Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023662/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00025255/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00026837/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00029757/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
- 2021/BZP 00030980/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00031643/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147489 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie sprzętu AGD i RTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostarczenie sprzętu AGD i RTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b91f3606-8bd4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000084/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu RTV i AGD jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt numer RPPK.09.01.00-18-0002/19, dofinansowany ze środków RPO WP 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023662/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.13.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240063,51 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu AGD jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2”.W skład wyposażenia AGD wchodzi:- Odkurzacz do sprzątania na sucho – 4szt.- Mop elektryczny parowy – 3szt.- Pralka – 4 szt.- Suszarka - 4 szt.- Piec konwekcyjno-parowy – 2 kpl.- Szafa chłodnicza – 2 szt.- Gastronomiczny kocioł gazowy ciśnieniowy 150 l – 1 szt.
- Zmywarka z wyparzaczem -3 szt.- Obieraczka do warzyw – 2 szt.- Separator obierzyn do obieraczki – 2 szt. - Segmenty ścierne do ziemniaków – 2 szt.- Talerz ścierny do ziemniaków – 2 szt.- Segmenty ścierne do marchwi – 2 szt.- Talerz ścierny do marchwi – 2 szt.- Wilk do mięsa – 1 kpl.- Prasa do mięsa – kotleciarka – 1 szt.- Wyciskarka do soków – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 222316,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu RTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2”.W skład wyposażenia RTV wchodzi:- Aparat fotograficzny/cyfrowy lustrzanka – 4 szt.
- Radioodtwarzacze CD, USB – 5 szt. - Mobilny zestaw nagłośnieniowy z USB i 2 mikrofonami – 2 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 17747,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240342,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240342,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro Aleksander Podulka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861548429
7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMAL GASTRO Aleksander Podulka
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMAL GASTRO Aleksander Podulka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240342,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części ponieważ wszystkie oferty, które mieściły się w kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia w części 2 postępowania zostały odrzucone.
Oferta pozostałego Wykonawcy, przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
| 2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup robota przemysłowego dedykowanego do obróbki i gratowania elementów odlewanych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem szafek na dokumenty dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziałów UR
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi organizacji imprezy o charakterze kulturalno-rozrywkowym dla emerytów i rencistów UR
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach ośrodka "Senior+""
- Zakup wyposażenia pracowni kształcenia ogólnego w ramach realizacji projektu "Akademia wiedzy i umiejętności"
- Dostawy w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni w pomoce dydaktyczne
- Instalacja systemów antenowych i infrastruktury telekomunikacyjnej do rozbudowy Systemu Radiokomunikacyjnego Policji - TETRA w garnizonie opolskim.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





