eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Modernizacja Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/62b715c5-0946-49ec-ac9e-7de73483bf04

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47c5b561-8a62-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053429/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1399046,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na modernizacji Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy – Etap II. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z projektem technicznym remontu budynku wraz z wraz z przebudową szatni, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót (stanowi materiał pomocniczy), wg podziału na poszczególne branże:
a) 01 TOM I – Architektura i Konstrukcja.
b) 02 TOM II – Wentylacja, klimatyzacja, freon,
c) 03 TOM III – Instalacja ogrzewcza,
d) 04 TOM IV – Kanalizacja sanit., Woda Sprężone pow.,
e) 05 TOM V – Instalacja elektryczna.
Remont dotyczy parteru budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej zwaną w dalszej części JRG, m. in. pomieszczeń: hali garażowej, wężowni, wieży wraz z pomieszczeniem technicznym 4.5 (III piętro), sprężarkowni, pomieszczeń technicznych, pomieszczenia magazynowego, pralni, przedsionka, łazienki oraz szatni „A”,”B”
i ”C”.
Remont obejmuje ww. pomieszczenia zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do niniejszej specyfikacji, która jest przygotowana dla całości przedsięwzięcia. Wykonawca musi we własnym zakresie wyodrębnić prace potrzebne do realizacji Etapu II na podstawie załącznika nr 11 do SWZ - rzuty poglądowe wykonania etapów prac remontowych, przedmiaru robót (materiał pomocniczy) oraz przeprowadzonej wizji lokalnej:
- przedmiar robót – załącznik nr 8,
- projekt techniczny remontu budynku wraz z przebudową części pomieszczeń JRG – załącznik nr 9,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10,
- rzuty poglądowe wykonania etapów prac remontowych – załącznik nr 11.
Zamawiający udostępnia Wykonawcy dokumentację projektową na całość przedsięwzięcia. Wykonawca do wyceny powinien uwzględnić wszystkie prace potrzebne do wykonania Etapu II.
Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. Jeżeli Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej (pkt. 2.6 SWZ) uzna, że konieczne jest uwzględnienie prac i materiałów nieuwzględnionych w dokumentacji, powinien przyjąć je do wyceny.
Wykaz prac dodatkowych nie ujętych w przedmiarze i dokumentacji, które należy przyjąć do wyceny
i realizacji Etapu II:
a) dostawa i montaż czujników ruchu 360o do lamp oświetleniowych na klatce schodowej, korytarzu
i łazienkach JRG – 42 szt,
b) dostawa materiałów i doprowadzenie wentylacji wraz z montażem kratki wentylacyjnej do pomieszczenia gospodarczego przy stanowisku strażaka dyżurnego JRG,
c) dostawa materiałów i doprowadzenie instalacji sprężonego powietrza zakończonego szybkozłączką do wpięcia węża w pomieszczeniu wężowni wieży JRG,
d) dostawa materiałów i doprowadzenie instalacji sprężonego powietrza wraz z dostawą węża (min. 20 m) na zwijadle zakończonego szybkozłączką, zamontowanego na ścianie przy bramie wyjazdowej nr 8,
e) dostawa materiałów i doprowadzenie instalacji elektrycznej oraz dostawa i montaż dwóch skrzynek elektrycznych (3x230V, 1x400V każda) z budynku JRG na pas zieleni zlokalizowany w okolicy budynku,
f) dostawa materiałów i montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu magazynowym węży,
g) dostawa i montaż czujnika temperatury zewnętrznej, a także czujnika wilgotności kompatybilnego
ze sterownikami HD-E 63,
h) dostawa i montaż przed budynkiem osadnika na zanieczyszczenia z odpływów zlokalizowanych
w posadzce w garażu JRG oraz podłączenie go do instalacji kanalizacyjnej,
i) dostawa nowych wieszaków do ubrań specjalnych – 4 szt,
j) dostawa czujek ruchu i podłączenie ich pod jedną sekcje oświetlenia garażu,
k) dostawa i montaż zaworu hydrantowego 52 przy zaworze głównym w garażu JRG,
l) bramy garażowe wykonane zgodnie z dokumentacją, które powinny być dodatkowo wyposażone
w semafor 24 volt DC ze światłem czerwonym i zielonym. Brama zabezpieczana fotokomórką uniemożliwiającą zamknięcie w przypadku napotkania przeszkody oraz automatycznym podnoszeniem przy jej napotkaniu. Brama wyposażona w silnik zapewniający jej szybkie otwieranie i zamykanie,
m) wkucie instalacji elektrycznej pod tynk garażu i pomieszczeniach przyległych (wieży, wężowni
i sprężarkoni),
n) dostawa i montaż - 8 szt. wyświetlaczy wewnętrznych ALARM! zgodnie z opisem 05 TOM V – Instalacja elektryczna, 8. Wymagania techniczne ZSŁD, tj. minimalne wymagania dla podsystemu wyświetlaczy pkt. 1 oraz wpięcie ich do istniejącego systemu alarmowania. Montaż buczków sygnalizacji alarmowej dostarczonych przez Zamawiającego (myjnia, hala garażowa w budynku kwatermistrzowskim, garaż magazyn COO, korytarz I piętro bud. B oraz wpięcie ich do istniejącego systemu alarmowania,
o) dostawa i wymiana centrali alarmowej firmy SATEL model Integra 32 na SATEL model Integra 128 wraz z ponownym skonfigurowaniem,
p) zakup i dostawa - 100 szt. breloków współpracujących z SATEL INT SCR BL,
q) doprowadzenie zasilania ciepła technologicznego bezpośrednio z węzła do nagrzewnic i centrali wentylacyjnej z czynnikiem o parametrze wymaganym dla zainstalowanych urządzeń wentylacyjnych i nagrzewnic,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24113200-1 - Sprężone powietrze

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432110-8 - Kładzenie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1645000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2184257,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1645000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYDGOSTA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236275

7.3.3) Ulica: Fordońska 246

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-766

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1645000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.