Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128364/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa implantów wraz z utworzeniem banku implantów w siedzibie zamawiającego i udostępnieniem sprzętu do wykonania zabiegów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 64
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797704880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pretargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5decff8-9d8c-41a0-aa40-810faf1208c11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa implantów wraz z utworzeniem banku implantów w siedzibie zamawiającego i udostępnieniem sprzętu do wykonania zabiegów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5decff8-9d8c-41a0-aa40-810faf1208c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023703/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa implantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASZ.382.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 735000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 586363,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa implantów wraz z utworzeniem banku implantów w siedzibie zamawiającego i udostępnieniem sprzętu dowykonania zabiegów. Śruby blokowane, Śruby standardowe, Płytki proste, Płytki do kości obojczykowej, Płytki do dalszego
końca kości strzałkowej , Płytka do bliższej nasady kości ramiennej, Płytka do usztywnienia stawu nadgarstka , Płytka do
kości promieniowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 73645,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa implantów wraz z utworzeniem banku implantów w siedzibie zamawiającego i udostępnieniem sprzętu dowykonania zabiegów. Implant niewchłaniany do mocowania zewnątrzkorowego, Implant rewizyjny niewchłaniany do
mocowania zewnątrzkorowego, Śruba interferencyjna niewchłanialna, Płytka tytanowa tzw rewizyjna , Płytka tytanowa,
Płytka okrągła, Igła do szycia tkanek do automatycznego przeszywacza, Kotwica tytanowa, Implant bezwęzłowy, Kaniule z
trokarem jednorazowe, do artroskopii barku, Kaniule silikonowe do artroskopii kolana i barku, Elektroda bipolarna ,
Jednorazowe ostrze shavera do łąkotki , Jednorazowe ostrza shavera do tkanki kostnej, Zestaw do szycia łąkotki, Dren do
pompy artroskopowej, Zestaw drenów, Optyka artroskopowa, Płaszcz do optyki, Trokar do płaszcza, Światłowód, Bateria,
Ostrze do piły oscylacyjnej , Śruba tytanowa do korekcji koślawości stawu skokowego, Membrana kolagenowa dwustronna
wytworzona z końskiego kolagenu typu 1 z ścięgna Achillesa, Membrana matrycowa wykonana z przędzy z kwasu
hialuronowego wzmacnianej siatką z nici bezbarwnej z kwasu poliglikolowego, Specjalistyczny szew do zabiegów
ortopedycznych, Specjalistyczny szew do zabiegów ortopedycznych, Nić dwukolorowa do ortopedii, Zestaw dwóch igieł
nitinolowych , Prowadnica do zestawów igieł , Drut prowadzący, Drut wiercący, Igła do narzędzia do auotmatycznego szycia
tkanek w stawie kolanowym, Szydło do szycia łękotki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 559628,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64350,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64350,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64350,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOFER MEDICAL POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521307169
7.3.3) Ulica: ul. Radkowska 9
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-402
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOFER MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOFER MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64350,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINETIC MEDICAL PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522441668
7.3.3) Ulica: ul. Irysów 8
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-501
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KINETIC MEDICAL PRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KINETIC MEDICAL PRO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE SYSTEMU DO WERTEBROPLASTYKI
- Dostawy implantów i asortymentu wykorzystywanego w procedurach ortopedycznych
- Dostawa morcelatora dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawy implantów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawa i instalacja sprzętu i wyposażenia dla SOR ujęta w 7 zadaniach asortymentowych
- Dostawa artroskopu wraz z oprzyrządowaniem do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp, z o.o"
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.