eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › ROZWÓJ STREFY PRZEMYSŁOWEJ W SŁAWNIE POPRZEZ POŁĄCZENIE UL. MORSKIEJ I UL. CHEŁMOŃSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZWÓJ STREFY PRZEMYSŁOWEJ W SŁAWNIE POPRZEZ POŁĄCZENIE UL. MORSKIEJ I UL. CHEŁMOŃSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SŁAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 59 810 00 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lasek@slawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://um.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=236220&idCatalog=399043

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZWÓJ STREFY PRZEMYSŁOWEJ W SŁAWNIE POPRZEZ POŁĄCZENIE UL. MORSKIEJ I UL. CHEŁMOŃSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efe506b4-c085-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035455/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozwój strefy przemysłowej w Sławnie poprzez połączenie ul. Morskiej i ul. Chełmońskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127510/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11382113,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty budowlane :
1) przebudowę drogi o łącznej długości około 0,392 km;
2) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- ścinanie i karczowanie drzew,
- rozebranie dróg kołowych i placów z płyt drogowych żelbetowych,
- rozebranie krawężników betonowych i obrzeży trawnikowych,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej lub żużlowej i chodnika z płytek betonowych,
- rozebranie ogrodzeń z siatki na linkach,
- rozebranie murów i słupów z cegły,
- wywiezienie gruzu,
3) roboty ziemne:
- wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników,
- załadunek i wywóz materiału z korytowania,
4) podbudowy:
- chodniki i dojścia do furtek: wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- zjazdów: mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- jezdnia: mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
5) nawierzchnie:
- chodniki: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm w kolorze szarym,
- zjazdy: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm w kolorze grafitowym,
- jezdnia i ściek przykrawężnikowy: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm w kolorze szarym,
6) krawężniki, obrzeża, oporniki:
- wykonanie ław pod krawężniki betonowe z oporem,
- wykonanie oporników betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
7) zieleń:
- plantowanie powierzchni gruntu rodzimego,
- humusowanie skarp z obsianiem trawą,
8) oznakowanie:
- montaż pionowego oznakowania drogowego,
9) regulacja uzbrojenia terenu:
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z wymianą włazów i montażem pierścieni odciążających – kanalizacja sanitarna,
- regulacja pionowa studzienek telefonicznych z wymianą włazów,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych z wymianą z skrzynek,
10) kanał technologiczny: wykonanie wykopów i przekopów, zasypywanie wykopów, budowa kanalizacji kablowej z rur PCW,
11) pobocze gruntowe – wykonanie krawędzi jezdni od strony chodnika z krawężników betonowych, a od strony połączenia z jezdną i ze zjazdami za pomocą krawężników wtopionych,
12) kanalizacja deszczowa:
- przebudowa i rozbudowa istniejącej kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 kielichowych z uszczelką i rdzeniem litym o śr. 315x9,2 mm wraz z przykanalikami do wpustów deszczowych i przyłączami do działek. Przyłącza i przykanaliki z rur PCV SN8 200x5,9 mm,
- roboty ziemne i rozbiórkowe,
- demontaż rurociągu betonowego kielichowego,
- roboty montażowe – studnie, wpusty, przyłącza i przykanaliki.
13) prace wykończeniowe - przywrócenie terenu wokół inwestycji do stanu pierwotnego.
1.2. Po realizacji zadania należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą
i dokumentację powykonawczą, w tym dostarczenie kopii mapy zasadniczej, powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w trzech egz. w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej.
1.3. Szczegółowy zakres robót koniecznych do wykonania przy realizacji niniejszej inwestycji został określony w dokumentacji technicznej, STWIORB, przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 11 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1356707,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Zamawiający oczekuje wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych (wymagania dotyczące dokumentacji projektowej określono w pkt. 2.1 PFU),
- robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej,
kompletnych z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć, tj. oddaniu do użytkowania drogi publicznej kategorii gminnej, o parametrach funkcjonalnych i technicznych odpowiadających kategorii ruchu min. KR3.
2.2. Inwestycja, stanowiąca przedmiot zamówienia publicznego w trybie "zaprojektuj i wybuduj", obejmuje:
1) Odcinek drogi ulicy Dworcowej - długość odcinka ok. 0,25 km.
od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. Kupiecką (dz. nr 39/7).
Istniejąca działka drogi to działka nr 21/32 obr. 3 Sławno.
2) Odcinek drogi ulicy Chełmońskiego – długość odcinka ok. 1,5 km.
początek to dowiązanie do odcinka ul. Chełmońskiego już przebudowanego na wysokości działki 32/2, przy czym dokumentacja przewiduje również wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż przebudowanego odcinka o długości ok. 180 mb. Koniec odcinka to skrzyżowanie z drogą wojewódzką ul. Morską w Sławnie. Istniejące działki drogi to: 793/1, 760/2, 771/2, 743, obr. 2, 10/2 obr. 3. Przewiduje się konieczność poszerzenia pasa drogowego.
2.3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, przedmiar robót oraz program funkcjonalno-użytkowy.
2.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych.
2.5. Wykonawca urządzi zaplecze budowy i zabezpieczy plac budowy we własnym zakresie.
2.6. Jakość wykonania robót budowlanych oraz materiałów użytych do zrealizowania zadań powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących normach i być zgodna z zasadami wiedzy technicznej.
2.7. Materiały budowlane powinny posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające ich zastosowanie w budownictwie.
2.8. W trakcie trwania robót Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ruchu drogowego i pieszego.
2.9. Na wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, należy je odtworzyć zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego.
2.10. Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót. a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla przebudowanego odcinka drogi.
2.11. Po zrealizowaniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń i pomiarów, a po uzyskaniu pozytywnych wyników przedstawienia ich w protokołach i przekazania Zamawiającemu. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności.
2.12. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane.
2.13. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 5 km.
2.14. Odpady powstałe w toku realizacji zadania należy zagospodarować zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity w Dz. U. z 2021 roku poz. 779 z późn. zm.).
2.15. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy, przy opracowywaniu kosztorysu ofertowego obejmującego przedmiot zamówienia należy uwzględnić dane wynikające z analizy przedmiaru robót, opisu przedmiotu zamówienia oraz wnioski wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również pozostałe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do jego zrealizowania. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej oraz opisie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.5.) Wartość części: 9903455,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: „Rozwój strefy przemysłowej w Sławnie poprzez połączenie ul. Morskiej i ul. Chełmońskiego” dla części I i II.

3.1. Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora określają obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1313 z późn. zm.).
3.2. W ramach swych czynności Inspektor Nadzoru powinien przede wszystkim:
1) uczestniczyć w komisji odbioru dokumentacji projektowej oraz w konsultacjach dotyczących akceptacji dokumentacji projektowej przedkładanej Zmawiającemu przez Wykonawcę.
2) reprezentować zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, decyzją pozwolenia na budowę, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, przepisami
i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) uzgodnić harmonogram realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy,
4) akceptować wnioski materiałowe,
5) zawiadamiać zamawiającego oraz jednostkę projektową o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywać z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, współpracować z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych,
6) sprawdzać ilości i jakości robót w trakcie i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobiegać stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
7) dokonywać odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób
i odbiorów technicznych oraz częściowych,
8) potwierdzać faktycznie wykonane roboty,
9) kontrolować terminowość wykonania robót w stosunku do harmonogramu realizacji
robót i fakturowanie w zakresie rzeczowym i finansowym,
10) akceptować protokoły częściowego odbioru robót stanowiące załączniki do faktur wykonawcy robót,
11) uczestniczyć w naradach technicznych i innych organizowanych przez zamawiającego
i wykonawcę robót oraz sporządzać z ich ustaleń pisemnych protokołów,
12) organizować niezbędne narady robocze w trakcie realizacji inwestycji, z udziałem zamawiającego, wykonawcy, projektanta,
13) kontrolować postęp realizowanych robót budowlanych (obecność na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego),
14) sprawdzać i opiniować wnioski wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalać sposób wykonania tych robót,
15) dokonać czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przekładanych przez wykonawcę robót,
16) opracowywać opinie dotyczące wad i usterek przedmiotu niniejszej umowy z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nienadające się do usunięcia,
17) dokonywać czynności związanych z odbiorami częściowymi i odbiorem
końcowym oraz dokonać odbioru końcowego przy udziale i akceptacji zamawiającego,
18) kontrolować prawidłowość prowadzenia dzienników budowy,
19) kontrolować zmiany w realizacji umowy z wykonawcą robót oraz inicjować aktualizacje treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji,
20) nadzorować kompletność i poprawność sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodność z wymogami prawa w tym zakresie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia postępowania jest to, że w przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na uwadze istnieje uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.