Og³oszenie z dnia 2025-03-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00197536/01 - Wynik z dnia 2025-04-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ¦W. JANA PAW£A II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.szendel@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f629c8f-739f-4de4-b8dc-c6fe226c1a53
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00145911
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00005270/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawa materia³ów biurowych i papierniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zosta³y okre¶lone w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje zosta³y okre¶lone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/10/D/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ;
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 3A do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, zgodnie z za³±cznikiem nr 3,sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie przedstawi± zamawiaj±cemu tre¶æ ³±cz±cej ich umowy na
podstawie której z³o¿yli wspólnie ofertê,
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy prowadz±cy wspólnie dzia³alno¶æ na podstawie umowy spó³ki cywilnej
zobowi±zani s± do przedstawienia umowy spó³ki cywilnej
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- NADZÓR INWESTORSKI: Rozbudowa drogi - ulicy ¦redniej w miejscowo¶ci Milanówek (gmina Milanówek) oraz miejscowo¶ci Opypy (gmina Grodzisk Mazowiecki) polegaj±ca na budowie chodnika.
- NADZÓR INWESTORSKI: Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzy¿owania typu rondo na skrzy¿owaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim.
- Zakup sprzêtu medycznego oraz dzier¿awa wie¿y do ma³oinwazyjnej chirurgii endoskopowej krêgos³upa
- Dostawa leków 2
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewid. gm. Grodzisk Maz. w powiecie grodziskim"- czê¶æ I - obejmuj±ca obrêby Adamów, Chlebnia, Chrzanów Du¿y, Chrzanów Ma³y,Izdebno Ko¶cielne...
- Dostawa implantów dla Oddzia³u Ortopedii - uzupe³nienie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH"
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Lublinie oraz podleg³ych jej jednostek
- DOSTAWA MATERIA£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- ,, Wyposa¿enie ¿³obka i przedszkola w meble, urz±dzenia i sprzêt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposa¿enie kuchni i bloku ¿ywieniowego"
- Wyposa¿enie budynku przedszkola i ¿³obka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych dla Zarz±du Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.