eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Budowa świetlicy wiejskiej w Radoniach gmina Grodzisk Mazowiecki - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Radoniach gmina Grodzisk Mazowiecki – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 755 55 34 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: +48 (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/723066

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w Radoniach gmina Grodzisk Mazowiecki – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db782f0-a2c9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038922/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa świetlicy wiejskiej w Radoniach gmina Grodzisk Mazowiecki - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2043580,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis podstawowego zakresu robót:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu budowy świetlicy wiejskiej obejmującego budowę budynku świetlicy i zagospodarowanie terenu przyległego z wyłączeniem budowy placu zabaw i siłowni zewnętrznej.
Główna inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ew. 36/18 i 36/20 obręb 0027 Radonie, przy ul. M. Gogola i ul. Centralnej w gminie Grodzisk Mazowiecki. Nieliczne elementy inwestycji (np. zjazd na działkę, przyłącza) znajdują się też na działkach sąsiednich.
Budowany budynek świetlicy jest wolnostojący, parterowy, bez podpiwniczenia, z dachem dwuspadowym pokrytym blachą. Konstrukcja budynku: fundament- płyta żelbetowa monolityczna, ściany- bloczki gazobetonowe, dach- kratownice drewniane prefabrykowane. Elementy wykończeniowe budynku: posadzki- płytki gresowe; cokoły- tynk żywiczny; ściany na zewnątrz- tynk cienkowarstwowy mineralny, deska syntetyczna, panele z blachy; ściany wewnątrz- tynk cem-wap, gładź gipsowa, płytki ceramiczne (np. w sanitariatach); sufit podwieszany- płyty gk. Stolarka drzwiowa- aluminiowa i drewniana, stolarka okienna- PCV. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną. wod-kan, grzewczą (ogrzewanie z pompy ciepła), klimatyzacyjną, wentylacyjną (mechaniczną i grawitacyjną) i teletechniczną.
Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie m.in. placu manewrowo-parkingowego, opaski i chodników wokół budynku, śmietnika, zjazdu z drogi, przyłączy i instalacji zewnętrznych, oświetlenia terenu, małej architektury, ogrodzenia i zieleni urządzonej.
W zakres przedmiotowego zadania inwestycyjnego (I etap budowy) nie wchodzi wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz ze związanymi z nimi chodnikami, oświetleniem i małą architekturą. Wykonawca ma jednak zagospodarować teren w miejscu w/w placu i siłowni i doprowadzić go do stanu takiego jak pozostały teren zielony na przedmiotowych działkach (nawiezienie ziemi i podniesienie terenu do rzędnych zgodnie z projektem, wyrównanie, zahumusowanie i obsianie trawą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1346342,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2498762,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1346342,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIG-DAR Dariusz Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291268217

7.3.3) Ulica: Radziejowicka 142

7.3.4) Miejscowość: Kałęczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1346342,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.