eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług cateringowych podczas konferencji ABSL Summit, która odbędzie się w dniach 14-15.09.2021 roku w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146210 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług cateringowych podczas konferencji ABSL Summit, która odbędzie się w dniach 14-15.09.2021 roku w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU POMORZA SPÓŁKA AKCYJNA

1.2.) Oddział zamawiającego: ARP

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190044530

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 472D

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 58 32 33 101

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@arp.gda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działania na rzecz rozwoju Pomorza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146210

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00140125/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
a. próbki zestawu dziennego i koktajlowego określonego w cz. 2 pkt 3 OPZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wszystkie z wymienionych niżej pozycji w ilości dla 6 osób:
i. koreczki wytrawne składające się z min. 3 składników, min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
ii. mini wrapy, min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
iii. przekąski np. krewetki na mini łódeczkach, roladki itp., min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę.
b. próbki zestawu koktajlowego określonego w cz. 2 pkt 3 OPZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie z wymienionych niżej pozycji w ilości dla 6 osób:
i. ciasto pieczone/babeczki – min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
ii. tartinki/mini ciasta francuskie na słodko - min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
iii. mini desery typu musy, puddingi, kremy (np. panna cotta) - min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę.
2. Wykonawca do każdego produktu dołączy metryczkę z nazwą produktu w języku polskim i angielskim.
3. Wykonawcy mogą przywieźć próbki dań do siedziby Zamawiającego w dniu 16.08.2021 r. od godz. 10.00 do terminu składania ofert.
4. Wykonawcom przed wniesieniem próbek na salę zostaną przyporządkowane numery. Numeracja próbek jest niezależna od numeracji ofert. Każdy z Wykonawców otrzyma kopertę z numerem. Do koperty każdy Wykonawca włoży kartkę ze swoją nazwą i adresem (w celu późniejszej identyfikacji), następnie ją zaklei i pozostawi na stole ze swoją prezentacją potraw. Przyporządkowanie numerów nie będzie znane członkom komisji oceniającym próbki w momencie dokonywania oceny próbek.
5. Każdemu Wykonawcy zostanie przydzielona powierzchnia stołu o wymiarach min 90 cm x 160 cm, gdzie będą prezentowane potrawy. Każda z potraw powinna być przygotowana w taki sposób, by mogła ocenić ją pięcioosobowa komisja.
6. Próbki potraw należy podać na zastawie Wykonawcy, zgodnie z tym jak będą serwowane podczas konferencji. Zastawa użyta do podania potraw nie może sugerować nazwy Wykonawcy.
7. Próbki potraw zostaną przez Zamawiającego sfotografowane w celach dokumentacyjnych.
8. Komisja po dokonaniu oceny wszystkich próbek otworzy ponumerowane koperty w celu przyporządkowania ich Wykonawcom. Po otwarciu kopert z numerami Wykonawcy będą mogli odebrać swoją zastawę oraz pozostałe przedmioty, które zostały wykorzystane do przygotowania i podania potraw.
9. Próbki wskazane w ust. 1 będą służyły ocenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: jakość zestawu dziennego oraz jakość zestawu koktajlowego.
10. Niezłożenie próbek wskazanych w ust. 1 wraz z ofertą lub złożenie próbek wskazanych w ust. 1 wskazujących na niezgodność oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
11. W zakresie przedmiotowych środków dowodowych opisanych w rozdz. IV Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 61 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
a. próbki zestawu dziennego i koktajlowego określonego w cz. 2 pkt 3 OPZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wszystkie z wymienionych niżej pozycji w ilości dla 6 osób:
i. koreczki wytrawne składające się z min. 3 składników, min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
ii. mini wrapy, min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
iii. przekąski np. krewetki na mini łódeczkach, roladki itp., min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę.
b. próbki zestawu koktajlowego określonego w cz. 2 pkt 3 OPZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie z wymienionych niżej pozycji w ilości dla 6 osób:
i. ciasto pieczone/babeczki – min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
ii. tartinki/mini ciasta francuskie na słodko - min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę;
iii. mini desery typu musy, puddingi, kremy (np. panna cotta) - min. 1 rodzaj, min. 1 szt. na osobę.
2. Wykonawca do każdego produktu dołączy metryczkę z nazwą produktu w języku polskim i angielskim.
3. Wykonawcy mogą przywieźć próbki dań do siedziby Zamawiającego w dniu 17.08.2021 r. od godz. 08.15 do terminu składania ofert.
4. Wykonawcom przed wniesieniem próbek na salę zostaną przyporządkowane numery. Numeracja próbek jest niezależna od numeracji ofert. Każdy z Wykonawców otrzyma kopertę z numerem. Do koperty każdy Wykonawca włoży kartkę ze swoją nazwą i adresem (w celu późniejszej identyfikacji), następnie ją zaklei i pozostawi na stole ze swoją prezentacją potraw. Przyporządkowanie numerów nie będzie znane członkom komisji oceniającym próbki w momencie dokonywania oceny próbek.
5. Każdemu Wykonawcy zostanie przydzielona powierzchnia stołu o wymiarach min 90 cm x 160 cm, gdzie będą prezentowane potrawy. Każda z potraw powinna być przygotowana w taki sposób, by mogła ocenić ją sześcioosobowa komisja.
6. Próbki potraw należy podać na zastawie Wykonawcy, zgodnie z tym jak będą serwowane podczas konferencji. Zastawa użyta do podania potraw nie może sugerować nazwy Wykonawcy.
7. Próbki potraw zostaną przez Zamawiającego sfotografowane w celach dokumentacyjnych.
8. Komisja po dokonaniu oceny wszystkich próbek otworzy ponumerowane koperty w celu przyporządkowania ich Wykonawcom. Po otwarciu kopert z numerami Wykonawcy będą mogli odebrać swoją zastawę oraz pozostałe przedmioty, które zostały wykorzystane do przygotowania i podania potraw.
9. Próbki wskazane w ust. 1 będą służyły ocenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: jakość zestawu dziennego oraz jakość zestawu koktajlowego.
10. Niezłożenie próbek wskazanych w ust. 1 wraz z ofertą lub złożenie próbek wskazanych w ust. 1 wskazujących na niezgodność oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
11. W zakresie przedmiotowych środków dowodowych opisanych w rozdz. IV Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 61 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-08-16 11:45

Po zmianie:
2021-08-17 09:45

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-08-16 12:00

Po zmianie:
2021-08-17 10:00

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.