Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063073/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD, zgodnie z projektami Zamawiającego w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD, zgodnie z projektami Zamawiającego w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7336eea0-92f7-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020333/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia Modrzewiowa 25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kompletnych mebli i sprzętu AGD wraz z ich montażem, zgodnie z projektami Zamawiającego, w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie, na które składają się:
Meble na wymiar:
1) Ława (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 03) - 4 szt.,
2) Stół ołtarzowy wraz z amboną (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 03) - 1 szt.,
3) Krucyfiks (szczegółowy opis – formularz cenowy) - 1 szt.,
4) Szafa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 04a) - 1 szt.,
5) Szafa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 04b) - 5 szt.,
6) Stół (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 05) - 17 szt.,
7) Biurko (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 06) - 3 szt.,
8) Szafa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 07) - 1 szt.,
9) Szafa aktowa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 08) - 1 szt.,
10) Szafka na nagłośnienie (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 09) - 1 szt.,
11) Szafa do przechowywania (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 10a i 10b) – 1 szt.,
12) Stół (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 11) - 3 szt.,
13) Regał (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 12) - 2 szt.,
14) Szafa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 13) - 3 szt.,
15) Aneks kuchenny (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 14) - 1 szt.,
16) Stół 80x80x75 cm (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 15) - 4 szt.,
17) Stół 160x8075 cm (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 15) - 2 szt.,
18) Aneks „socjalny” (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 16) - 1 szt.,
19) Biurko (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 17) – 1 szt.,
20) Stół (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 18) – 1 szt.,
21) Szafka nocna (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 19) – 20 szt.,
22) Szafa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 20a) – 10 szt.,
23) Szafa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 20b) – 10 szt.,
24) Łóżko tapicerowane (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 21) – 10 szt.,
25) Aneks kuchenny (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 22) – 1 szt.,
26) Stół (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 23) – 1 szt.,
27) Szafka nocna (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 24) – 5 szt.,
28) Regał na książki (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 25) – 2 szt.,
29) Szafa aktowa (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 26) – 1 szt.,
30) Kontener pod biurko (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 27) – 3 szt.,
31) Biurko (szczegółowy opis – rysunek techniczny nr 28) – 3 szt.,
Sprzęt AGD do zabudowy w aneksach kuchennych ( pkt 14 i 23 powyżej) i aneksie socjalnym (pkt 17):
32) Okap (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 1) – 2 szt.
33) Lodówka podblatowa (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 2) – 2 szt.
34) Piekarnik (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 3) – 1 szt.
35) Płyta indukcyjna (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 4) – 1 szt.
36) Zestaw: zlew kuchenny, bateria i odpływ (syfon) (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 5) – 2 komplety.
37) Płyta indukcyjna (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 6) – 1 szt.
38) Kuchenka mikrofalowa (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 7) – 1 szt.
39) Zmywarka (szczegółowy opis – formularz cenowy – pozycja 8) – 1 szt.
na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz projektach będących załącznikiem nr 5 do SWZ. Projekty - rysunki techniczne od nr 3 do nr 28 określają niezbędne do wykonania mebli wytyczne, rodzaj wymaganych materiałów, kolorystykę, jakość ich wykonania oraz specyfikację materiałów/wyposażenia/sprzętów do wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329290,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORETECH PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: Zagnańska 27
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- 51/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika krakowska ul. Warszawska 24
- Aktualizacja bazy danych przestrzennych o korytarzach ekologicznych w Małopolsce.
- ZP.42.2025 Usługa subskrypcji licencji i wsparcia technicznego dla urządzeń FortiNet
- 184.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu Auli oraz remont Sali Bobrzyńskiego w budynku Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Jagiellońska 15
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych do sekretariatów I Wydziału Cywilnego i IV Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- 8/MEB/DCZP/2025/P Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- "Budowa żłobka w miejscowości Skaryszew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.