Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081739/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146005 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i obsługa węzłów cieplnych i kotłowni gazowej znajdujących się w zasobie OReg. AMW Szczecin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.sz@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja Wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieniem skarbu państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i obsługa węzłów cieplnych i kotłowni gazowej znajdujących się w zasobie OReg. AMW Szczecin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1043bf56-ccee-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081739/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OS.2610.171.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42405,12 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Konserwacja i obsługa węzła cieplnego, dwufunkcyjnego znajdującego się w internacie al. Piastów 40 w Szczecinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 7776,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Konserwacja i obsługa węzła cieplnego, dwufunkcyjnego znajdującego się w budynku internatowo – mieszkalnym przy ul. Łukasińskiego 37-37A w Szczecinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 7776,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Konserwacja i obsługa węzła cieplnego, dwufunkcyjnego znajdującego się budynku użytkowym w szczecinie ul. Ku Słońcu 33D.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 6117,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:Konserwacja i obsługa kołowi gazowej znajdującej się w budynku internatu należącego do Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego Szczecin przy ul. Dąbrowszczaków 32 w Choszcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 12960,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5:Konserwacja i obsługa węzłów jednofunkcyjnych znajdujących
się w budynkach siedziby OReg. w Szczecinie przy ul. Potulickiej 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 7776,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6998,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37324,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMIAR-SYSTEM, Leszek Bródka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551477866
7.3.3) Ulica: ul. Żubrza 17,
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6998,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37324,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMIAR-SYSTEM, Leszek Bródka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551477866
7.3.3) Ulica: ul. Żubrza 17,
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6998,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37324,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMIAR-SYSTEM, Leszek Bródka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551477866
7.3.3) Ulica: ul. Żubrza 17,
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-19Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25660,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25660,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25660,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ECOGAZ - SERVICE", Dobiesław Drzymała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941246256
7.3.3) Ulica: ul. Sucharskiego 7A/2,
7.3.4) Miejscowość: Choszczno
7.3.5) Kod pocztowy: 73-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ECOGAZ-SERVICE" DOBIESŁAW DRZYMAŁA
jakie przetargi wygrała firma
"ECOGAZ-SERVICE" DOBIESŁAW DRZYMAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25660,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-25Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6998,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37324,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMIAR-SYSTEM, Leszek Bródka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551477866
7.3.3) Ulica: ul. Żubrza 17,
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-192021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Połud
- Wykonanie napraw bieżących poszycia dachowego w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych do doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Bielany w Warszawie
- Zakup, dostawa i wymiana dźwigu osobowego platformowego pionowego CIBES HISS A-5000 rok produkcji 1999 r. dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej.
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Konserwacja wind w Zespole Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej (Część 1 - DS Riviera, Część 2 - DS Babilon, DS Żaczek, DS Akademik, DS Mikrus, Część 3 - DS. Pineska)"
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Konserwacja rowów melioracyjnych, zbiorników wodnych oraz przepustów na terenie Gminy Międzyrzecz w 2025 r.
- Świadczenie usług elektrycznych na nieruchomościach Gminy Miasta Ełku oraz pełnienie dyżurów telefonicznych
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i czyszczenia instalacji i urządzeń ochrony środowiska dla UMCS w Lublinie
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.