Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00077605/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MZŻ.262.3.2025.T - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach żłobków MZŻ w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004351765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 55a
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzz.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8b8a1a-ffe1-44a6-9fcb-09db658e36d41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MZŻ.262.3.2025.T - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach żłobków MZŻ w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8b8a1a-ffe1-44a6-9fcb-09db658e36d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042034/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa bazy technicznej budynków żłobków - wymiana instalacji centalnego ogrzewania w żłobkach MZŻ w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00077605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZŻ.262.3.2025.T
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260026,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont instalacji centralnego ogrzewania w Żłobku nr 2 przy ul. Chrobrego 16 w Łodzi4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 114474,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont instalacji centralnego ogrzewania w Żłobku nr 27 przy ul. Franciszkańskiej 167/171w Łodzi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 145551,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106618,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300170,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172259,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MD INVEST Dawid Kalina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222742952
7.3.3) Ulica: ul. Profesora Kaliny 93
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172259,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-07-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145928,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380953,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194794,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSBUD Adam Ślipek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271135589
7.3.3) Ulica: ul. Rajdowa 16/52,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-003
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194794,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2025-08-27INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 72 w Katowicach
- Cz.I -"Przebudowa i rozbudowa obiektu basenu odkrytego na terenie OSiR w Dzierżoniowie", Cz. II-"Odnowienie przestrzeni publicznej w Dzierżoniowie sprzyjające rozwojowi społecznemu i rekreacyjnemu".
- Remont budynków mieszkalnych o numerach 63 i 65, położonych przy ul. Koszalińskiej w Karlinie wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddaszy w tych budynkach
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w m. Ubiad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





