Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00127103/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00134670/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145368 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego dla Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4853521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu multimedialnego dla Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3265c74d-eb64-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sprzęt multimedialny (RTV, projektory, tablice interaktywne ,odbiorniki TV, rejestratory i odtwarzacze AV, nagłośnienia, aparaty fotograficzne, kamery, projektory multimedialne, ekrany projekcyjne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127103/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59614,63 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup czytnika e-booków dla Instytutu Nauk Medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
4.5.5.) Wartość części: 1422,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup ekranu projekcyjnego wraz z akcesoriami i montażem, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 21200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup telewizora smart wraz z uchwytem ściennym na potrzeby Instytutu Nauk o Literaturze, zgodnie z załącznikiem nr 1D do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup Kamery do pełnej fotografii twarzy dla Instytutu Nauk o Zdrowiu, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 17479,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup monitora LCD 55 cali wraz z uchwytem ściennym, przyłączem HDMI oraz montażem, zgodnie z załącznikiem nr 1F do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 4471,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup rzutnika dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Instytucie Nauk Medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 1G do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup aparatu fotograficznego wraz z obiektywem i torbą dla SSUO, zgodnie z załącznikiem nr 1H do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (uzasadnienie prawne art. 255 pkt. 6 ustawy).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający pismem z dnia 03.08.2021 r. o sygnaturze L.dz. BZP: 814/2021, zobowiązał się do odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania, przesuwając jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom złożenie ofert z zastosowaniem odpowiedzi Zamawiającego.
Zamawiający w celu wywiązania się z powyższego zobowiązania przygotował odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Udzielenie odpowiedzi pociągało za sobą konieczność zmiany terminu składania ofert poprzez zmianę ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym na platformie e-Zamówienia.
Na skutek awarii platformy e-zamówienia do upływu terminu składania ofert (tj. do 06.08.2021 r. godz. 10:00), Zamawiający nie miał możliwości opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, jednocześnie niemożliwe było skuteczne udzielenie odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wskutek zaistniałej sytuacji, mogło dojść do naruszenia zasady uczciwej konkurencji, gdyż część Wykonawców mogła warunkować złożenie oferty od treści odpowiedzi, które ostatecznie nie zostały udzielone z powodu awarii platformy e-Zamówienia i tym samym wszyscy Wykonawcy nie byli równo traktowani.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
- Remont zabytkowego spichlerza z Grudyni Małej położonego na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Indywidualne konsultacje z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów szkół kształcenia zawodowego z województwa opolskiego
- B/06/2025 Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 426 na odcinku Zalesie Śląskie - rondo DK40 w km 30+596 do km 31+595
- sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - warzyw i owoców dla Opolskiego Centrum Edukacji
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem systemu systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Remont Sali w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Strzałkowie
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Zespołu Szkół w Gdowie w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na zatrudnienie"
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.