Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134250/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony roślin do OT Nowe Linie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Nowych Liniach
1.3.) Oddział zamawiającego: SDOO Nowe Linie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goleniowska 56a
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-847
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kowalczyk@szczecin.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-038d3d65-b7f3-4f86-83c2-685f3d8a8d391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i rejestracja odmian roślin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony roślin do OT Nowe Linie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-038d3d65-b7f3-4f86-83c2-685f3d8a8d39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068191/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Środki ochrony roślin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187919,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin do SDOO Nowe Linie ul. Goleniowska 56A, 70-847 Szczecin4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 117912,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin do SDOO Nowe Linie, ul. Goleniowska 56A, 70-847 Szczecin4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 11136,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin do Dostawa środków ochrony roślin do ZDOO Białogard, ul. Kisielice Duże 28, 78-200 Białogard4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 37878,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin do ZDOO Rarwino, Rarwino 17, 72-400 Kamień Pomorski4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 20991,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167654,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167645,52
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie - postępowanie nr 2
- Dostawa mięsa i jego przetworów.
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 12 i 13 przy al. Wyzwolenia 79 w Szczecinie
- ZP.220.49.25 Świadcz.usług utrzymania w stałej sprawn. techn. urządzeń, inst. i sieci: c.o., c.w.u,(c.t.), węzły ciep,instal. solar.w ob. USK-2 oraz obsługa kotłowni i systemu uzdat. wody w kotłow.
- Rozbudowa infrastruktury macierzy dyskowej Urzędu Miasta Szczecin
- Wykonanie przyłączenia budynków przy ul. Dąbskiej 73a, 73b, Przestrzennej 45 i Wiślanej 25c w Szczecinie do sieci miejskiej kanalizacji sanitarnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.