Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130185/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146276 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
dowozy szkolne 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyż Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Krzyż Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-761
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krzyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzyz_wielkopolski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dowozy szkolne 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-807202cf-f02a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003824/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewozy szkolne2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie koncepcji przewozów szkolnych na rok 2021/2022 i transport dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Krzyż Wielkopolski.Przedmiot zamówienia dla Części nr 1 został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 482638,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz dzieci w roku szkolnym 2021/2022 do specjalnych ośrodków poza teren Gminy Krzyż Wielkopolski.Przedmiot zamówienia dla Części nr 2 został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 194444,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części nr 1 – transport dzieci, została złożona jedna oferta – konsorcjum firm w składzie: Przewozy Autokarowe Piotruś-Tour Marcin Wachowiak (Lider konsorcjum) oraz Zakład Transportowo-Handlowy Maciej Karyś (Partner konsorcjum).
Zamawiający unieważnienia postępowanie, w zakresie części nr 1 – transport dzieci, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części nr 1 – transport dzieci, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 519 150,00 PLN brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną, w zakresie części nr 1 – transport dzieci, to 834 000,00 PLN brutto.
Ponadto suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 214.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części nr 2 – transport dzieci niepełnosprawnych, została złożona jedna oferta – konsorcjum firm w składzie: Przewozy Autokarowe Piotruś-Tour Marcin Wachowiak (Lider konsorcjum) oraz Zakład Transportowo-Handlowy Maciej Karyś (Partner konsorcjum).
Zamawiający unieważnienia postępowanie, w zakresie części nr 2 – transport dzieci niepełnosprawnych, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części nr 2 – transport dzieci niepełnosprawnych, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 230 850,00 PLN brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną, w zakresie części nr 2 – transport dzieci niepełnosprawnych, to 280 000,00 PLN brutto.
Ponadto suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 214.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej.
2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2024
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KUŚLIN W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego oraz transportu pacjentów dializowanych do i ze Stacji Dializ dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 2 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.