eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPUSZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675221

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wybickiego 27

1.4.2.) Miejscowość: Lipusz

1.4.3.) Kod pocztowy: 83-424

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lipusz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lipusz.biuletyn.net/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147046

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00308969/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT) z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT)].
2. Cena ma obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy niezbędne do zrealizowania zamówienia.
3. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy wyliczyć na podstawie indywidualnej kalkulacji wykonawcy, uwzględniając doświadczenie i wiedzę zawodową wykonawcy, jak i wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, podatki oraz rabaty, upusty itp., których wykonawca zamierza udzielić.
5. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp w związku z art., 223 ust. 2 pkt 3 Pzp.
6. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
7. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
8. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
9. W ofercie, o której mowa w pkt 8, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania

Po zmianie:
Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60
Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40
Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:

Kryterium cena (C):
1) C - cena - 60%
Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:
- podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 55%)
- podkryterium „Cena opcji” (waga 5%)
Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:
C=CP+CO
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
CP - liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)
CO - liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)

Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CP = (CPmin / CPi) x 55
gdzie:
CP- liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)
CPmin - najniższa oferowana cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty

Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3,4,5,6. Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CO = (COmin / COi) x 5
gdzie:
CO - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena opcji”
COmin - najniższa oferowana cena za opcję
COi - cena za opcję badanej oferty
Uwaga: Maksymalna wartość oferty prawa opcji do otrzymania punktów wynosi do 15% wartości zamówienia podstawowego. (gwarantowanego) Oferty powyżej 15% wartości zamówienia podstawowego (gwarantowanego) otrzymają 0 punktów

Sposób wyliczenia wartości procentowej oferty w wynikać będzie ze wzoru:
CO% = (COix100) / CPi
gdzie:
CO% - wartość procentowa podkryterium „Cena opcji badanej oferty” (COi) w stosunku do podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego) badanej ofery”( CPi)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty
COi - cena za opcję badanej oferty

G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) 24 miesiące gwarancji – 0 punktów
b) 36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu
c) 48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu
d) 60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu
Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru:
N = C + G
gdzie:
N – łączna ilość punktów badanej oferty
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena
G – ilość punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2)

Przed zmianą:
1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług (VAT) z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT)].
2. Cena ma obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy niezbędne do zrealizowania zamówienia.
3. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy wyliczyć na podstawie indywidualnej kalkulacji wykonawcy, uwzględniając doświadczenie i wiedzę zawodową wykonawcy, jak i wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, podatki oraz rabaty, upusty itp., których wykonawca zamierza udzielić.
5. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp w związku z art., 223 ust. 2 pkt 3 Pzp.
6. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
7. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
8. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
9. W ofercie, o której mowa w pkt 8, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania

Po zmianie:
Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60
Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40
Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:

Kryterium cena (C):
1) C - cena - 60%
Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:
- podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 55%)
- podkryterium „Cena opcji” (waga 5%)
Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:
C=CP+CO
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
CP - liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)
CO - liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)

Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CP = (CPmin / CPi) x 55
gdzie:
CP- liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego)
CPmin - najniższa oferowana cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty

Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3,4,5,6. Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CO = (COmin / COi) x 5
gdzie:
CO - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w podkryterium „Cena opcji”
COmin - najniższa oferowana cena za opcję
COi - cena za opcję badanej oferty
Uwaga: Maksymalna wartość oferty prawa opcji do otrzymania punktów wynosi do 15% wartości zamówienia podstawowego. (gwarantowanego) Oferty powyżej 15% wartości zamówienia podstawowego (gwarantowanego) otrzymają 0 punktów

Sposób wyliczenia wartości procentowej oferty w wynikać będzie ze wzoru:
CO% = (COix100) / CPi
gdzie:
CO% - wartość procentowa podkryterium „Cena opcji badanej oferty” (COi) w stosunku do podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego) badanej ofery”( CPi)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty
COi - cena za opcję badanej oferty

G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) 24 miesiące gwarancji – 0 punktów
b) 36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu
c) 48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu
d) 60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu
Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru:
N = C + G
gdzie:
N – łączna ilość punktów badanej oferty
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena
G – ilość punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część I zamówienia –Budowa infrastruktury wod-kan na długości 4,1 km w miejscowościach Lipusz, Papiernia, Bałachy oraz Nowe Karpno. Modernizacja odcinka kanalizacji, poprawa drożności przepływu ścieków na odcinku sieci kanalizacyjnej wraz z budową tłoczni oraz budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan.

Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej dz. 517/10, 518 i 519/1, obr. Lipusz, gm. Lipusz (Lipusz, ul. Żurawinowa, ul. Spacerowa)
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni

Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej Bałachy dz. nr 1107/11, 1107/17, 1107/18, 1107/21, obr. Lipuska Huta, gm. Lipusz
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.
Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 12/8, 12/9, 13, 16, 17, 59/3, 77/1, 77/5, obr. Lipusz, gm. Lipusz (Papiernia, ul. Bytowska, Miła, Pogodna)

Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.

Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 464/1, 468/3, 457/12, 482/10, 482/8, 482/9, 1549, 1550, 1551, 476, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Łąkowa)
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa

Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej dz. nr 127/2, 127/10, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Polna)

Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa
Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej dz. nr 238, 240/1, 240/5, 267, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Targowa)

Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej na odcinku 120 mb o szerokości zmiennej 5-6m (620m2)


Rozbudowa sieci wodociągowejjdz. nr 22/4, 28/19, 30, 33, obr. Lipusz, gm. Lipusz (Papiernia, ul. Bukowa i Lubiszewo)

Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.

Modernizacja odcinka sieci kanalizacyjnej w m. Lipusz, ul. Wybickiego
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z masy asfaltowej.

Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji ściekowej (prowadzenie przez tereny
zamknięte oraz lokalizacja w zbliżeniu do obszaru kolejowego i osi toru)
dz. nr 523/5, obr. Lipusz w km 54+195, linia nr 211 oraz rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji ściekowej (ul.
Bohaterów, Spacerowa - Lipusz, Jagodowa – N. Karpno), dz. nr 93, 94, 100, 101/14, 351/5, 524, 1467, 1476, obr.
Lipusz.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt drogowych.

Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 344/26, 343/13, 343/18, obr. Lipusz, Lipusz (ul. Stolema)

Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.
Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 632/2, obr. Lipuska Huta, gm. Lipusz [ul. Górna]
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa
Rozbudowa sieci wodociągowej Derdowskiego Park dz. nr 310/10, obr. Lipusz, gm. Lipusz
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni
Rozbudowa sieci wodociągowej dz. nr 111, 113/7, 1113/9, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Szeroka)
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.

Rozbudowa sieci wodociągowej dz.nr 118/6, 118/9 obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Partyzantów)
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.
Modernizacja odcinka sieci kanalizacji ściekowej dz.nr 495/3 obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Wąska)

Wymiana zaworów odpowietrzających JAtar 7020 DM50 na rurociągu tłocznym szt. - 2

Budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan.
1. Budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan wraz wodomierzem na sieci 110 w celu bilansowanie wody w poszczególnych rejonach – 7 szt.
2. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych suchobieżnych wraz z nakładką radiową i antenką w ilości – 700 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza ¾”) i plombowanie.
3. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych sucho bieżnych wraz z nakładką radiową w ilości – 700 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza ¾”) i plombowanie.
4. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych sucho bieżnych wraz z nakładką radiową i antenką w ilości – 50 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza 1/2”) i plombowanie.
5. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych sucho bieżnych wraz z nakładką radiową w ilości – 50 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza 1/2”) i plombowanie.

6. Dostawa wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych sucho bieżnych wraz z nakładką radiową w ilości –
70 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza ¾”), stanowiących rezerwę w przypadku awarii.
7. Montaż zaworu grzybkowego o średnicy DN 20 przed wodomierzem w ilości – 50 szt.
8. Dostawa i montaż zaworów zwrotnych do każdego wodomierza -1500 szt.
9. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 80 ultradzwiękowy z wbudowanym modułem radiowym- 2szt.
10. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 125 ultradzwiękowy z wbudowanym modułem radiowym -2szt.
11. Dostawa zestawu inkasenckich składających się z mobilnego urządzenia z zainstalowanym oprogramowaniem do zdalnego odczytu danych wraz z układem nadawczo-odbiorczym dedykowanym oraz niezbędne akcesoria pozwalające na bezpieczne korzystanie z zestawu w samochodzie - bez względu na tryb pracy dostarczanego rozwiązania systemu zdalnego odczytu – stacjonarnego czy mobilnego – 1 kpl.
12. Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla księgowości celem sprawnej obsługi mieszkańców: 2 kpl - komputery stacjonarne, 2 kpl - komputerów typu laptop.
13. Dostawa urządzenia przenośnego umożliwiającego mobilny lub bezprzewodowy dostęp do rejestracji wodomierzy typu smartfon – 5 szt.

Dostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan wraz z kamerą samojezdnej do telewizyjnej inspekcji TV kanałów sanitarnych, zabudowanej w studiu inspekcyjnym na pojeździe typu furgon dla Gminy Lipusz.
1. System zdalnego odczytu
2. Kamera samojezdna
3. Studio inspekcyjne
4. Zadymiarka kanałowa
5. Urządzenie do pomiaru wydajności i ciśnienia hydrantów
6. Pojazd
Uwaga w celu odtworzenia istniejącej nawierzchni drogowej należy dostarczyć, rozłożyć, zagęścić oraz wyprofilować 3000 Mg kruszywa łamanego 0-31,5.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ;
1.c) Załącznik nr 1c – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan).
1.d) Załącznik nr 1d – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan)
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1b do SWZ.
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność

Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej.

Po zmianie:
1.Budowa infrastruktury wod-kan na terenie Gminy Lipusz oraz budowa studni
wodomierzowych, wymiana wodomierzy na wodomierze z możliwością zdalnego odczytu w celu
zarządzania gospodarką wod-kan. Modernizacja odcinka kanalizacji oraz oczyszczalni polegający
na poprawie procesu technologicznego wraz z budową OZE oraz poprawie drożności przepływu
ścieków na odcinku sieci kanalizacyjnej.

2.Część I zamówienia – Budowa infrastruktury wod-kan na terenie Gminy Lipusz oraz budowa studni
wodomierzowych, wymiana wodomierzy na wodomierze z możliwością zdalnego odczytu w celu
zarządzania gospodarką wod-kan. Modernizacja odcinka kanalizacji oraz poprawie drożności przepływu ścieków na odcinku sieci kanalizacyjnej.
(część gwarantowana)

I. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej dz. 517/10, 518 i 519/1, obr. Lipusz, gm. Lipusz (Lipusz, ul. Żurawinowa, ul. Spacerowa)

II. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej Bałachy dz. nr 1107/11, 1107/17, 1107/18, 1107/21, obr. Lipuska Huta, gm. Lipusz

III. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 12/8, 12/9, 13, 16, 17, 59/3, 77/1, 77/5, 78 obr. Lipusz, gm. Lipusz (Papiernia, ul. Bytowska, Miła, Pogodna)


IV. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 464/1, 468/3, 457/12, 482/10, 482/8, 482/9, 1549, 1550, 1551, 476, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Łąkowa)

V. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej dz. nr 127/2, 127/10, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Polna)

VI. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej dz. nr 238, 240/1, 240/5, 267, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Targowa)

VII. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnejdz. nr 22/4, 28/19, 30, 33, obr. Lipusz, gm. Lipusz (Papiernia, ul. Bukowa i Lubiszewo)


VIII. Modernizacja odcinka sieci kanalizacyjnej w m. Lipusz, ul. Wybickiego



IX. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji ściekowej (prowadzenie przez tereny zamknięte oraz lokalizacja w zbliżeniu do obszaru kolejowego i osi toru) dz. nr 523/5, obr. Lipusz w km 54+195, linia nr 211 oraz rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji ściekowej (ul. Bohaterów, Spacerowa - Lipusz, Jagodowa – N. Karpno), dz. nr 93, 94, 100, 101/14, 351/5, 524, 1467, 1476, br.Lipusz.

X. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 344/26, 343/13, 343/18, obr. Lipusz, Lipusz (ul. Stolema)

XI. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 632/2, obr. Lipuska Huta, gm. Lipusz (ul. Górna)

XII. Rozbudowa sieci wodociągowej Derdowskiego Park dz. nr 310/10, obr. Lipusz, gm. Lipusz

XIII. Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz.nr 118/6, 118/26 obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Partyzantów)

XIV. Wymiana zaworów odpowietrzających JAtar 7020 DM50 na rurociągu tłocznym szt. - 2

XV. Budowa studni wodomierzowych, wymiana wodomierzy na wodomierze z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan.

XVI. Dostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan wraz z kamerą do telewizyjnej inspekcji TV kanałów sanitarnych, zadymiarką kanałową, urządzeniem do pomiaru wydajności i ciśnienia hydrantów


XVII. Wykonanie likwidacji studni nr 1 i 2 na terenie ujęcia wody podziemnej w m. Tuszkowy, działka nr 266/3 obręb Tuszkowy, gmina Lipusz, powiat kościerski, województwo pomorskie, likwidacji otworu nr 1 i na terenie ujęcia wody podziemnej w m. Lipuska Huta, działka nr 654/3 obręb Lipuska Huta, gmina Lipusz, powiat kościerski, województwo pomorskie


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:

a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ;

b) Załącznik nr 1c – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan).

c) Załącznik nr 1d – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan)

d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1b do SWZ.

d) Operat wodnoprawny likwidacja urządzenia wodnego – obiektu służącego do ujmowania wód podziemnych obudowy studni nr 1 działka nr 654/3, obręb Lipuska Huta załącznik nr 1g do SWZ.

e) Operat wodnoprawny likwidacja urządzenia wodnego – obiektu służącego do ujmowania wód podziemnych obudowy studni nr 1 i 2 działka nr 266/3, obręb Tuszkowy załącznik nr 1h do SWZ.,

Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność



2.a. Część I zamówienia – Budowa infrastruktury wod-kan na terenie Gminy Lipusz oraz budowa studni wodomierzowych, wymiana wodomierzy na wodomierze z możliwością zdalnego odczytu w celu
zarządzania gospodarką wod-kan. Modernizacja odcinka kanalizacji oraz poprawie drożności przepływu ścieków na odcinku sieci kanalizacyjnej.

(część objęta prawem opcji)

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:
Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 12/8, 12/9, 13, 16, 17, 59/3, 77/1, 77/5, 78 obr. Lipusz, gm. Lipusz (Papiernia, ul. Bytowska, Miła, Pogodna)

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji ściekowej (prowadzenie przez tereny zamknięte oraz lokalizacja w zbliżeniu do obszaru kolejowego i osi toru) dz. nr 523/5, obr. Lipusz w km 54+195, linia nr 211 oraz rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji ściekowej (ul. Bohaterów, Spacerowa - Lipusz, Jagodowa – N. Karpno), dz. nr 93, 94, 100, 101/14, 351/5, 524, 1467, 1476, obr. Lipusz.
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 3:
Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 344/26, 343/13, 343/18, obr. Lipusz, Lipusz (ul. Stolema)
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 4:
Rozbudowa sieci wodociągowej dz. nr 111, 113/7, 113/9, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Szeroka)

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 5:
System e-usług (Dostawa serwisu one-line dla odbiorców wody)– 1 kpl..

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:

a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ;

b) Załącznik nr 1c – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan).

d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1b do SWZ.

Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej.

Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp.
Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 27.03 do 30.03.2023 oraz od 03.04 do 06.04.2023 w godzinach od 9.00 do 15.00. oraz od 11.04 do 13.04.2023. w godzinach od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928
Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:
1.a) Dla część I zamówienia Budowa infrastruktury wod-kan na terenie Gminy Lipusz oraz budowa studni wodomierzowych, wymiana wodomierzy na wodomierze z możliwością zdalnego odczytu w celu
zarządzania gospodarką wod-kan. Modernizacja odcinka kanalizacji oraz poprawie drożności przepływu ścieków na odcinku sieci kanalizacyjnej:
- Rozbudowa sieci sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 78, obr. Lipusz, gm. Lipusz (Papiernia, ul.Pogodna)
- Rozbudowa sieci wodociągowej– (N. Karpno), dz. nr 100, 101/14, 1467, 1476, obr. Lipusz.
- Rozbudowa sieci sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 344/26, 343/13, 343/18, obr. Lipusz, Lipusz (ul. Stolema)
- Rozbudowa sieci wodociągowej dz. nr 111, 113/7, 1113/9, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Szeroka)
- System e-usług (Dostawa serwisu one-line dla odbiorców wody)– 1 kpl..
1.b) Dla część II zamówienia – Modernizacja oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową OZE:
Budowa przyłącza energetycznego wraz z siecią strukturalną. Linia światłowodowa do przepompowni P-1
Budowa linii zasilającej nN dla przepompowni ścieków P2 wraz z siecią strukturalną. Linia światłowodowa
Dostawa agregatu prądotwórczego przenośnego o mocy min 8 kW- 1szt
Dostawa pomp zatapialnych z wirnikiem otwartym

2) Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.
3) Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.
4) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
6) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. (gwarantowane)
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
8) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.
9) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
10) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.
11) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz
Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część II zamówienia – Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych współpracujących z OZE.
Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych w systemie zaprojektuj wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych współpracujących z OZE w systemie zaprojektuj wybuduj w następującym zakresie:
• Zaprojektowanie i wybudowanie nowych obiektów:
− Agregat prądotwórczy stacjonarny (wyposażenie oczyszczalni w elektryczny agregat stacjonarny - prądotwórczy (agregat w obudowie szczelnej wyciszonej 100kVA, 0,4kV) wraz z wykonanie niezbędnej instalacji do podłączenia agregatu prądotwórczego (tzn. umożliwiającej pracę wszystkich urządzeń Oczyszczalni z agregatu podczas braku głównego zasilania).Wraz ze zbiornikiem na paliwo min 2000L (zbiornik należy dostarczyć wraz z paliwem)
− Budowa instalacji Fotowoltaicznych (według odrębnego PFU)
• Przebudowa istniejących obiektów:

− Krata gęsta Ob. 2 – docieplenia stanowisko do mechanicznego usuwania skratek oraz piasku konstrukcja stalowa pomieszczenie zamknięte zabudowa z płyt warstwowych dodatkowa zabudowa rury spustowej skratek i docieplenie.
• Remont istniejących obiektów:
-Reaktora biologicznego Ob. 3:
- Komory beztlenowej Ob. 3.1
- Komory predenitryfikacji Ob. 3.2
- Komór nitryfikacji Ob. 3.3
- Komór denitryfikacji Ob. 3.4
- Osadników końcowych Ob. 3.5
- Komór stabilizacji tlenowej osadu Ob. 3.6
- Filtrów żwirowych Ob.
- Budynku oczyszczalni

polegającego na:
- wypompowanie i oczyszczenie komory beztlenowej, predenitrifikacji i piaskownika,
- wypompowanie i wyczyszczenie reaktorów biologicznych nr.1 , komory nitryfikacji, denitryfikacji,
- wymiana mieszadeł w komorach denitryfikacji
- wymiana membran na dewuzorach w reaktorze nr.1 - 90 szt
- wyczyszczenie osadników wtórnych reaktora nr.1,
- wypompowanie i wyczyszczenie komór stabilizacji tlenowej nr.1 i 2 z wymianą membran na dewuzorach - 36 szt
- wypompowanie i wyczyszczenie komory płukania filtrów
-wymian złoża filtracyjnego w filtrach nr.1 z mocowaniem opasek rusztu zruszające złoże filtracyjne (zakup złoża filtracyjnego)
- montaż prowadnic dla pomp recylkulacji wewnętrznej i stop sprzęglających reaktor nr 1 nr 2
zainstalowanie na przewodach powietrza dodatkowych 4 szt. przepustnic z napędami elektrycznymi
- wyposażenie pomp w osadnikach wtórnych w falowniki umożliwiające płynną regulację przepływu osadu recyrkulowanego/nadmiernego.
- wyposażenie pomp recylkulacji wewnętrznej w falowniki dla płynnej regulacji stopnia recyrkulacji,
- wymiana stopnia sprężającego w dmuchawie nr. 3
- przebudowa przebiegu rurociągów osadu nadmiernego i recyrkulowanego oraz wyniesienie do poziomu pomostu roboczego rurociągów tłocznych wewnątrz każdego osadnika
- zamontowanie na rurociągach osadu recyrkulowanego i nadmiernego dodatkowych 2 szt. przepustnic odcinających z napędami elektrycznym.
-zainstalowanie dodatkowych dwóch sond mierzących stężenie tlenu rozpuszczonego w komorach stabilizacji tlenowej osadu.
- wymiana istniejącej przepustnicy auma nr 1 z napedem elektrycznym przy dmuchawach
- montaż przełączników Auto-Reczny w rozdzielnicy głównej sterująca praca dmuchaw napowietrzających 3 szt.
- montaż czujników ciśnienia powietrza z możliwością kalibracji na rurociągach powietrznych z zaworami odcinającymi 2 szt.
– przegląd i remont rozdzielnicy głównej; wymiana styczników od załączania pomp mieszadeł itp.
- montaż UPS zasilającego awaryjnie 3 komputery w dyspozytorni
- instalacja klimatyzatora w pomieszczeniu rozdzielnicy głównej sterującej oczyszczalnią
- wymiana urządzeń w reaktorze biologicznym,
- wymiana sprzętu pomiarowego i zakup nowego,
- wprowadzenie zasuw z napędami elektrycznymi na rurociągach osadu nadmiernego w celu optymalizacji sterowania odprowadzeniem osadu.
- modernizacja kraty gęstej polegająca na wymianie izolacji termicznej wraz z instalacją odwadniania i odprowadzania skratek na instalację z izolacją przystosowaną do pracy w trudniejszych warunkach pogodowych, konstrukcja stalowa zabudowa z płyt warstwowych, dodatkowa zabudowa rury spustowej skratek i docieplenie
- modernizacja punktu zlewnego polegająca na instalacji nowego układu pomiaru odczynu
- modernizacja szafy sterującej punktem zlewnym
- wyłożenie ścian pomieszczenia magazynu i odwadniania osadu płytkami ceramicznym (92 m2) demontaż istniejących płytek
- przebudowa schodów zewnętrznych na gruncie wraz z ciągiem komunikacyjnym między schodami, odmalowanie barierek ochronnych przy reaktorach biologicznych, schodach wejściowych, odmalowanie bramy, furtki wjazdowej na teren oczyszczalni.
- modyfikacja oprogramowania w dostosowaniu do przebudowy oczyszczalni ścieków z wymianą sterownika głównego i stacji operatorskiej (dostawa niezbędnego komputera dla potrzeb obsługi oczyszczalni oraz wymiana komputera od wizualizacji oczyszczalni ścieków,)
- docieplenie całej elewacji oczyszczalni styropianem λd ≤ 0,031 o grubości 10 cm (310m2) wraz pomalowaniem podbitki zadaszenia, siatka podwójna zbrojona, tynk silikonowy biały
- odmalowanie, usunięcie ubytków ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeń oczyszczalni
- wymiana oświetlenia na całym obiekcie na oprawy typu LED + dodatkowy montaż 3 opraw zewnętrznych.
• dostawa 2 agregatów prądotwórczego przenośnych o mocy min 8 kW każdy wraz ze zbiornikiem na paliwo min 2000L- dwu płaszczowe z dystrybutorem (zbiornik należy dostarczyć wraz z paliwem)
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej
- budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20,0 kWp na konstrukcji wsporczej w systemie jednopodporowym wbijanym w ziemię wraz z bezpośrednim włączeniem do sieci elektrycznej w ramach zgłoszenia do gestora sieci (szczegółowy opis PFU)
Dostawa pomp zatapialnych z wirnikiem otwartym:
Typ GP2 2500/80 Wots 18,5 kW – 1 szt.
Typ GP2 2000/80 GOTS 15,0 kW -1 szt.
Typ GV2 750/80 ATOS 5,5 kW - 1szt.
Typ IS.200T 1,5 kW – 3 szt.
Typ IF2 300/80T 2,2 kW – 3 szt.
Typ IF2 550/80T 4,1 kW – 3 szt.
Typ IF 400/80T 3,0 kW – 3 szt.
Typ IF1 200/80T 1,5 kW – 2 szt.
Typ FZV.3.851.1010 3.0 kW - 2szt.
Dostawa żurawi ze stali nierdzewnej wraz z podstawą - 3 szt.:
Wykonanie stal nierdzewna, min udźwig 220 kg min wysięg 1 m, min udźwig na wysięgu 1m 175 kg linka nierdzewna długość linki min 14 m zakończone kuszą i szeklą.
Dostawa pompy tłocznej - 1szt:
pompa tłoczna wielostopniową odśrodkową typ. CR 32-4-2 A-F-A-E-HQQE 3x400/690 50 HZ 7,5 kW
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Program Funkcjonalno Użytkowy (Modernizacja Oczyszczalni) - załącznik nr 1f do SWZ;
1.a) Załącznik nr 1e do SWZ– PFU (fotowoltaika)
Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej.

Po zmianie:
3.Część II zamówienia – Modernizacja oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową OZE
. (część gwarantowana)

Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych w systemie zaprojektuj wybuduj.

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych współpracujących z OZE w systemie zaprojektuj wybuduj w następującym zakresie:

Zaprojektowanie i wybudowanie nowych obiektów:
−Agregat prądotwórczy stacjonarny - (podłączenie oczyszczalni z istniejącym agregatem prądotwórczy wraz z wykonaniem niezbędnej instalacji do podłączenia agregatu prądotwórczego (tzn. umożliwiającej pracę wszystkich urządzeń Oczyszczalni zasilanych z agregatu podczas braku głównego zasilania) oraz dostawa zbiornika na paliwo min 2000L (zbiornik należy dostarczyć wypełniony w całości paliwem( ON) do agregatu ).
Wymagania dla zbiornika na paliwo:
− Zamykana 16” pokrywa górna zbiornika – miejsce na zainstalowanie kłódki,
− Zamykana na dwa zamki duża skrzynia dystrybucyjna,
− Wąż ssący z zaworem zwrotnym i filtrem siatkowym,
− Pokrywa rewizyjna o średnicy 16” w zbiorniku wewnętrznym,
− Odpowietrznik umieszczony w zbiorniku wewnętrznym,
− Pompa paliwa, wydajność 60 l/min, zasilanie 230V,
− Filtr Paliwa
− Wąż dystrybucyjny min 5 m,
− Nalewak automatyczny,
− Mechaniczny Licznik.
− Przyłącze uziemienia,
− Kieszeń na Pistolet

−Budowa instalacji Fotowoltaicznych o mocy min 27 kWp wraz z przyłączem energetycznym

Przebudowa istniejących obiektów:
Krata gęsta Ob. 2 – docieplenie stanowiska do mechanicznego usuwania skratek oraz piasku, konstrukcja stalowa lub betonowa, pomieszczenie zamknięte, zabudowa z płyt warstwowych lub murowana, dodatkowa zabudowa rury spustowej skratek i docieplenie.

Remont istniejących obiektów:
-Reaktora biologicznego Ob. 3:
- Komory beztlenowej Ob. 3.1
- Komory predenitryfikacji Ob. 3.2
- Komór nitryfikcaji Ob. 3.3
- Komór denitryfikacji Ob. 3.4
- Osadników końcowych Ob. 3.5
- Komór stabilizacji tlenowej osadu Ob. 3.6
- Filtrów żwirowych Ob.
- Budynku oczyszczalni
polegający na:
- wypompowanie i oczyszczenie komory beztlenowej, predenitrifikacji i piaskownika,
- wypompowanie i wyczyszczenie reaktorów biologicznych nr.1 , komory nitryfikacji, denitryfikacji,
- wymiana mieszadeł w komorach denitryfikacji
- wymiana membran na dewuzorach w reaktorze nr.1 - 90 szt
- wyczyszczenie osadników wtórnych reaktora nr.1,
- wypompowanie i wyczyszczenie komór stabilizacji tlenowej nr.1 i 2 z wymianą membran na dewuzorach - 36 szt
- wypompowanie i wyczyszczenie komory płukania filtrów
-wymian złoża filtracyjnego w filtrach nr.1 z mocowaniem opasek rusztu zruszające złoże filtracyjne
- montaż prowadnic dla pomp recylkulacji wewnętrznej i stop sprzęglających reaktor nr 1 nr 2
- zainstalowanie na przewodach powietrza dodatkowych 4 szt. przepustnic z napędami elektrycznymi
- wyposażenie pomp w osadnikach wtórnych w falowniki umożliwiające płynną regulację przepływu osadu recyrkulowanego/nadmiernego.
- wyposażenie pomp recylkulacji wewnętrznej w falowniki dla płynnej regulacji stopnia recyrkulacji,
- wymiana stopnia sprężającego w dmuchawie nr. 3
- przebudowa przebiegu rurociągów osadu nadmiernego i recyrkulowanego oraz wyniesienie do poziomu pomostu roboczego rurociągów tłocznych wewnątrz każdego osadnika
- zamontowanie na rurociągach osadu recyrkulowanego i nadmiernego dodatkowych 4 szt. przepustnic odcinających z napędami elektrycznym.
-zainstalowanie dodatkowych dwóch sond mierzących stężenie tlenu rozpuszczonego w komorach stabilizacji tlenowej osadu.
- wymiana istniejącej przepustnicy auma nr 1 z napedem elektrycznym przy dmuchawach
- montaż przełączników Auto-Reczny w rozdzielnicy głównej sterująca praca dmuchaw napowietrzających 3 szt.
- montaż czujników ciśnienia powietrza z możliwością kalibracji na rurociągach powietrznych z zaworami odcinającymi 2 szt.
– przegląd i remont rozdzielnicy głównej; wymiana styczników od załączania pomp mieszadeł itp.
- montaż UPS zasilającego awaryjnie 3 komputery w dyspozytorni
- instalacja klimatyzatora w pomieszczeniu rozdzielnicy głównej sterującej oczyszczalnią
- wymiana urządzeń w reaktorze biologicznym,
- wymiana sprzętu pomiarowego i zakup nowego,
- modernizacja kraty gęstej polegająca na wymianie izolacji termicznej wraz z instalacją odwadniania i odprowadzania skratek na instalację z izolacją przystosowaną do pracy w trudniejszych warunkach pogodowych, konstrukcja stalowa lub betonowa zabudowa z płyt warstwowych lub murowana, dodatkowa zabudowa rury spustowej skratek i docieplenie
- modernizacja szafy sterującej punktem zlewnym
- wyłożenie ścian pomieszczenia magazynu i odwadniania osadu płytkami ceramicznym (92 m2) demontaż istniejących płytek
- przebudowa schodów zewnętrznych na gruncie wraz z ciągiem komunikacyjnym między schodami, odmalowanie barierek ochronnych przy reaktorach biologicznych, schodach wejściowych, odmalowanie bramy, furtki wjazdowej na teren oczyszczalni.
- modyfikacja oprogramowania w dostosowaniu do przebudowy oczyszczalni ścieków z wymianą sterownika głównego i stacji operatorskiej (dostawa niezbędnego komputera dla potrzeb obsługi oczyszczalni oraz wymiana komputera od wizualizacji oczyszczalni ścieków,)
- docieplenie części elewacji oczyszczalni styropianem λd ≤ 0,031 o grubości 10 cm (155m2) siatka podwójna zbrojona, tynk silikonowy biały oraz wyczyszczenie i pomalowanie pozostałej elewacji ( 145 m2),
- odmalowanie, usunięcie ubytków ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeń oczyszczalni
- wymiana oświetlenia na całym obiekcie na oprawy typu LED + dodatkowy montaż 3 opraw zewnętrznych.
- wymiana szafki krosowej AP na reaktorze ( rozwiązanie hermetyczne o chronię co najmniej IP 65)
- odmalowanie podbitek drewnianych
- montaż blachy na ścianie zewnętrznej przy kontenerze na skratki ( blacha aluminiowa 10m2)
- wymiana przekładnicy

Dostawa agregatu prądotwórczego przenośnego o mocy min 8 kW- 1szt
Minimalne wymagania dla agregatu:
- Paliwo Benzyna/ Olej napędowy
- zbiornik min 30L
- Klasa izolacji prądnicy H
- Stopień ochrony prądnicy IP 23
- Czas pracy na zbiorniku (moc 75 %) min 5 h
- Częstotliwość-50 Hz
- Napięcie-400 / 230 V
- Moc 3~ maks. / znam.- 12,5 kVA / 11,3 kVA (cos ⱷ 0,8)
- Prąd znamionowy 3~-16,4 A
- Moc 1~ maks. / znam.- 7,0 kW / 6,5 kW
- Prąd znamionowy 1~- 28,3 A

Roboty z zakresu AKPiA i elektroenergetyki

Dostawa żurawi ze stali nierdzewnej wraz z podstawą - 3 szt.:

Wykonanie stal nierdzewna, min udźwig 220 kg min wysięg 1 m, min udźwig na wysięgu 1m 175 kg linka nierdzewna długość linki min 14 m zakończone kuszą i szeklą.

Dostawa pompy tłocznej - 1szt:

pompa tłoczna wielostopniową odśrodkową typ. CR 32-4-2 A-F-A-E-HQQE 3x400/690 50 HZ 7,5 kW

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
a)Program Funkcjonalno Użytkowy (Modernizacja Oczyszczalni) - załącznik nr 1f SWZ
b)Program Funkcjonalno Użytkowy (fotowoltaika)- załącznik nr 1e do SWZ


3.a Część II zamówienia – Modernizacja oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową OZE.
(część objęta prawem opcji)

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:
Budowa przyłącza energetycznego wraz z siecią strukturalną. Linia światłowodowa do przepompowni P-1
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:
Budowa linii zasilającej nN dla przepompowni ścieków P2 wraz z siecią strukturalną. Linia światłowodowa
Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 3:
Dostawa agregatu prądotwórczego przenośnego o mocy min 8 kW- 1szt

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 4:
Dostawa pomp zatapialnych z wirnikiem otwartym:


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1)Program Funkcjonalno Użytkowy (fotowoltaika)-załącznik nr 1e do SWZ
2)Program Funkcjonalno Użytkowy (Modernizacja Oczyszczalni)-załącznik nr 1f SWZ)


Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej.

Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp.
Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 27.03 do 30.03.2023 oraz od 03.04 do 06.04.2023 w godzinach od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928
Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:
1.a) Dla część I zamówienia Budowa infrastruktury wod-kan na terenie Gminy Lipusz oraz budowa studni wodomierzowych, wymiana wodomierzy na wodomierze z możliwością zdalnego odczytu w celu
zarządzania gospodarką wod-kan. Modernizacja odcinka kanalizacji oraz poprawie drożności przepływu ścieków na odcinku sieci kanalizacyjnej:
- Rozbudowa sieci sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 78, obr. Lipusz, gm. Lipusz (Papiernia, ul.Pogodna)
- Rozbudowa sieci wodociągowej– (N. Karpno), dz. nr 100, 101/14, 1467, 1476, obr. Lipusz.
- Rozbudowa sieci sieci kanalizacji ściekowej dz. nr 344/26, 343/13, 343/18, obr. Lipusz, Lipusz (ul. Stolema)
- Rozbudowa sieci wodociągowej dz. nr 111, 113/7, 1113/9, obr. Lipusz, gm. Lipusz (ul. Szeroka)
- System e-usług (Dostawa serwisu one-line dla odbiorców wody)– 1 kpl..
1.b) Dla część II zamówienia – Modernizacja oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową OZE:
Budowa przyłącza energetycznego wraz z siecią strukturalną. Linia światłowodowa do przepompowni P-1
Budowa linii zasilającej nN dla przepompowni ścieków P2 wraz z siecią strukturalną. Linia światłowodowa
Dostawa agregatu prądotwórczego przenośnego o mocy min 8 kW- 1szt
Dostawa pomp zatapialnych z wirnikiem otwartym

2) Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.
3) Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.
4) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
6) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. (gwarantowane)
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
8) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.
9) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
10) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.
11) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz
Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
730

Po zmianie:
630

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
730

Po zmianie:
630

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-24 11:00

Po zmianie:
2023-04-11 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-24 12:00

Po zmianie:
2023-04-11 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-22

Po zmianie:
2023-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.