Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108277/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00143603/01 - Wynik z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00161594/01 - Wynik z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz
RZGW Kraków: Część 1 – Zarząd Zlewni Kielce, Część 2 – Zarząd Zlewni Sandomierz, Część 3 – Zarząd Zlewni Żywiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzeczRZGW Kraków: Część 1 – Zarząd Zlewni Kielce, Część 2 – Zarząd Zlewni Sandomierz, Część 3 – Zarząd Zlewni Żywiec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc1bd3a3-b349-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 301320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz jednostek organizacyjnych Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wody Polskie w Krakowie w podziale na następujące części:Część 1 – Zarząd Zlewni Kielce
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 129897,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz jednostek organizacyjnych Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wody Polskie w Krakowie w podziale na następujące części:Część 2 – Zarząd Zlewni Sandomierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 185976,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz jednostek organizacyjnych Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wody Polskie w Krakowie w podziale na następujące części:Część 3 – Zarząd Zlewni Żywiec
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 55350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, tj. – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 3) cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert tj. do dnia 08.03.2023r. do godz. 09:00 w zakresie przedmiotowej części zamówienia, zostało złożonych 8 ofert. Na etapie badania i oceny ofert Wykonawców, Zamawiający odrzucił ofertę nr 3 Wykonawcy „Bielański, Składowska – adwokaci, radcowie prawni spółka partnerska, ul. Otwinowskiego 4, I piętro, 31-432 Kraków” na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3.. Zamawiający w dniu 09.03.2023r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie treści oferty celem wypełnienia obowiązku przeprowadzenia oceny oferty
w sposób staranny i należyty gdzie założeniem jest wyjaśnienie powstałych na gruncie treści już w ofercie zawartych. Jednakże Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę. W kolejnym etapie badania i oceny ofert Wykonawców, Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 Wykonawcy „Wioleta Rogozińska Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Jana III Sobieskiego 4A/10, 34-300 Żywiec” na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c.. Zamawiający w dniu 15.03.2023r. wezwał Wykonawcę do złożenia
podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie części nr 3. Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wymagane dokumenty jednakże złożone dokumenty nie potwierdziły, iż osoba wskazana do realizacji zamówienia posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej podmiotów sektora finansów publicznych - liczone po uzyskaniu właściwego tytułu zawodowego jako
wymagany podstawowy warunek udziału postawiony w postępowaniu. Wobec powyższego Zamawiający dnia 17.03.2023r. wezwał Wykonawcę do poprawienia podmiotowych środków dowodowych umożliwiając tym samym Zamawiającemu prawidłową weryfikację informacji i potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Wystosowane przez Zamawiającego pismo zawierało również pouczenie, że Wykonawca który nie złoży właściwych dokumentów w wyznaczonym terminie, skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie udzielił odpowiedzi. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę. Na skutek powyższych czynności kolejną ważną i niepodlegająca odrzuceniu ofertą braną pod uwagę przez
Zamawiającego jest oferta nr 8, która została złożona przez Wykonawcę „Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Kafka, Nikończuk Sp. p., ul. 3 Maja 7, 43-300 Bielsko-Biała”. Jednakże oferta ta znacząco przekracza przewidziany przez Zamawiającego budżet. Oferta ta opiewa na kwotę 59 778,00 zł brutto. Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 50 000,00 zł brutto, tym
samym Zamawiający informuje, iż nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do wysokości niniejszej oferty w niniejszym postępowaniu. W związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia
postępowania zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Mając na uwadze wszystkie powyższe okoliczności, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z językową wykładnią wskazanego przepisu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59778,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228042,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie porad prawnych w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie i jednostek organizacyjnych Gminy Wieruszów w latach 2025 - 2028
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Usługa doradztwa prawnego (kompleksowej obsługi prawnej) dla projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24) Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.