eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz"POPRAWA EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"



Og³oszenie z dnia 2025-03-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„POPRAWA EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl, r.fandrych@powiat.zgierz.pl,a.boruta@powiat.zgierz.pl; j.krzewinska@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„POPRAWA EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82057f3d-5c69-41b0-a336-e9216c575d10

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00147222

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033639/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynkach zlokalizowanych w Zgierzu przy ulicy A. Struga 2-4

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074043

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074043 instrukcje dotycz±ce czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami - o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, przekazywane bêd± za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich przes³ania w formie opisanej powy¿ej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.

6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

7. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
8. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów: .zip, .7Z.
10. Oferta, wniosek, przedmiotowe i podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenia, wyja¶nienia, dokumenty sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
12. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
13. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
14. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
15. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
16. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
17. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
18. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja znajduje siê w dokumentach zamówienia pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074043

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (dalej „RODO”)
informuje siê co nastêpuje:
Dane Administratora Danych Osobowych {dalej ADO] Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w
Zgierzu reprezentowane przez Starostê Zgierskiego. Z Administratorem Danych Osobowych mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres
email kancelaria_podawcza@powiat.zgierz.pl telefonicznie pod numerem 42 288 81 00 lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na
adres siedziby Administratora Danych Osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych [dalej IOD] Administrator Danych Osobowych (ADO) wyznaczy³ Inspektora Ochrony
Danych - Micha³ Koralewski, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail: poczta@mkoralewski.pl lub pisemnie kieruj±c
korespondencjê na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we
wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
Cel przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego i jego archiwizacji., znak rejestru: ZP.272.3.2025, pn.: „POPRAWA EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ W
BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4”.
Podstawa prawna przetwarzania Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
• art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
Informacja o dobrowolno¶ci podania danych osobowych. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i
jest Pani/Pan zobowi±zana(-y) do ich podania. Konsekwencj± niepodania danych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji zadania
na³o¿onego ustaw± na ADO. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie
danych uniemo¿liwi jej zawarcie i wykonanie.
Odbiorcy danych.
Udostêpnianie danych. Powierzanie przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe bêd± udostêpniane uprawnionym na
podstawie przepisów prawa podmiotom
i organom publicznym oraz podmiotom, z którymi ADO zawar³ umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych bêd± równie¿ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okres przechowywania danych. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Po tym okresie dane osobowe Pana/Pani s± zakwalifikowane jako kategoria
archiwalna A (032), wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt organów powiatu i starostw powiatowych, stanowi±cego za³±cznik nr 3
do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych. Powy¿sze dane bêd± przechowywane
wieczy¶cie przez okres 25 lat (na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach), nastêpnie po up³ywie tego okresu przekazane zostan± do Archiwum Pañstwowego w £odzi.
Prawa osoby której dane dotycz±. • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zakres ka¿dego z tych praw oraz sytuacje, z których mo¿na z nich skorzystaæ, wynikaj± z przepisów RODO.
Z praw tych mo¿e Pan/Pani skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u Administratora. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO. ADO nie bêdzie przetwarza³ Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany, ani poddawa³ profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 888064,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowê lub uzyskanie o¶wiadczenia organu o braku sprzeciwu do zg³oszonych robót budowlanych oraz wykonanie prac instalacyjnych i budowlanych dla modernizacji budynków Centrum Medycznego Boruta Sp. z o.o. w Zgierzu.
2. Przedmiot umowy realizowany jest w ramach dofinansowania ze ¶rodków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w £odzi w ramach Programu Priorytetowego ,,RACJONALIZACJA ZU¯YCIA ENERGII W BUDYNKACH U¯YTECZNO¦CI PUBLICZNEJ ORAZ ZASOBACH KOMUNALNYCH”.
5. Szczegó³owe wytyczne dotycz±ce wykonania przedmiotu zamówienia stanowi±ce opis przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w nastêpuj±cych opracowaniach:
1) Projekt umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Dokumentacja techniczna - za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) Zestawienie pytañ i odpowiedzi z I postêpowania – ZP.272.1.2025 - za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) Audyt energetyczny- za³±cznik nr 7 do SWZ.
6. W przypadku w którym u¿yto przyk³adowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu lub je¿eli Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w ka¿dym przypadku, dzia³aj±c zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w SWZ i za³±cznikach do SWZ, oznaczaj±c takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równowa¿ny” lub „lub równowa¿ne" (m.in. zastosowanie urz±dzeñ), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwi±zanie równowa¿ne jest tak¿e dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równowa¿ny” lub „równowa¿ne” nie znalaz³o siê w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Równowa¿no¶æ polega na mo¿liwo¶ci zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w szczegó³owym opisie nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Nie s± one wi±¿±ce i mo¿na dostarczyæ elementy równowa¿ne, które posiadaj± co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jako¶ciowe, funkcjonalne, bêd± to¿same tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obni¿± okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
8. Wszelkie „produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, by spe³niæ wymagania stawiane przez zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak, wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
9. Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) CENA OFERTY (CO) - kryterium bêdzie oceniane na podstawie ³±cznej ceny oferty brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia z³o¿onej w Formularzu ofertowym, za³±cznik nr 1 do SWZ, na któr± sk³adaj± siê wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcê obliczon± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w dziale XXV SWZ. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w kryterium – CENA OFERTY - odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
CBON
CO = ------------------------------- x 60 pkt
CBOB
gdzie:
CBON –cena brutto oferty najkorzystniejszej
CBOB – cena brutto oferty badanej
CO – liczna punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium – cena oferty

2) OKRES GWARANCJI (G) - kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza ofertowego za³±cznik nr 1 do SWZ. Gwarancja jako¶ci liczona od odbioru ca³o¶ci wykonanych robót budowlanych, potwierdzonych protoko³em odbioru koñcowego objêtych przedmiotem zamówienia wraz z rozszerzeniem odpowiedzialno¶ci z tytu³u rêkojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ okres wyd³u¿enia gwarancji jako¶ci i rêkojmi ponad wymagany przez Zamawiaj±cego, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:

 60 miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi – 40,00 pkt,
 54 miesi±ce okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi – 30,00 pkt,
 48 miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi – 20,00 pkt,
 42 miesi±ce okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi – 10,00 pkt;
 36 miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi – 0 pkt.

Wykonawca obowi±zkowo musi wskazaæ tylko jeden okres (jedn± d³ugo¶æ) gwarancji jako¶ci liczony w miesi±cach wymienionych powy¿ej;

a) w przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi poni¿ej 36 miesiêcy – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia;
b) w przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi powy¿ej 60 miesiêcy- oferta Wykonawcy nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu, Wykonawca otrzyma maksymaln± punktacjê w ilo¶ci 40 pkt. O¶wiadczenie Wykonawcy w ramach tego kryterium bêdzie wi±za³o Wykonawcê w przypadku podpisania umowy w sprawie niniejszego przedmiotu zamówienia.
c) w przypadku gdy Wykonawca wykre¶li, nie wpisze, pozostawi puste pole lub w inny sposób utrudni prawid³owe odczytanie o¶wiadczenia woli w zakresie kryteriów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego – Zamawiaj±cy w celu oceny oferty przyjmie 0 pkt natomiast w umowie przyjmuje siê termin okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi w ci±gu 36 miesiêcy.
4. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ w sposób czytelny, nie budz±cy w±tpliwo¶ci w tre¶ci formularza ofertowego, o¶wiadczenie woli w zakresie wskazanych kryteriów. Zgodnie z art. 223 ust. 1 […] Ustawy, niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty.
5. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans maksymalnej liczby, przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
B = CO + G
gdzie:
B – suma punktów badanej oferty przy zastosowanych kryteriach
CO – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium – CENA OFERTY
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - OKRES GWARANCJI

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania
2) spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku
w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¶li wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ :
1) dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu docieplenia stropodachu
o powierzchni nie mniejszej ni¿ 35m2 ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2) dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu monta¿u systemu grzewczego, systemu przygotowania c.w.u, monta¿u mikroinstalacji PV oraz monta¿u powietrznych pomp ciep³a wspomagaj±cych produkcjê c.w.u o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto ka¿da w ramach termodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. W przypadku Wykonawców, którzy przedstawi± kwotê w innych walutach ni¿ z³oty polski PLN, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ kwoty wskazanej przez Wykonawcê po ¶rednim kursie danej waluty publikowanym przez Narodowy Bank Polski z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs danej waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, informuje, ¿e wymóg do¶wiadczenia zostanie spe³niony, gdy jeden cz³onek konsorcjum spe³ni warunek opisany w dziale IX ust. 1 pkt. 2) lit. d) podpunkt 1) oraz drugi Wykonawca spe³ni warunek opisany w dziale IX ust. 1 pkt. 2) lit. d) podpunkt 2) lub jeden Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem okre¶lonym w warunku - dzia³ IX ust. 1 pkt. 2) lit. d) podpunkt 1) i 2), czyli ten Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ przy realizacji roboty wskazuj±cej na zdobyte do¶wiadczenie. Wykazane do¶wiadczenie obliguje Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie w jakim wykaza³ siê do¶wiadczeniem.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia w zakresie podstaw wykluczenia:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

3) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy;

4) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, potwierdzaj±ce odpowiednio ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument lub dokumenty o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument dotyczy, z³o¿one pod przysiêg± lub je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja znajduje siê w dokumentach zamówienia pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074043

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie sytuacji technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿y: wykaz robót - potwierdzaj±cy, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³:
1) dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu docieplenia stropodachu o powierzchni nie mniejszej ni¿ 35m2 ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2) dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu monta¿u systemu grzewczego, systemu przygotowania c.w.u, monta¿u mikroinstalacji PV oraz monta¿u powietrznych pomp ciep³a wspomagaj±cych produkcjê c.w.u o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto ka¿da w ramach termodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

8. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
w odniesieniu do warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców- je¿eli dotyczy.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja znajduje siê w dokumentach zamówienia pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074043

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ oraz niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenia stanowi± dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego - Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz – je¿eli dotyczy;
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy. Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej - je¿eli dotyczy;
5) o¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik do SWZ - je¿eli dotyczy
6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 2, o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu zgodnie z za³±cznikiem nr 3 oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, je¶li uprawnienie to nie wynika z ogólnodostêpnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a tak¿e w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie: konsorcjum, spó³ka cywilna.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, ¿e:
1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507), musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 3 do SWZ,
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów – za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) O¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowalne, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik do SWZ - je¿eli dotyczy,
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – je¿eli dotyczy
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia /Wspólnicy spó³ek cywilnych do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, tj. o¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust 4 ustawy Pzp - za³±cznik do SWZ - je¿eli dotyczy.
8. W odniesieniu do warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców – je¿eli dotyczy
9. W odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, wymóg do¶wiadczenia zostanie spe³niony, gdy jeden cz³onek konsorcjum wyka¿e, ¿e faktycznie wykona³ dwie roboty budowlane wskazane w tre¶ci warunku, czyli ten Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ przy realizacji roboty wskazuj±cej na zdobyte do¶wiadczenie. Wykazane do¶wiadczenie obliguje Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie w jakim wykaza³ siê do¶wiadczeniem – je¿eli dotyczy .

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z Wykonawc±, którego oferta w wyniku badania bêdzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa. Wraz ze SWZ, Wykonawca otrzyma³ od Zamawiaj±cego projekt umowy na wykonanie Zamówienia. O¶wiadczenie o gotowo¶ci zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach Projektu Umowy zawarte jest w tre¶ci Formularza ofertowego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany do tre¶ci niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, projektowane zmiany do umowy w sprawie zamówienia publicznego, szczegó³owy opis realizacji umowy, zawiera Projekt umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ stanowi±cy integraln± czê¶æ SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074043

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-01 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-30

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Ustala siê nastêpuj±ce terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczêcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy;
2) termin przekazania terenu robót: do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
3) termin zakoñczenia realizacji prac projektowych: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowê lub uzyskanie o¶wiadczenia organu o braku sprzeciwu do zg³oszonych robót budowlanych do 3 miesiêcy od dnia podpisania umowy;
4) termin zakoñczenia realizacji umowy do 31.10.2025 r.

2. Uzasadnienie wskazania koñcowej daty wykonania zamówienia: Wprowadzenie takiego zapisu jest konieczne ze wzglêdu na to, i¿ zadanie nie jest w pe³ni finansowane przez ¶rodki finansowe Powiatu Zgierskiego, natomiast jest ono wspó³finansowane ze ¶rodków pochodz±cych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w £odzi, dlatego te¿ ukierunkowuj±c siê p³ynno¶ci± dzia³añ zgodnie z przedstawionym we wniosku o dofinansowanie terminem ich wykonania do dnia 31 grudnia 2025, wykazanie konkretnego terminu realizacji jest niezbêdne, by zapewniæ ci±g³o¶æ zadania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.