eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA GŁÓWNA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podchorążych 38

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-463

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzpub@kg.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kgpsp

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17ba0913-9362-43b3-9b25-12ce5716fd52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BF- IV.2370.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520319,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest instalacja, uruchomienie i utrzymanie przez okres 36 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego obejmującego:
-zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących użyczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę, w tym ich naprawy, konserwacje i przeglądy,udostępnienie i prowadzenie przez Wykonawcę, w oparciu o jego serwery, serwisu umożliwiającego:
- zdalne monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń drukujących użyczonych Zamawiającemu z wykorzystaniem oprogramowania (agentów) zainstalowanego u Zamawiającego, na które Wykonawca udziela Zamawiającemu prawa użytkowania - podsystem monitorowania
- raportowanie ilości wydruków dla poszczególnych urządzeń drukujących – podsystem raportowy
- zgłaszanie i zarządzanie zdarzeniami dotyczącymi eksploatacji monitorowanych urządzeń drukujących i ich historią - podsystem serwisowy
-śledzenie i analizowanie przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych urządzeń drukujących Zamawiającego oraz na tej podstawie płynną ich dostawę (tonery, bębny, pojemniki na zużyty toner, z wyjątkiem papieru)
-odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w trakcie trwania umowy, również po czasie zakończenia obowiązywania umowy
-użyczenie urządzeń drukujących dla wybranych stanowisk pracy (istniejących lub nowotworzonych) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
-Przeprowadzenie instruktażu użytkowania urządzeń i systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30232110-8 - Drukarki laserowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą
do usunięcia wadą – uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z artykułu 255 pkt 6 Pzp wynika, że wada wskazana w tym przepisie musi łącznie spełniać następujące przesłanki:
- być niemożliwa do usunięcia,
- mieć rzeczywisty lub potencjalny wpływ na wynik postępowania.
Zamawiający stwierdził wady formalne i prawne w projektowanych
postanowieniach umowy, w zakresie:
1) §9 ust. 2: Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 będzie wypłacane
w miesięcznych transzach, których wysokość będzie sumą następujących
składników:
- zawiera błędne postanowienie o ujednoliceniu kosztów poszczególnych
formatów wydruków, niezgodne z formularzem cenowym i podanymi tam
cenami jednostkowymi brutto za koszt wydruku jednej strony danego
formatu i koloru,
- zawiera błędną prezentację formatów wydruków, niezgodą z formularzem
cenowym;
2) w §9 ust. 1 ustalono maksymalne wynagrodzenie za realizację całościowego
przedmiotu umowy, a nie określono wynagrodzenia minimalnego.
W związku z określeniem maksymalnego wynagrodzenia, dano możliwość
ograniczenia zakresu zamówienia. Stąd projektowane postanowienia umowy
powinny zawierać wskazanie minimalnej wartości lub wielkości świadczenia
stron. Jest to naruszenie ustawy – podstawa art. 433 pkt 4 ustawy Pzp.
W związku z tym, że:
- zgodnie z treścią art. 16 ustawy Pzp Zamawiający przygotowuje
i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób
zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie
wykonawców, czego dochowanie może budzić wątpliwości w związku
z zaistniałymi i opisanymi wyżej okolicznościami,
- w przedmiotowym postępowaniu brak jest możliwości zawarcia umowy
niepodlegającej unieważnieniu. Zgodnie z art. 58 ust 1 KC czynność prawna
sprzeczna z ustawą (naruszająca przepisy prawne) lub mająca na celu obejście
ustawy, a więc próba zrealizowania celu, który został przez przepisy
zabroniony jest bezwzględnie nieważna,
- wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty
i nieusuwalny, jest przy tym na tyle poważna, że uniemożliwia zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
a na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości
dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w formularzu cenowym
i w projektowanych postanowieniach umowy w celu usunięcia wady,
konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania i ponowne jego
ogłoszenie z zachowaniem zasad wyrażonych w art. 16 i art. 17 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600079,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600079,85 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.