eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HerbyBudowa drogi rowerowej na odcinku Chwostek - Hadra etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi rowerowej na odcinku Chwostek – Hadra etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HERBY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubliniecka 33

1.5.2.) Miejscowość: Herby

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@herby.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaherby.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi rowerowej na odcinku Chwostek – Hadra etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0159f05-a070-488f-a8e5-98a8497d09d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026030/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi rowerowej na odcinku Chwostek - Hadra - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.IZ.271.2.2025.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2038795,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest wykonanie prac związanych z realizacją inwestycji pn.:
Budowa drogi rowerowej na odcinku Chwostek – Hadra etap II
Roboty branży budowlanej:
1. Głównym przedmiotem inwestycji jest wykonanie drogi rowerowej, która poprawi bezpieczeństwo rowerzystów poprzez wydzielenie obszaru pasa drogowego drogi powiatowej nr 2325S. Pozostałe elementy wyszczególnione do budowy/przebudowy/remontu są konieczne do wykonania głównego zamierzenia, czyli budowy drogi rowerowej.
Planowana inwestycja podniesienie walory rekreacyjne przedmiotowego terenu oraz obszarów przyległych.
2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych.
Rozmiar inwestycji - etap II
• Roboty przygotowawcze, rozbiórka elementów dróg i przepustów.
• Kanalizacja deszczowa – 1181,80 m.
- studnie rewizyjne o śr. 1000 mm – 40 studni.
- studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm – 41 studzienek.
• Wydłużenie i budowa przepustów
• Droga rowerowa - 3024,67 m2
• Zjazdy – 117,31 m2
• Elementy bezpieczeństwa ruchu – 169,26 m
• Mur oporowy
• Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu
• Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu
3. Opis stanu istniejącego:
Droga powiatowa sąsiaduje z terenem otwartym, niezalesionym, zlokalizowanym w bliskim sąsiedztwie gruntów ornych, nieużytków, a w końcowym odcinku (miejscowość Hadra)
w sąsiedztwie luźnej zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej.
Istniejąca droga powiatowa o szerokości 6-6,60m jest wyposażona w obustronne pobocza gruntowe o zmiennej szerokości, nie posiada chodnika ani ścieżki rowerowej. Rowerzyści poruszają się razem z ruchem samochodowym po jezdni drogowej. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo do rowów melioracyjnych zlokalizowanych poprzecznie do drogi powiatowej lub krótkich odcinków rowów przydrożnych. Droga powiatowa nr 2325S to droga publiczna w zarządzie Zarządu Powiatu w Lublińcu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1790062,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3414344,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1790062,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane INVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751488560

7.3.3) Ulica: Michała Siedleckiego 13 lok. 37

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-536

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1790062,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.