eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KożuchówBudowa dróg gminnych ul. Norwida, ul. Asnyka i ul. Tuwima w Podbrzeziu Dolnym.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych ul. Norwida, ul. Asnyka i ul. Tuwima w Podbrzeziu Dolnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1a

1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/zamowienia_publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych ul. Norwida, ul. Asnyka i ul. Tuwima w Podbrzeziu Dolnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9634df-a6b5-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339202/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa dróg gminnych ul. Norwida, ul. Asnyka i ul. Tuwima w Podbrzeziu Dolnym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FI.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1353729,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych ul. Norwida, ul. Asnyka i ul. Tuwima w Podbrzeziu Dolnym. Zadanie obejmuje budowę dróg, chodników i sieci deszczowej w ulicach Norwida, Asnyka i Tuwima w Podbrzeziu Dolnym - etap II i III wskazany na projekcie zagospodarowania terenu z podziałem na etapy, który stanowi część dokumentacji projektowej.
Etap II obejmuje:
1) Budowę jezdni z kostki betonowej koloru szarego o grubości 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej o grubości 3 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm – około 1846 m2
2) Budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki betonowej koloru czerwonego o grubości 8 cm, na podsypce piaskowo – cementowej o grubości 3 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm – około 231 m2
3) Budowę nawierzchni chodników z kostki betonowej koloru grafitowego o grubości 8 cm, na podsypce piaskowo- cementowej o grubości 5 cm – około 702 m2
4) Budowę kanalizacji deszczowej około 403 mb
5) Budowę przepompowni ścieków – studzienka z tworzyw sztucznych o średnicy 600mm włazem żeliwnym i pompą wraz z przyłączeniem do sieci elektrycznej;
6) Regulację istniejącej infrastruktury.
7) Wykonanie stałej organizacji ruchu.
Etap III obejmuje:
1) Budowę jezdni z kostki betonowej koloru szarego o grubości 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej o grubości 3 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm – około 679 m2
2) Budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki betonowej koloru czerwonego o grubości 8 cm, na podsypce piaskowo – cementowej o grubości 3 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm – około 19 m2
4) Budowę kanalizacji deszczowej około 114,50 mb
6) Regulację istniejącej infrastruktury.
7) Wykonanie stałej organizacji ruchu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SIWZ) w skład której wchodzą następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany pt. „Budowa dróg i chodników, sieci deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji teletechnicznej na osiedlu domów jednorodzinnych w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie między ulicami Bolesława Prusa, a Zielonogórską”.
2) Projekt wykonawczy pn. „Budowa dróg i chodników, sieci deszczowej oraz oświetlenia na osiedlu domków jednorodzinnych w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie między ulicami Bolesława Prusa, a Zielonogórską – branża drogowa.”
3) Projekt wykonawczy pn. „Budowa dróg i chodników, sieci deszczowej oraz oświetlenia na osiedlu domków jednorodzinnych w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie między ulicami Bolesława Prusa, a Zielonogórską – branża sanitarna.”
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża drogowa.
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna – kanalizacja deszczowa.
6) Projekt stałej organizacji ruchu.
7) Przedmiary:
a) dot. Etapu II
b) dot. Etapu III
8) Projekt zagospodarowania terenu z podziałem na etapy.
9) Decyzja Starosty Nowosolskiego nr 419/2016 roku – pozwolenie na budowę.
10) Decyzja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Nowej Soli nr 66/2017 z dnia 17.02.2017 w sprawie pozwolenia na użytkowanie inwestycji obejmującej oświetlenie uliczne – Etap I na działkach nr ewid. 52/1, 66/9 w Kożuchowie oraz na działkach nr ewid. 1035/2, 1036, 924/18, 933/10, 926/7, 1185, 924/13 w Podbrzeziu Dolnym.
11) Decyzja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Nowej Soli nr 444/2019 z dnia 13.12.2019 roku zmieniającą ostateczną decyzję nr 66/2017 z dnia 17.02.2017 roku.
12) Dokumentacja powykonawcza – Etap I robót drogowych.
13) Dokumentacja powykonawcza – kanalizacji sanitarnej.
Uwaga:
1) Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie dróg, chodników i kanalizacji deszczowej w ulicach Norwida, Asnyka i części ul. Tuwima etap II i III (wskazane na projekcie zagospodarowania terenu, który stanowi część dokumentacji projektowej /punkt 8/ – załącznika nr 1 do SIWZ). Dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót.
2) Z zakresu dokumentacji został wykonany i oddany do użytkowania Etap I robót drogowych wskazany projekcie zagospodarowania terenu z podziałem na etapy - dokumentacja powykonawcza stanowi cześć /punkt 12/ załącznika nr 1 do SIWZ dokumentacji projektowej
3) Z zakresu dokumentacji zostało wykonane i oddane do użytkowania oświetlenie drogowe (pozwolenie na użytkowanie nr 66/2017 z dnia 17.02.2017 roku). Zadanie zostało wykonane zgodnie z projektem tj. projektem budowlanym pn.: „Budowa dróg i chodników, sieci deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji teletechnicznej na osiedlu domów jednorodzinnych w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie między ulicami Bolesława Prusa, a Zielonogórską” (punkt 1 – załącznika nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa).
4) W ulicach objętych zamówieniem została wykonana przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych
USKOM Sp. z o.o. kanalizacja sanitarna - dokumentacja powykonawcza stanowi część /punkt. 13/ załącznika nr 1 do SIWZ dokumentacji projektowej.
5) Wykonawca w ramach zadania będzie zobowiązany do wykonania wszystkich obowiązków oraz poniesienia wszystkich kosztów wynikających z uzgodnień i decyzji innych organów zawartych w dokumentacji projektowej zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1951096,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2282246,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1951096,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego 'KAMBUD" Sp. z o.o., Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252107021

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1951096,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.