eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUtrzymanie czystości i przejezdności dróg w granicach administracyjnych Miasta Gorzowa Wlkp., w terminie od (planowany termin podpisania umowy 01.08.2021r.) do 31.07.2025r. ( 48 miesięcy)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145330 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i przejezdności dróg w granicach administracyjnych Miasta Gorzowa Wlkp., w terminie od (planowany termin podpisania umowy 01.08.2021r.) do 31.07.2025r. ( 48 miesięcy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i przejezdności dróg w granicach administracyjnych Miasta Gorzowa Wlkp., w terminie od (planowany termin podpisania umowy 01.08.2021r.) do 31.07.2025r. ( 48 miesięcy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d144cdb-e600-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Utrzymanie czystości i przejezdności dróg w granicach miasta Gorzowa Wlkp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117648/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2021.AJD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie na utrzymanie czystości i przejezdności dróg w Gorzowie Wlkp., obejmuje całoroczne, w tym zimowe utrzymanie dróg, wraz z końcowym ich oczyszczeniem ze środków uszorstniających, zużytych do usuwania śliskości i innych pozostałości okresu zimowego, oraz letnie utrzymanie dróg, z zasadniczym, systematycznym, mechanicznym oczyszczaniem dróg wg przyjętego harmonogramu oraz całoroczne utrzymanie czystości deptaków w następujących lokalizacjach miasta Gorzowa Wielkopolskiego:
a) ul. Sikorskiego - odcinek od ul. Hejmanowskiej do ul Chrobrego, w tym obszar Placu Starego Rynku,
b) ul. Chrobrego - odcinek od ul. Sikorskiego do ul Borowskiego,
c) ciąg ulic Wełniany Rynek - odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Wełniany Rynek) i Hawelańska - odcinek od ul. Wełniany Rynek do ul. Chrobrego.
Zamówienie na całoroczne utrzymanie czystości i przejezdności dróg w Gorzowie Wlkp., obejmujące:
- zimowe utrzymanie dróg, włącznie z końcowym oczyszczaniem (sprzątaniem) pozimowym, i
- letnie utrzymanie dróg, tj. mechaniczne, wspomagane ręcznym, oczyszczanie (zamiatanie) jezdni wg ustalonego / uzgodnionego harmonogramu
dotyczy realizacji tej usługi w okresie 4 (czterech) kolejnych lat umownych (48 kolejnych miesięcy kalendarzowych), od 01 sierpnia 2021 r. do 31 lipca 2025 r.
Nominalnie, pełny umowny okres letni (7 miesięcy) i pełny umowny okres zimowy (5 miesięcy) w ciągłości, składają się na pełny (12 miesięczny) rok umowny.
Każdy rok umowny, o którym mowa powyżej, dzieli się na dwa zasadnicze okresy umowne:
- letni, 4 okresy letnie, zasadniczo od 01 kwietnia do 31 października danego roku, w szczególe:
od 01 sierpnia do 31 października 2021 r. (niepełny okres letni: 3 miesiące),
od 01 kwietnia do 31 października 2022 r.,
od 01 kwietnia do 31 października 2023 r.,
od 01 kwietnia do 31 października 2024 r.,
od 01 kwietnia do 31 lipca 2025 r. (niepełny okres letni: 4 miesiące),
przy czym niepełne okresy letnie w 2021 i 2025 r. należy łącznie traktować jako dopełniające się w jeden pełny umownym okres letni, z uwagi zarówno na łączny 7 miesięczny wymiar czasowy, jak i pełny układ składowych miesięcy, kwiecień – październik, co odpowiada charakterystyce pozostałych okresów letnich 2022, 2023 i 2024 r.
- zimowy, 4 okresy zimowe, zasadniczo od 01 listopada danego roku do 31 marca następnego roku, w szczególe:
od 01 listopada 2021 do 31 marca 2022 r.,
od 01 listopada 2022 do 31 marca 2023 r,
od 01 listopada 2023 do 31 marca 2024 r.,
od 01 listopada 2024 do 31 marca 2025 r.
Pod pojęciem „dróg” lub „ulic” lub „jezdni” w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) należy rozumieć jezdnie dróg (ulic).
Letnim utrzymaniem dróg objęte są drogi w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp., w zakresie opisanym w dalszej części niniejszego OPZ, zasadniczo drogi o nawierzchni twardej, okrawężnikowane (dwustronnie lub jednostronnie) i niektóre / wskazane drogi nieokrawężnikowane – oczyszczane cyklicznie, wg harmonogramu, z określoną dla każdej z nich częstotliwością, natomiast pozostałe drogi – interwencyjnie, wg potrzeb.
Wyróżnienie w roku umownym okresów letniego i zimowego, także o charakterze umownym, służy przede wszystkim określeniu:
- zakresu i zasad realizacji usługi,
- wysokości wynagrodzenia miesięcznego i zasad jego naliczania,dla każdego z tych okresów.
Podyktowane jest to oczywistymi różnicami w warunkach realizacji, a co za tym idzie w organizacji, zasadach, rodzaju stosowanych środków, rodzaju i ilości sprzętu specjalistycznego oraz technologii prowadzenia robót utrzymaniowych w każdym z tych okresów – w konsekwencji, istotnymi różnicami w kosztach utrzymania dróg w każdym z okresów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31316220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31316220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31316220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNEKO RCS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993198055

7.3.3) Ulica: Podmiejska 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia polegająca na zbieraniu i utylizacji martwych zwierząt PHU EKO Tomasz Kosin, Deszczno ul. Słoneczna 4


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31316220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-01 do 2025-07-31
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.