eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êczna¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ



Og³oszenie z dnia 2022-05-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zakad Opieki Zdrowotnej w £êcznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 0817526300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spzoz.powiatleczynski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d6c202ed-cc58-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00146207

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00012061/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi pralnicze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.spzoz.powiatleczynski.pl/aktualnosci.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.spzoz.powiatleczynski.pl/aktualnosci.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
11.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
11.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
11.4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11.5. Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych:7z, .avi, .CAdES, .css, .csv, .dgn, .doc, .docx, .dwf, .dwg, .dxf, .geotiff, .gif, .gml, .gz, .gzip, .html, .jp2, .jpeg, .jpg, .m4a, .mp3, .mp4, .mpeg, .mpeg4, .mpg, .odp, .ods, .odt, .ogg, .ogv, .ott, .PAdES, .pdf, .png, .ppt, .pptx, .rng, .rtf, .svg, .tar, .tif, .tiff, .tls, .txt, .wav, .XAdES, .xhtml, .xls, .xlsx, .xml, .XMLenc, .XMLsig, .xps, .xsd, .xsl, .xslt, .zip 11.6. Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wniosek Wykonawcy o wyja¶nienie tre¶ci SWZ powinien byæ skierowany przy u¿yciu, mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/portal za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji”. W wersji edytowalnej.
11.7. Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy wymaga równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
11.8. Osob± ze strony zamawiaj±cego upowa¿nion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Joanna Janociñska, /81/ 7526325.
11.9. Nie udziela siê ¿adnych ustnych i telefonicznych informacji, wyja¶nieñ czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiaj±cego pytania w sprawach wymagaj±cych zachowania pisemno¶ci postêpowania, lub jednej ze wskazanych wy¿ej form porozumiewanie siê pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±.
11.10. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP i znak sprawy albo TED i znak sprawy lub ID postêpowania i znak sprawy).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 20.1. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decyduj±cym o tym, jak bêd± wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £êcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 £êczna, tel. 81 7526300, e-mail: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl (dalej „SP ZOZ w £êcznej”).
Kontakt w kwestiach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych
We wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych, jak równie¿ w przypadku pytañ lub w±tpliwo¶ci mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych SP ZOZ w £êcznej pod adresem e-mail: iod@spzoz.powiatleczynski.pl lub listownie na adres: ul. Krasnystawska 52, 21-010 £êczna.
20.2.Podstawa prawna oraz cel przetwarzania danych
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP”, nak³adaj±c± obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego SPZOZ-DZ/15/2022 prowadzonego w trybie w trybie podstawowym bez negocjacji, oraz zawarcia umowy.
20.3. Odbiorcy danych osobowych
20.3.1.Odbiorcami Pañstwa danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,20.3.2.Bank Gospodarstwa Krajowego w zakresie realizacji rozliczeñ finansowych,
20.3.3.dostawcy us³ug prawnych i doradczych oraz wspieraj±cych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ (w szczególno¶ci kancelariom prawnym), a tak¿e innym niewymienionym podmiotom i organom uprawnionym do udostêpnienia danych na podstawie odrêbnych przepisów.
20.4..Okres przetwarzania danych osobowych
Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez ca³y czas trwania umowy.
20.5.Prawa przys³uguj±ce uczestnikowi postêpowania o zamówienie publiczne
20.5.1. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo do ich sprostowania lub uzupe³nienia. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przys³uguje Pani/Panu prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
20.5.3. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi. W przypadku kiedy uznaj± Pañstwo, i¿ Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £êcznej przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
20.6. Nie przys³uguj± Pani/Panu prawa
20.6.1.prawo do usuniêcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
20.6.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
20.6.3.prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
20.7. Obowi±zek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych osobowych wynikaj± bezpo¶rednio z ustawy PZP.
20.8. Dodatkowy obowi±zek informacyjny
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art.14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/15/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ w £êcznej w³asnym transportem, kod wg CPV 98311000-6-us³ugi odbierania prania, 98310000-9-Us³ugi prania i czyszczenia na sucho. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 2 do³±czony do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podstaw± obliczenia punktów w kryterium „cena” oferty bêdzie wzór:
C = ( Cmin : Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana za kryterium „cenê”,
Cmin – najni¿sza cena w¶ród ofert nie podlegaj±ca odrzuceniu i wykluczeniu wykonawcy
Cbad - cena oferty badanej

17.2.2 Podstaw± obliczenia pkt. w kryterium „norma emisji spalin do ¶rodowiska” pojazdu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia (Ne ) oferty bêdzie:

W ramach kryterium „Emisja spalin” ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie nastêpuj±cych zasad:
0 pkt., za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 4 lub ni¿sz±;
20 pkt., za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 5;
40 pkt., za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 6 lub wy¿sz±.
Gdzie :
Ne- „Emisja spalin” pojazdu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia
Uwaga! W przypadku:
- nie wskazania przez Wykonawcê „normy emisji spalin” w formularzu ofertowym – Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, jako niezgodn± ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia;

Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± przyznane na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.

Po = C +Ne
gdzie we wzorach:
Po - ³±czna ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie
C - punkty za kryterium „cenê”,
Ne - punkty za kryterium „norma emisji spalin EURO”
Maksymalna ilo¶æ punktów 100 pkt=100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin EURO

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.2 O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce;
6.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
6.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aktualnego dokumentu wydanego przez Powiatow± Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna potwierdzaj±cy spe³nianie warunków sanitarno-higienicznych umo¿liwiaj±ce pranie i dezynfekcjê bielizny szpitalnej oraz dokumentu kontroli sanitarnej oceniaj±cego stan sanitarno-higieniczny ¶rodków transportu do przewozu bielizny szpitalnej, którym bêdzie wykonywana us³uga.
6.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
6.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
6.2.4.1. Wykonawca dysponuje odpowiednimi ¶rodkami pior±cymi i dezynfekuj±cymi, o szerokim spektrum dzia³ania; B,F,Tbc, S i Clostridium Difficile i posiadaj±cymi dopuszczenia PZH a w przypadku bielizny dzieciêcej przy u¿yciu ¶rodków posiadaj±cych równie¿ pozytywn± opiniê Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Opieki nad Dzieckiem lub innej równowa¿nej instytucji dla ¶rodków do prania bielizny dzieciêcej, do u¿ytku w jednostkach ochrony zdrowia. Wykonawca przedstawi wykaz ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej - za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.2.4.2. Wykonawca dysponuje odpowiedni± kadr± tj. 1 osob± realizuj±c± czynno¶ci polegaj±ce na nadzorze nad realizacj± us³ugi prania bielizny szpitalnej- za³±cznik nr 7 do SWZ.
6.2.4.3. W zwi±zku z obowi±zkiem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy stawia wymóg zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, je¿eli wykonanie us³ugi bêdzie polegaæ na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2.1. wykaz osób (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, oraz wykszta³cenie niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie do dysponowaniu tymi osobami wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ.
8.2.2 Aktualny dokument wydany przez Powiatow± Stacjê Sanitarno-Epidemiologiczn± potwierdzaj±cy spe³nianie warunków sanitarno-higienicznych umo¿liwiaj±ce pranie i dezynfekcjê bielizny szpitalnej oraz dokument kontroli sanitarnej oceniaj±cy stan sanitarno-higieniczny ¶rodków transportu do przewozu bielizny szpitalnej, którym bêdzie wykonywana us³uga (Potwierdzeniem jest aktualny/ ostatni protokó³ kontroli sanepidu).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1.1 o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy -zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ
8.1.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

9.1. Wykonawca przedstawi aktualne karty charakterystyki wszystkich ¶rodków, jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej.
9.2. Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdów u¿ywanych w ¶wiadczeniu ww. us³ugi.
9.3. Wykaz ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej- za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

9.4. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku gdy Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

10. Ponadto do oferty nale¿y do³±czyæ:
10.1. wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik Nr 1 do SWZ).
10.2. szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (za³±cznik Nr 2 do SWZ).
Brak powy¿szych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
9.1. Wykonawca przedstawi aktualne karty charakterystyki wszystkich ¶rodków, jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej.
9.2. Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdów u¿ywanych w ¶wiadczeniu ww. us³ugi.
9.3. Wykaz ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych jakie bêd± u¿ywane w procesie prania bielizny szpitalnej- za³±cznik nr 8 do SWZ.
10.3. Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu podmiotu sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów
10.6. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy za³±cznik nr 5 do SWZ )
10.7. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
10.8. Aktualny dokument wydany przez Powiatow± Stacjê Sanitarno-Epidemiologiczn± potwierdzaj±cy spe³nianie warunków sanitarno-higienicznych umo¿liwiaj±ce pranie i dezynfekcjê bielizny szpitalnej oraz dokument kontroli sanitarnej oceniaj±cy stan sanitarno-higieniczny ¶rodków transportu do przewozu bielizny szpitalnej, którym bêdzie wykonywana us³uga (Potwierdzeniem jest aktualny/ ostatni protokó³ kontroli sanepidu).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
6.4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.5. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona bêdzie w oparciu o z³o¿one przez wykonawców o¶wiadczenia i dokumenty zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”.
6.6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
6.7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci do³±czaj±c do oferty zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
6.8. Wykonawca mo¿e przedstawiæ te¿ inny ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6.9. Ze zobowi±zania lub innych dokumentów potwierdzaj±cych udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci:
6.9.1. zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
6.9.2 sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
6.9.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6.10. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6.11. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
6.12. Dla swej skuteczno¶ci zobowi±zanie musi zostaæ z³o¿one przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powy¿szym zakresie. Zobowi±zanie z³o¿one przez osobê nieuprawnion± nie dowodzi udostêpnienia zasobu przez podmiot trzeci.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiany do umowy mog± zostaæ wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia stron i mog± dotyczyæ w szczególno¶ci terminów realizacji us³ugi, okresu trwania umowy, a tak¿e w przypadku zmiany ceny za us³ugê bez wzglêdu na przyczynê takiej zmiany, przy czym nie mog± one prowadziæ do naruszenia lub obej¶cia przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. W przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego umowy w terminie okre¶lonym w §1, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy o maksimum 3 miesi±ce. W takim wypadku ogólna warto¶æ us³ug nie mo¿e przekroczyæ warto¶ci umowy okre¶lonej w § 4 ust.1 umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.