eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › Budowa placów zabaw na terenie Gminy Jedlińsk



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146583 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw na terenie Gminy Jedlińsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw na terenie Gminy Jedlińsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3082694-c250-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002819/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa placów zabaw na terenie gminy Jedlińsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 126137,26 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Budowa placu zabaw przy PSP w Wierzchowinach, dz. ew. nr 1 obręb Czarny Ług
Lokalizacja: Plac zabaw w Czarnym Ługu zostanie w całości wybudowany na części działki nr ew. 1 w Czarnym Ługu, obręb 0004 Gmina Jedlińsk, Powiat Radomski, której właścicielem jest Gmina Jedlińsk co potwierdzają zapisy księgi wieczystej KW RA1R/00103482/8 Inwestycja będzie zlokalizowana na terenie przy szkole PSP Stare Zawady.
Przedmiotem wykonania jest budowa placu zabaw do niezorganizowanych zabaw ruchowych lokalnej społeczności.
Zamontowane zostanie po jednym egzemplarzu urządzeń to jest : Huśtawka podwójna i bocianie gniazdo (1x siedzisko bocianie gniazdo, 2x siedzisko płaskie), Karuzela tarczowa siedziskami -metal, HDPE, Zestaw zabawowy - drewniany.

Całość prac obejmuje wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych.
Urządzenia montowane będą zgodnie z projektem w zależności od rodzaju urządzenia i zaleceń producenta na trawie i na nawierzchni piaskowej.
Uwaga: Nie przewiduje się wykonania posiania i pielęgnacji trawy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 28400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Budowa siłowni zewnętrznej przy świetlicy w Ludwikowie, dz. ew. 213 obręb Ludwików, gm. Jedlińsk
Lokalizacja: Ludwików, na części działki nr ewid. 213, obręb geodezyjny 0021 – Ludwików powiat radomski, woj. mazowieckie, gm. Jedlińsk, posiadającej uregulowany stan prawny w księdze wieczystej RA1R/00113762/8 której właścicielem jest Gmina Jedlińsk.
Przedmiotowa część obejmuje roboty budowlane w zakresie wbudowania 1 podwójny komplet urządzeń pozwalających ćwiczyć różne partie ciała, przy czym przez pojedynczy komplet należy rozumieć dwa urządzenia do ćwiczeń na wspólnym pylonie, to jest należy wykonać Urządzenie S1 Orbitrek + Wioślarz co obejmuje również roboty ziemne, wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych.

Uwaga: Przewiduje się wykonanie jedynie części projektu technicznego w zakresie opisanym powyżej. Część zadania została zrealizowana w 2019r. Nie przewiduje się wykonania posiania i pielęgnacji trawy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 6100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Budowa placu zabaw oraz siłowni na działce ew. nr 174 w Piasecznie
Lokalizacja: Plac zabaw i siłownia w Piasecznie zostanie w całości wybudowany na części działki nr ew. 174 w Piasecznie, obręb 0027 Gmina Jedlińsk, Powiat Radomski, której właścicielem jest Gmina Jedlińsk co potwierdzają zapisy księgi wieczystej KW
RA1R/00117702/8
Przedmiotem wykonania jest budowa placu zabaw -poprzez montaż urządzeń zabawowych dla do niezorganizowanych zabaw ruchowych lokalnej społeczności.
Zamontowane zostanie po jednym egzemplarzu urządzeń to jest : Karuzela platformowa – 1 szt., Huśtawka podwójna z bocianim gniazdem – 1szt.
Całość prac obejmuje wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych,
Urządzenia montowane będą zgodnie z projektem w zależności od rodzaju urządzenia na trawie i na nawierzchni piaskowej.
Roboty związane z wbudowaniem siłowni zewnętrznej, obejmą 1 urządzenie Biegacz w tym roboty ziemne, wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych.

Urządzenie
Uwaga: Przewiduje się wykonanie jedynie części projektu technicznego w zakresie opisanym powyżej. Nie przewiduje się wykonania posiania i pielęgnacji trawy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 18286,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Budowa i montaż siłowni zewnętrznej w Romanowie
Obejmuje roboty budowlane związane z wbudowaniem siłowni zewnętrznej zgodnie z projektem budowlanym (bez siania i pielęgnacji trawy) na części działki nr ewid. 601 obręb Romanów gm. Jedlińsk, posiadającej uregulowany stan prawny w księdze wieczystej RA1R/00106715/2 której właścicielem jest Gmina Jedlińsk obok planowanego placu zabaw,
Przewiduje się dostarczenie i zabudowanie 2 komplety urządzeń pozwalających ćwiczyć różne partie ciała, przy czym przez pojedynczy komplet należy rozumieć dwa urządzenia do ćwiczeń na wspólnym pylonie, to jest urządzenia
-Urządzenie podwójne na pylonie Biegacz + Pylon + Orbitrek –oraz roboty ziemne, wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych
-Urządzenie pojedyncze Wahadło+ Pylon - oraz roboty ziemne, wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 10098,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Kontynuacja realizacji projektu Zagospodarowania Centrum Wsi Wsola.
Lokalizacja: miejscowość Wsola gm. Jedlińsk – skwer u zbiegu ul. Leśnej i Kalinowej – dz. o nr ewid. 151/8, 151/9, 151/10 obręb 0036 Wsola, Gmina Jedlińsk, Powiat Radomski, której właścicielem jest Gmina Jedlińsk co potwierdzają zapisy księgi wieczystej KW RA1R/00092259/5

Zakres prac obejmuje jedynie roboty budowlane ujęte ilościowo w przedmiarze zagospodarowanie zieleni wykonanie odcinków rabat z otoczaków z nasadzeniem krzewów 52 szt., ściółkowanie rabat tkaniną i kruszywem, montaż obiektów małej architektury tj. 1 kosza na śmieci, wykonanie ciągów pieszych z kostki brukowej kolor szary (nawiązanie do istniejącej kostki – chodniki w tym do chodnika na działce nr 151/10 ) pow. 115 m kwadratowych, wykonanie obrzeży wokół kostki i rabat wg. zakresu wskazanego wg załączonego rysunku nasadzenie 14 drzew ozdobnych, wymiana gruntu posianie traw na terenie objętym zagospodarowaniem we wskazanym na rysunkach zakresie.
Uwaga: Przewiduje się wykonanie jedynie części projektu technicznego w zakresie opisanym powyżej- wykonanie jedynie części projektu technicznego -wykonanie części ciągów pieszych z kostki nasadzeń i zagospodarowania wg załączonego rysunku i zestawienia z przedmiaru. Część zadania została zrealizowana w 2019r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 33211,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6
Budowa placu zabaw na dz. ew. nr 57 w Nowych Zawadach
Lokalizacja: Plac zabaw w Nowych Zawadach zostanie w całości wybudowany na części działki nr ew. 57 w obręb 0038 Zawady Nowe, Gmina Jedlińsk, Powiat Radomski, której właścicielem jest Gmina Jedlińsk co potwierdzają zapisy księgi wieczystej KW RA1R/00155958/5
Działka nr ewid. 57 od wschodu zabudowana jest budynkiem świetlicy wiejskiej oraz elementami ciągów pieszych i małej architektury. Od zachodu obszar opracowania sąsiaduje z boiskiem trawiastym do którego pozostawiono przestrzeń na dojazd od strony północnej. Działka jest ogrodzona, pokryty nawierzchnią trawiastą, pozbawiona sieci infrastruktury podziemnej.
Przedmiotem wykonania jest budowa placu zabaw dla do niezorganizowanych zabaw ruchowych lokalnej społeczności.
Zamontowane zostanie po jednym egzemplarzu urządzeń to jest : Karuzela talerzowa 1 szt, Urządzenie huśtawka potrójna z bocianim gniazdem, siedziskiem płaskim i kubełkowym -1 szt., Urządzenie huśtawka 2-osobowa.
Całość prac obejmuje wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych.
Urządzenia montowane będą zgodnie z projektem w zależności od rodzaju urządzenia na trawie i na nawierzchni piaskowej.
Uwaga: Nie przewiduje się wykonania posiania i pielęgnacji trawy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 22442,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7
Plac zabaw w Piastowie: Zakup i montaż 2 bramek do piłki nożnej w Piastowie, dz. ew. nr 614/4 oraz Zakup i montaż huśtawki dwuosobowej w Piastowie, dz. ew. nr 614/4
Lokalizacja: Plac zabaw w Piastowie powstanie na części działki nr ew. 614/4 w obrębie 0029 Piastów, Gmina Jedlińsk, Powiat Radomski, której właścicielem jest Gmina Jedlińsk co potwierdzają zapisy księgi wieczystej KW RA1R/00145830/9
Działka nr ewid. 614/ zabudowana jest budynkiem świetlicy wiejskiej w Piastowie. Cały teren jest ogrodzony.
Przedmiotem wykonania jest budowa placu zabaw dla niezorganizowanych zabaw ruchowych lokalnej społeczności.
Zamontowana zostanie: Huśtawka podwójna – 1szt. Ponadto dostarczyć i zamontować należy 2 przenośne bramki do piłki nożnej.
Całość prac obejmuje wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych.

Uwaga: Nie przewiduje się wykonania posiania i pielęgnacji trawy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8
Zakup urządzeń siłowni plenerowej na działce nr ew. 105 w obrębie Szkoły Podstawowej w Starych Zawadach
Lokalizacja: Siłownia w Starych Zawadach zostanie w całości wybudowana na części działki nr ew. 105 w Starych Zawadach, obręb 0039 Gmina Jedlińsk, Powiat Radomski, której właścicielem jest Gmina Jedlińsk co potwierdzają zapisy księgi wieczystej KW RA1R/00075084/2 . Inwestycja będzie zlokalizowana na terenie przy szkole PSP Stare Zawady.
Obejmuje roboty związane z wbudowaniem siłowni zewnętrznej (bez siania i pielęgnacji trawy) przy PSP Stare Zawady, obejmą 1 urządzenie Narciarz + pylon pozwalających ćwiczyć różne partie ciała oraz roboty ziemne, wykonanie fundamentów punktowych, osadzenie urządzenia, uzupełnienie ziemią urodzajną, profilowanie terenu, wykonanie prac porządkowych

- Uwaga: Nie przewiduje się wykonania posiania i pielęgnacji trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535100-8 - Huśtawki

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3434,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60A

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23247,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3936 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9146,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3936,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60A

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3936,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7503,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24969,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13038,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60A

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13038,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5212,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12246,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7011,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60A

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7011,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część V postępowania unieważniona na podstawie art 255 ust 3 pzp zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W części V przedmiotowego postępowania wpłynęła I oferta której cena znacznie przewyższa kwotę jaką zamawiający miał przeznaczoną na sfinansowanie a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację tej części zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83819,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83819,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25777,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ERDOMIX Redzia Elżbieta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961659749

7.3.3) Ulica: Bierwiecka Wola 44B

7.3.4) Miejscowość: Jedlińsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

część VII postępowania unieważniona na podstawie art 255 ust.3 pzp zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W części VII przedmiotowego postępowania wpłynęły trzy oferty, cena każdej z nich przewyższa kwotę jaką zamawiający miał przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację tej części zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9006,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ERDOMIX Rędzia Elżbieta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79616599749

7.3.3) Ulica: Bierwiecka Wola 44B

7.3.4) Miejscowość: Jedlińsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.