eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU POWIATU KONIŃSKIEGO W ROKU 2022"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU POWIATU KONIŃSKIEGO W ROKU 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.1 Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 32 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip2.wokiss.pl/koninp/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU POWIATU KONIŃSKIEGO W ROKU 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177ecbed-92ee-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011851/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062875/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454480 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest, tj. odpadów o kodach 17 06 01* (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów tj.:
1) ich demontaż na obiekcie wskazanym przez właściciela, użytkownika wieczystego lub zarządcę nieruchomości (osobę fizyczną), który zakwalifikował się do programu pn.: „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego – kontynuacja” oraz transport i przekazanie wyrobów azbestowych do miejsca ich unieszkodliwienia, tj. na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
2) transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest na składowisku określonym w punkcie 1.
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do usunięcia w tym zamówieniu to ok. 1.000 ton (1.000.000 kg), w tym:
• demontaż, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo – cementowych – ok. 100 ton (100.000 kg),
• transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo – cementowych już zdemontowanych – ok. 900 ton (900.000 kg).
Zakres prac obejmuje również usunięcie płyt azbestowych, które są rozdrobnione.
Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia treści SWZ, Zamawiający zastrzega, że ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w czasie realizacji zadania podczas faktycznego ważenia odpadów, z powodu ich szacowania w m2 przez wnioskodawców i przyjętego uśrednionego założenia, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 15 kg. Są to wielkości orientacyjne, oszacowane na podstawie dotychczasowej realizacji i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zdemontowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest lub przetransportowanych i unieszkodliwionych opadów azbestowych, do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w posiadaniu Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest podana została w celu określenia cen jednostkowych za 1 kg, które przez cały okres realizacji przedsięwzięcia nie mogą zostać zmienione przez Wykonawcę. Dodatkowo ilość podanych wyrobów azbestowych może ulec zmniejszeniu i/lub zwiększeniu w czasie realizacji zadania ze względu na rezygnację wnioskodawców uczestniczących w Programie i/lub zaistnienia warunków zezwalających na dołączenie osób uczestniczących w Programie.
2. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą przekaże niezwłocznie wykaz osób z adresami nieruchomości w formie elektronicznej, wobec których Wykonawca wykona przedmiotową usługę. W związku z tym, Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wraz z umową o zamówienie publiczne. Wykaz będzie sukcesywnie uzupełniany w miarę napływu wniosków do wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacją zamówienia. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zlecenia usunięcia mniejszej ilości ww. wyrobów zawierających azbest. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na terenach nieruchomości położonych w 14 gminach Powiatu Konińskiego objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby, do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierzyć przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. do wysokości 500.000,00 zł brutto.
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest, tj. odpadów o kodach 17 06 01* (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów tj.:
1) ich demontaż na obiekcie wskazanym przez właściciela, użytkownika wieczystego lub zarządcę nieruchomości (osobę fizyczną), który zakwalifikował się do programu pn.: „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego – kontynuacja” oraz transport i przekazanie wyrobów azbestowych do miejsca ich unieszkodliwienia, tj. na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
2) transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest na składowisku określonym w punkcie 1.
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do usunięcia w tym zamówieniu to ok. 1.000 ton (1.000.000 kg), w tym:
• demontaż, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo – cementowych – ok. 100 ton (100.000 kg),
• transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo – cementowych już zdemontowanych – ok. 900 ton (900.000 kg).
Zakres prac obejmuje również usunięcie płyt azbestowych, które są rozdrobnione.
Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia treści SWZ, Zamawiający zastrzega, że ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w czasie realizacji zadania podczas faktycznego ważenia odpadów, z powodu ich szacowania w m2 przez wnioskodawców i przyjętego uśrednionego założenia, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 15 kg. Są to wielkości orientacyjne, oszacowane na podstawie dotychczasowej realizacji i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zdemontowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest lub przetransportowanych i unieszkodliwionych opadów azbestowych, do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w posiadaniu Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest podana została w celu określenia cen jednostkowych za 1 kg, które przez cały okres realizacji przedsięwzięcia nie mogą zostać zmienione przez Wykonawcę. Dodatkowo ilość podanych wyrobów azbestowych może ulec zmniejszeniu i/lub zwiększeniu w czasie realizacji zadania ze względu na rezygnację wnioskodawców uczestniczących w Programie i/lub zaistnienia warunków zezwalających na dołączenie osób uczestniczących w Programie.
2. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą przekaże niezwłocznie wykaz osób z adresami nieruchomości w formie elektronicznej, wobec których Wykonawca wykona przedmiotową usługę. W związku z tym, Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wraz z umową o zamówienie publiczne. Wykaz będzie sukcesywnie uzupełniany w miarę napływu wniosków do wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacją zamówienia. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zlecenia usunięcia mniejszej ilości ww. wyrobów zawierających azbest. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na terenach nieruchomości położonych w 14 gminach Powiatu Konińskiego objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby, do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierzyć przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. do wysokości 500.000,00 zł brutto.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – teren 14 gmin powiatu konińskiego tj. Golina, Grodziec, Kazimierz Biskupi, Kleczew, Kramsk, Krzymów, Rychwał, Rzgów Skulsk, Sompolno, Stare Miasto, Ślesin, Wierzbinek, Wilczyn.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno być zrealizowane według zasad określonych w „Programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego – kontynuacja” , umieszczonym na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Koninie.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac terminowo, z należytą jakością i przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów i norm, w szczególności warunków i wymagań określonych w przepisach z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami, bhp oraz prawno – budowlanych i uregulowań prawnych zapisanych w umowie. Wykonawca zobowiązany będzie także do dostarczenia Zamawiającemu wydruków kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO, przygotowania 3 egz. protokołu odbioru stwierdzającego usunięcie wyrobów zawierających azbestu z danej nieruchomości, dokonania odpowiednich zgłoszeń oraz oświadczenia, że wszystkie prace związane z usuwaniem materiałów zawierających azbest zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami dotyczącymi gospodarowania odpadami azbestowymi wraz z potwierdzeniem właściciela nieruchomości o wykonanych przez Wykonawcę pracach.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania obowiązujących przepisów określonych w:
1) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31),
2) rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.),
3) rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824).
7. Prace realizowane będą przez Wykonawcę za wynagrodzeniem płatnym zgodnie z treścią umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
8. Okres gwarancji wymagany od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa wynosi 2 lata. Wykonawca udzieli takiej gwarancji w dokumencie gwarancyjnym, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262660-5 - Usuwanie azbestu

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AnECO Adam Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871464746

7.3.3) Ulica: ul. Krzemowa 1

7.3.4) Miejscowość: Złotniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.