 10%.
5. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
- Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
- STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
6. Prawo opcji.
Jednostka organizacyjna przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do max 50% wartości zakresu podstawowego – kwoty wskazanej w § 6 ust. 2 projektowanych postanowień umowy
Prawo opcji - opis zasad stosowania znajduje się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Opisy technologii wykonania remontów cząstkowych i wymagania sprzętowe znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 6063376,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w tym interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025.
Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025
Część II zamówienia:
Interwencyjne remonty uszkodzonych nawierzchni dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025
Na przedmiot zamówienia w II części składa się:
Wykonywanie robót budowlanych polegających na interwencyjnej naprawie uszkodzonych nawierzchni drogowych w ciągu dróg powiatowych, mających na celu zabezpieczenie miejsc powodujących powstanie szkody i zapewnienie bezpiecznego ich użytkowania. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania interwencyjnych remontów w maksymalnym terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia przez zamawiającego do momentu ich zakończenia w przypadku usunięcia pojedynczego ubytku.
W przypadku otrzymania zgłoszenia obejmującego usunięcie kilku ubytków, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania interwencyjnych remontów w maksymalnym terminie do 7 dni od otrzymania zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną do momentu ich zakończenia.
1. Ustalenia zawarte w niniejszym zamówieniu dotyczą prowadzenia naprawy, remontu nawierzchni w miejscach jej uszkodzeń polegające na:
- dokładnym oczyszczeniu i osuszenie ubytku,
- ułożeniu mieszanki mineralno-bitumicznej w przygotowanych do naprawy miejscach,
- wyprofilowaniu mieszanki i zagęszczeniu,
- wykonaniu robót wykończeniowych remontowanych miejsc.

Zakłada się realizację uszkodzeń nawierzchni w rozliczeniu wagowym i w zakresach:
- remontu ubytków nawierzchni o głębokości 2,0 – 5,0 cm,
- remontu ubytków nawierzchni o głębokości powyżej 5,0 cm
2. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w poniższym przedmiarze robót:
1) KNR 0231 1106-0100 Interwencyjne remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanka mineralno-asfaltowa, grysowa zamknięta. lepiszcze emulsja asfaltowa - na zimno - planowana ilość - 15,00 t.
2) KNR 0231 1106-0100 Interwencyjne remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanka mineralno-asfaltowa, grysowa zamknięta. lepiszcze emulsja asfaltowa - na gorąco - planowana ilość - 80,00 t.
Podane w przedmiarze ilości ton materiałów planowanych do wykonania remontów, są ilościami orientacyjnym i mogą ulec zmianie. Rzeczywisty zakres robót objęty zamówieniem uzależniony będzie od ceny jednostkowej brutto za 1 tonę wykonanego interwencyjnego remontu cząstkowego. Jednostka organizacyjna zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilościowego przedmiotu zamówienia, a wynagrodzenie należne będzie za faktyczną ilość ton wykonanego przedmiotu zamówienia. Minimalny zakres realizowanego świadczenia – 10%.
3. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
- Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
- STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
4. Prawo opcji
Jednostka organizacyjna przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do max 50% wartości zakresu podstawowego – kwoty wskazanej w § 6 ust. 2 projektowanych postanowień umowy.
Prawo opcji - opis zasad stosowania znajduje się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Wymagania dotyczące wykonywanych robót i potencjału sprzętowego znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 243474,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3973834,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5723000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3973834,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382342687

7.3.3) Ulica: ul. Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215865,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215865,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382342687

7.3.3) Ulica: ul. Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartości brutto podane w formularzu ofertowym służyły tylko do wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części zamówienia. Wartość umowy w każdej części zamówienia została wyliczona na podstawie przeznaczonych środków, a rozliczana będzie na podstawie cen jednostkowych brutto podanych w ofercie oraz ilości faktycznie wykonanych prac.
2. Termin realizacji zamówienia:
Część I zamówienia
Zadanie należy zrealizować w okresie: od daty podpisania umowy do 15.12.2025 r.
Termin realizacji pojedynczego zlecenia – w zależności od zakresu i charakteru stwierdzonych robót budowlanych stanowiących remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg (ubytków, uszkodzeń nawierzchni) ustalany jest każdorazowo z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej z maksymalnym terminem realizacji do 30 dni od daty otrzymania poszczególnego zlecenia.
Część II zamówienia
Zadanie należy zrealizować w okresie: od daty podpisania umowy do 28.12.2025 r.
Termin realizacji pojedynczego zlecenia – Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania interwencyjnych remontów w maksymalnym terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia od Jednostki organizacyjnej do momentu ich zakończenia w przypadku usunięcia pojedynczego ubytku.
W przypadku otrzymania zgłoszenia obejmującego usunięcie kilku ubytków, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania interwencyjnych remontów w maksymalnym terminie do 7 dni od otrzymania zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną do momentu ich zakończenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.