eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORIN



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145677 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pomoc@centrum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja Gospodarki Budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81774d6b-d361-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2021/33

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 116917,07 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 SWZ - część 1 - Termohigrometry wzorcowanie, sprawdzanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 9113,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z Rozdziałem VI SWZ cz. 2 - Termometry, termohigrometry sprawdzanie stacjonarne

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 15227,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 SWZ cz.3 - Termometry, termohigrometry wzorcowanie stacjonarne

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 5178,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z Rozdziałem VI SWZ - cz. 4. Termometry b. niskie temperatury

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 1487,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z Rozdziałem VI SWZ cz. 5 - Wagi wzorcowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 29327,64 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 SWZ - cz. 6 - Komory laminarne

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 48505,69 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 SWZ cz. 7 - Pipety małe objętości wzorcowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 8075,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca do upływu terminu na składanie ofert za pośrednictwem Platformy zakupowej zamieścił pliki podpisane podpisem elektronicznym przez p. Joannę Tadych-Dubińską. Po zweryfikowaniu KRS numer 0000238876 w kwestii reprezentacji ww. spółki, Zamawiający, na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, w dniu 07.07.2021 r. za pośrednictwem platformy zakupowej https://zamowienia.gov.pl zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie i uzupełnienie pełnomocnictwa, z którego wynika umocowanie do podpisywania dokumentów przez p. Joannę Tadych-Dubińską w dacie składania oferty. W odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca odpowiedział, iż według KRS 0000238876 Pani Joanna Tadych-Dubińska jest osobą reprezentującą spółkę (Członek Zarządu). Zgodnie z KRS, spółka ta posiada reprezentacje wieloosobową tj. prezes i wiceprezes. Pani Joanna Tadych-Dubińska jest wiceprezesem spółki. KRS wyraźnie stanowi, iż w przypadku zarządu wieloosobowego reprezentacja spółki musi być dwuosobowa, czyli do zaciągania zobowiązań potrzebny jest podpis prezesa i wiceprezesa spółki. Dotyczy to także składania oferty. Jeżeli w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do wyjaśnienia i uzupełnienia pełnomocnictwa, nie uzupełniono dokumentu wymaganego i pozostawiono wezwanie bez odpowiedzi w ten sposób, że wskazano iż osoba podpisująca ofertę jest członkiem zarządu, Komisja przetargowa rekomenduje odrzucenie oferty Wykonawcy - Laboratorium Usługowo- Badawcze „Biochemik” Sp. z o.o. Śmiłowo, ul. Pilska 34 64-810 Kaczory jako złożoną przez podmiot nieuprawniony - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp i unieważnienie części 1 postępowania na podstawie art. art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11666,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11666,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5985,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5985,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5985,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMD Laboratorium Pomiarowe i Wzorcujące, Systemy Pomiarowe Ewa Miondowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221049723

7.3.3) Ulica: Polska 14

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-595

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5985,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert w postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33874,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33874,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33874,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASPO LAB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270127955

7.3.3) Ulica: Prometeusza 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33874,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22053,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22053,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laboratorium Pomiarowe i Wzorcujące, Systemy Pomiarowe Ewa Miondowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-104-97-23

7.3.3) Ulica: Polska 14

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-595

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22053,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca do upływu terminu na składanie ofert za pośrednictwem Platformy zakupowej zamieścił pliki podpisane podpisem elektronicznym przez p. Joannę Tadych-Dubińską. Po zweryfikowaniu KRS numer 0000238876 w kwestii reprezentacji ww. spółki, Zamawiający, na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, w dniu 07.07.2021 r. za pośrednictwem platformy zakupowej https://zamowienia.gov.pl zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie i uzupełnienie pełnomocnictwa, z którego wynika umocowanie do podpisywania dokumentów przez p. Joannę Tadych-Dubińską w dacie składania oferty. W odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca odpowiedział, iż według KRS 0000238876 Pani Joanna Tadych-Dubińska jest osobą reprezentującą spółkę (Członek Zarządu). Zgodnie z KRS, spółka ta posiada reprezentacje wieloosobową tj. prezes i wiceprezes. Pani Joanna Tadych-Dubińska jest wiceprezesem spółki. KRS wyraźnie stanowi, iż w przypadku zarządu wieloosobowego reprezentacja spółki musi być dwuosobowa, czyli do zaciągania zobowiązań potrzebny jest podpis prezesa i wiceprezesa spółki. Dotyczy to także składania oferty.
Jeżeli w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do wyjaśnienia i uzupełnienia pełnomocnictwa, nie uzupełniono dokumentu wymaganego i pozostawiono wezwanie bez odpowiedzi w ten sposób, że wskazano iż osoba podpisująca ofertę jest członkiem zarządu, Komisja przetargowa rekomenduje odrzucenie oferty Wykonawcy - Laboratorium Usługowo- Badawcze „Biochemik” Sp. z o.o. Śmiłowo, ul. Pilska 34 64-810 Kaczory jako złożoną przez podmiot nieuprawniony - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp i unieważnienie części 1 postępowania na podstawie art. art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie prowadzone było dla podmiotu: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa, NIP: 526-26-05468, Regon: 017508290, w imieniu i na rzecz którego działało:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej (dalej jako „COAR”), ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, NIP: 521-35-90-436, Regon: 142746130
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.