Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034103/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
- 2021/BZP 00078383/01 - Wynik z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146363 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Bałtyckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Bałtyckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ba297d-9db7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa ul. Bałtyckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.39.2021.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233475,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem opracowania jest przebudowa sięgacza ulicy Bałtyckiej wraz z budową brakującego fragmentu oświetlenia ulicznego oraz budową kanału technologicznego.
2. Początek projektowanego odcinka drogi przyjęto na linii wzdłuż krawężników istniejącej nawierzchni bitumicznej ulicy Bałtyckiej. Odcinek kończy się placem do zawracania samochodów osobowych przy działce nr 222/7.
3. Zasilanie nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego zostanie wyprowadzone z istniejącego słupa krańcowego niskiego napięcia należącego do PGE, na którym zawieszona jest linia oświetleniowa Miasta Zduńska Wola.
4. Projekt obejmuje działki nr 222/3 i 218 zlokalizowane w obrębie 3 w Zduńskiej Woli.
5. Zakres zamówienia obejmie:
1) budowę jezdni długości ok. 77,2 m o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,5 m
2) budowę jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m i zjazdów na posesje,
3) budowę miejsc postojowych częściowo wydzielonych z jezdni,
4) budowę placu do zawracania samochodów osobowych 12,5 x 12,5 m,
5) budowę kanału technologicznego,
6) budowę oświetlenia drogowego wraz budową zasilania nowej linii kablowej,
7) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
8) wykonanie stałej organizacji ruchu,
9) budowę odwodnienia drogi,
10) posianie trawy na zieleńcach,
11) regulację wysokościowa do rzędnych projektowych: istniejących hydrantów, zasuw, włazów studzienek zlokalizowanych w pasie drogowym,
12) zapewnienie ciągłego nadzoru archeologicznych nad wykonywanymi robotami ziemnymi,
13) regulację wysokościową bram i furtek jeśli będzie niezbędna do prawidłowej realizacji zadania.
6. Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SWZ. Przedłożone przedmiary robót mogą być nie szczegółowe i mają charakter orientacyjny, należy uwzględnić wszystkie nieujęte do przedmiaru elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
7. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu odzwierciedlającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia i harmonogramu rzeczowo - finansowego w terminie 20 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy.
9. Podstawa wykonania robót.
1) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 549.2020 znak AB.6740.2.409.2020 z dnia 20 września 2020 roku.
2) Dokumentacja projektowa.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
10. Informacje dodatkowe.
1) Zamawiający informuje, że zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej.
2) Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego.
3) Zakres zamówienia obejmuje również obowiązki Wykonawcy wyszczególnione w § 4 wzoru umowy.
4) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności, IBDiM dopuszczające do stosowania w budownictwie komunikacyjnym.
11. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
4) obowiązujących normach,
z uwzględnieniem poniższych warunków:
a) przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe,
b) materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
c) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
12. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych:
• roboty rozbiórkowe,
• roboty drogowe,
• roboty instalacyjnej,
o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
13. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.
14. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
15. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264467,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271406,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264467,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych B.J. Pabich s.c Jarosław Pabich
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Komunalnych B.J. Pabich s.c Barbara Pabich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 829-129-68-24
7.3.3) Ulica: Spacerowa 72 lok. 64
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264467,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Remont kominów budynków mieszkalnych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.