Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180474/01 - Wynik z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa macierzy dyskowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa macierzy dyskowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93684fa4-837a-44f1-88cc-59cbbe693c9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086778/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Rozbudowa macierzy dyskowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ lub za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl; przy czym składanie ofert, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/.
2. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać sprzęt Wykonawcy, aby mógł korzystać z platformy przetargowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera,
2) dostęp do sieci internet;
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajax;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
6) zainstalowany Acrobat Reader;
7) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3. Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.
4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.OI.3213.1.2025.
5. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wyjaśnienia będą udzielane z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp:
1) Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert;
3) Zamawiający odpowiada na pytania umieszczając treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została umieszczona SWZ bez ujawniania źródła zapytania.
8. Wykonawca może złożyć wniosek o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformy https://pup-wroclaw.logintrade.net/ poprzez funkcjonalność umożliwiającą zadawanie pytań zgodnie z Instrukcją pn. „Zadawanie pytań do przetargu”, dostępnej pod adresem https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
9. Zaleca się, by Wykonawcy na bieżąco obserwowali stronę internetową prowadzonego postępowania: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html i stronę internetową BIP, ponieważ w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający udostępniani na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html i stronę internetową BIP.
10. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
1) w sprawach proceduralnych: Magdalena Abramczyk, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl;
2) w sprawach merytorycznych: Daniel Łasicki, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu niniejszym informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu z siedzibą: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22, w imieniu którego działa Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@pup-wroclaw.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu;
3) Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych;
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5) dane osobowe przetwarzane przez Administratora, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazywaniu;
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; jeżeli w powyższych okresach, zostanie wytoczone powództwo lub zostanie wszczęte postępowanie, w którym przetwarzane dane osobowe stanowią dowód, okres przetwarzania, przedłuża się do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania;
7) dane przetwarzane przez Administratora mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom realizującym usługi dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym o realizacji ich zadań, a także podmiotom, którym w oparciu o przepisy ustawy Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu;
8) prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania przysługuje zgodnie z art. 15 oraz art. 16 RODO; pozostałe prawa mogą być ograniczone, w sytuacjach kiedy Administrator jest prawnie zobowiązany do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania klauzuli informacyjnej pracownikom, których dane osobowe będą udostępniane Zamawiającemu w celu przygotowania i złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego macierzy IBM FlashSystem 5015 M/T-M2072 polegająca:
1) dostawie półki dyskowej IBM 2072-24G FlashSystem 5000 SFF Expansion Enclosure lub równoważnej;
2) dostawie 12 dysków HDD 2,5”;
3) montażu półki dyskowej wraz z dyskami we wskazane szafie rack oraz podłączeniu i konfiguracji macierzy dyskowej;
4) aktualizacji macierzy dyskowej do najnowszej dostępnej wersji oprogramowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72541000-9 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi dwoma kryteriami i ich wagami: 1. Cena brutto (C) 60 pkt
2. Termin wykonania zamówienia (T) pkt40
1. Kryterium nr 1: Cena brutto (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:
C = Cn/Cb x W
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2: Termin wykonania zamówienia (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem wykonania zamówienia do 40 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli: termin wykonania do 40 dni od daty podpisania umowy - 40 pkt; termin wykonania od 41 do 50 dni od daty podpisania umowy - 25 pkt; termin wykonania od 51 do 60 dni od daty podpisania umowy - 10 pkt
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania zamówienia, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin wykonania przez Wykonawcę zamówienia od 51 do 60 dni od daty podpisania umowy.
2) W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia powyżej 60 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.
2) SUMA PUNKTÓW (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:
S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy:1) wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w rozporządzeniu, o którym mowa w dziale X ust. 4 SWZ;
2) którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia wymagania w zakresie spełnienia tego warunku:
• Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli posiada doświadczenie tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty minimum trzy dostawy macierzy dyskowej wraz z wdrożeniem na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego we wzorze oświadczenia, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o którym w ust. 2 pkt 1; i tak w przypadku:
a) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składają również Wykonawcy, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz Wykonawcy, którzy powierzyli realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego we wzorze oświadczenia, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o którym w ust. 2 pkt 1; i tak w przypadku:
a) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składają również Wykonawcy, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz Wykonawcy, którzy powierzyli realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom;
3) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z wymogami zawartymi w dziale XII ust. 1 pkt 2 lit. d SWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy macierzy dyskowej wraz z wdrożeniem zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
i. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie dostawy powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
ii. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie wyżej.
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (w przypadku Wykonawcy, który polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ);
6) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru w Załączniku nr 6 do SWZ);
8) pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez Pełnomocnika).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp;2. przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia,
2) w odniesieniu do warunku kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie obiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika, wypełniając Formularz oferty (Załącznik nr 2 do SWZ), oświadczenia jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko Pełnomocnika konsorcjum,
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie występującym jako reprezentant pozostałych członków konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Legalizacja butli systemów gaszenia w Arsenale położonym przy ul. Cieszyńskiego 9 we Wrocławiu
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 6 części na podstawie umów ramowych dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej
- REMONT BALKONU I SCHODÓW W BUDYNKU WOJSKOWEGO ZESPOŁU SPORTOWEGO PRZY UL. RACŁAWICKIEJ 62A WE WROCŁAWIU
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- TP US/49/25- Usługa zapewnienia przez Wykonawcę obsady należącej do Zamawiającego karetki typu N
- Usługa cateringu dla uczestników, trenerów, facylitatorów i koordynatorów warsztatów realizowanych w ramach projektu "K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa macierzy dyskowej i dysków do macierzy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Opatówek wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniem specjalistycznym
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- ZP/G/29/25"Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych dla Gliwic, Skawiny oraz Poznania." Cz. I-IV
- Dostawa macierzy dyskowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.