eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi kompleksowej organizacji dwudniowego wydarzenia rocznego Programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021-2027.



Og³oszenie z dnia 2025-03-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi kompleksowej organizacji dwudniowego wydarzenia rocznego Programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021–2027.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pu³awska 180

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi kompleksowej organizacji dwudniowego wydarzenia rocznego Programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021–2027.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76f0195e-e5f5-48ab-849d-511eb04dc7cb

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00147223

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00110180/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Kompleksowa organizacja Wydarzenia Rocznego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021–2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://cpe.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cpe.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Oferty, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne 2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 1, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 3
3) Dokumenty elektroniczne, przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji
elektronicznej w niniejszym postêpowaniu, s³u¿±cym z³o¿eniu o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz oferty wraz z za³±cznikami przez wykonawcê, jest Platforma dostêpna pod adresem https://cpe.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne 4) W postêpowaniu zamawiaj±cy wymaga przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://cpe.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. Szczegó³owa Instrukcja korzystania z Platformy dla wykonawcy dostêpna
jest w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://cpe.ezamawiajacy.pl 5) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie 6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± Platformy: a) pod numerem telefonu: +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00- 17.00);
b) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
7) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: 7.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
7.2. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 7.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 7.4. w³±czona obs³uga JavaScript; 7.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 8) Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale IX i XII SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://cpe.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.7.2025.NT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi kompleksowej organizacji dwudniowego wydarzenia rocznego Programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021–2027 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje opcje. Zamawiaj±cy w ramach opcji przewiduje:
1) zapewnienie w dn. 24.09.2025 r. 5 jednakowych foteli tapicerowanych w jednakowym kolorze (np. granatowym, czarnym lub szarym) oraz 3 niskie stoliki kawowe odpowiadaj±ce stylistyce i kolorystyce foteli. Wyposa¿enie, o którym mowa powy¿ej, nie przejdzie na w³asno¶æ Zamawiaj±cego i powinno byæ zabrane przez Wykonawcê po zakoñczeniu wydarzenia (OPCJA).
2) zapewnienie 120 breloczków sk³adaj±cych siê z figurki o modularnej konstrukcji (z³o¿onej z kilku ruchomych czê¶ci umo¿liwiaj±cych ustawienie w ró¿nych pozach) inspirowanej morzem zawieszonej na metalowym ³añcuszku z kó³kiem. Brelok wraz z zawieszk± o wymiarach 6x8 cm z nadrukiem full kolor wed³ug projektu dostarczonego przez Zamawiaj±cego, papier kreda mat 250 g.
Szacunkowa warto¶æ opcji nie przekroczy kwoty 5 870,10 z³ brutto.

2) Szacunkowa warto¶æ opcji nie przekroczy kwoty 5 870,10 z³ brutto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. £±czna cena brutto zamówienia (C).
Wykonawcom zostan± przypisane punkty w skali od 0 do 75.

Najwy¿sz± liczbê punktów – 75 otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:

Najni¿sza ³±czna cena brutto zamówienia
----------------------------------------------x 75 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
£±czna cena brutto oferty ocenianej

2. Do¶wiadczenie koordynatora (K).
Wykonawcom zostan± przypisane punkty w skali od 0-20.
Do¶wiadczenie koordynatora wyznaczonego do realizacji zamówienia, który pos³uguje siê jêzykiem angielskim w stopniu bieg³ym w mowie i w pi¶mie, na poziomie co najmniej B2 w skali Common European Framework of Reference (CEFR) i posiada do¶wiadczenie w realizacji us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu jednodniowej lub dwudniowej* konferencji i/lub kongresu i/lub seminarium (wydarzenie z udzia³em co najmniej 75 osób** ka¿de) wraz ze ¶wiadczeniem obs³ugi organizacyjno-koordynacyjnej i us³ug gastronomicznych (zapewnienie przerwy kawowej, obiadu, kolacji).
W ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostan± przypisane punkty w skali od 0-20, w nastêpuj±cy sposób:
• Organizacja 5 i wiêcej konferencji i/lub kongresów i/lub seminariów ³±cznie – 20 pkt
• Organizacja 3-4 konferencji i/lub kongresów i/lub seminariów ³±cznie – 10 pkt
• Organizacja 0-2 konferencji i/lub kongresów i/lub seminariów ³±cznie – 0 pkt.

* Zgodnie z programem/agend± merytoryczn±/opisem przedmiotu zamówienia.
** Chodzi o ogóln± planowan±/przewidywan± liczbê uczestników przez Zamawiaj±cego us³ugê (zgodnie z programem/agend± merytoryczn±/opisem przedmiotu zamówienia),
a nie o liczbê osób de facto korzystaj±cych z poszczególnych sk³adowych us³ugi, tj. np. przerwy kawowej.
3. Aspekty spo³eczne (AS)
Wykonawcom zostan± przypisane punkty w skali od 0-5.
Wykonawca, który o¶wiadczy, i¿ zatrudni od momentu przekazania przez Zamawiaj±cego zlecenia organizacji spotkania w ramach zamówienia co najmniej 1 osoby z grupy spo³ecznie marginalizowanej (osoby niepe³nosprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz.U. 2024 poz. 44 lub 1 osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy
z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2025 poz. 214 lub 1 osoby do 30. roku ¿ycia lub po ukoñczeniu 50. roku ¿ycia, posiadaj±cych status osoby poszukuj±cej pracy, bez zatrudnienia) w wymiarze co najmniej 1/4 etatu otrzyma 5 punktów.
Wykonawca za brak zatrudnienia osób z grupy spo³ecznie marginalizowanej w wymiarze co najmniej ¼ etatu otrzyma 0 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie koordynatora (K).

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne (AS

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku
w powy¿szym zakresie.
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 4 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie zorganizowa³ co najmniej co najmniej 3 us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których ka¿da:
a) polega³a na organizacji i obs³udze wydarzenia o charakterze: konferencji, kongresu, seminarium
i obejmowa³a zapewnienie sprzêtu konferencyjnego wraz z obs³ug± i us³ug gastronomicznych (zapewnienie przerwy kawowej, obiadu, kolacji)* oraz
b) odby³a siê z udzia³em co najmniej 75 uczestników** oraz
c) trwa³a co najmniej 2 dni
z podaniem przedmiotu ¶wiadczonych us³ug, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których us³ugi zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów, ¿e zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

*Zgodnie z programem/agend± merytoryczn±/opisem przedmiotu zamówienia;
**Chodzi o ogóln± planowan±/przewidywan± liczbê uczestników przez Zamawiaj±cego us³ugê (zgodnie
z programem agend± merytoryczn±/opisem przedmiotu zamówienia), a nie o liczbê osób de facto korzystaj±cych z poszczególnych sk³adowych us³ugi, tj. np. z gastronomi;
*** Zgodnie z programem/agend±/opisem przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, okre¶lonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Za³±czniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u i nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania. Szczegó³owo opisane w rozdziale VII i XII SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w punkcie VII podpunkt 1.4 SWZ wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ wykaz us³ug stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane,
a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê musz± byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
1) przedstawienia odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, albo
2) wskazania danych umo¿liwiaj±cych dostêp do wy¿ej wymienionych dokumentów i za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, albo
3) przedstawienia pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów o których mowa w odpisie z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Zapisy stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub podwykonawcy nie bêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie konieczne jest z³o¿enie
o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, podpisane wspólnie przez wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 4.400,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce czterysta z³otych), przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w niniejszej SWZ.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy PL 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000 prowadzony w NBP, z dopiskiem „Wadium – WA.263.7.2025.NT”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dokumenty te musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ;
2) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz Zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ jest obowi±zany zatrzymaæ wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia siê przes³anek, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o wykonanie zamówienia warunek okre¶lony w rozdziale VII pkt 1 SWZ musi zostaæ spe³niony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawca ten wyka¿e posiadanie ³±cznego do¶wiadczenia okre¶lonego w tym warunku (tj. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania do¶wiadczenia Wykonawców) i wykona us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Ocena spe³nienia ww. warunków odbywaæ siê bêdzie metod± spe³nia/nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki. Niespe³nienie warunku okre¶lonego w rozdziale VII pkt 1 niniejszej SWZ skutkowaæ bêdzie odrzuceniem Wykonawcy w postêpowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, okre¶lonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia musz± wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym
odpowiednio w Za³±czniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u i nie podlega wykluczeniu z postêpowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania. Do oferty nale¿y do³±czyæ: Wstêpne o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku
wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u i niepoleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertê, o¶wiadczenia zaleca siê sporz±dziæ na drukach stanowi±cych za³±czniki do SWZ. Oferta oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u i
niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP musz± byæ z³o¿one w oryginale.16. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) (......) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej
dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób prezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z wyj±tkiem § 1 ust. 6.
2. Dzia³aj±c na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa w tym prawa wspólnotowego lub zmiany zakresu lub struktury Programu, które to zmiany maj± bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy w ten sposób, ¿e czyni± wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami – zakres zmiany: zmiana polegaæ bêdzie na dostosowaniu umowy do obowi±zuj±cych przepisów prawa lub zakresu / struktury Programu;
2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotycz±cym stawki podatku VAT – zakres zmiany: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto okre¶lone w § 3 ust. 1 pozostanie bez zmian, zmianie ulegnie warto¶æ wynagrodzenia brutto;
3) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci w jego strukturze organizacyjnej, je¿eli nieujêcie zmian w umowie skutkowa³oby tym, ¿e wykonanie umowy by³oby niecelowe – zakres zmiany: zmiana polegaæ bêdzie na dostosowaniu umowy do zmian organizacyjnych po stronie Zamawiaj±cego;
4) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na bêdzie usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ – zakres zmiany: zmiana polegaæ bêdzie na wyeliminowaniu rozbie¿no¶ci i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów Umowy wywo³uj±cych w±tpliwo¶ci pomiêdzy Stronami;
5) wyst±pienia si³y wy¿szej.
3. Poza wskazanym ust. 2 zakresem zmian umowy, zakres zmian, w przypadku wyst±pienia przes³anek opisanych w ust. 2, dotyczyæ mo¿e równie¿:
1) terminu wykonania us³ugi, o którym mowa w § 3, który mo¿e byæ wyd³u¿ony, jednak nie d³u¿ej ni¿ o 1 miesi±c;
2) wynagrodzenia, które mo¿e byæ zwiêkszone jednak nie wiêcej ni¿ o 10 % pierwotnej warto¶ci umowy netto okre¶lonym w § 3 ust. 1 (ograniczenie nie dotyczy przes³anki opisanej w ust. 2 pkt 2).
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wyst±pienie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 – 4 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://cpe.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7, ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, tj. : 1. wykonawcê wymienionego w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tej¿e ustawy, 1.2.2 wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej¿e ustawy,
2. wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej¿e ustawy. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania wy¿ej wymienionych okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek okre¶lonych w niniejszym punkcie SWZ zamawiaj±cy odrzuci ofertê takiego wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.