eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej
w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SIŁ POWIETRZNYCH W DĘBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060738970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lotników Polskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-519-450

1.5.8.) Numer faksu: 261-519-450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeumsp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej
w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-116bb430-b986-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076603/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117875/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 87432,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”.
2) Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, usług bezpośredniej ochrony osób przebywających na terenie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie oraz mienia. 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) Realizować usługi stanowiące przedmiot zamówienia polegające na pełnieniu dyżuru pracowników ochrony wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w siedzibie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie przez 7 dni w tygodniu, w okresie od 01.04 do 30.10 – w godzinach od 8:00 do 17:00 (9 godzin) oraz okresie od 01.11 do 31.03 – w godzinach od 8:00 do 16:00 (8 godzin). b) W sytuacjach alarmowych zapewnić interwencję grupy interwencyjnej składającej się z minimum dwóch pracowników wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie wynosi nie więcej
niż … minuty od zgłoszenia zaistnienia sytuacji alarmowej. c) Realizować usługi polegające na ochronie obiektu w formie elektronicznej poprzez system sygnalizacji włamania i napadu podłączony do alarmowego
centrum odbiorczego Wykonawcy drogą radiową, na wydzielonej
częstotliwości. Wykonawca musi posiadać stosowne pozwolenie radiowe na
używanie urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących na wydzielonych
częstotliwościach. 4) Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia jest Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie. 5) Na terenie objętym przedmiotem zamówienia, stanowiącym grunty będące własnością Zamawiającego, o powierzchni 0,3215 ha, zlokalizowany jest budynek muzeum wraz z częścią biurową o powierzchni 916,00 m2. 6) Na terenie objętym realizacją przedmiotu zamówienia funkcjonują następujące systemy bezpieczeństwa: a) System alarmowy. b) System powiadamiania o pożarze. c) System sygnalizacji włamania. d) System monitoringu wizyjnego. e) System kontroli dostępu. 7) Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotowego zamówienia tymczasowe wzmocnienie etatowej ochrony, tj. dyżuru pełnionego przez pracowników ochrony, do dwóch pracowników, w czasie trwania jednodniowych lub dwudniowych imprez i wydarzeń kulturalno-artystycznych na terenie muzeum, w godzinach trwania imprezy wyznaczonych przez Zamawiającego, między innymi takich jak: a) Europejska Noc Muzeów – 14 lub 21 maja 2022 r. b) Piknik w Mundurze. Mundurowi dla bezpieczeństwa (Święto Wojska Polskiego) – 15 sierpnia 2022 r. c) Centralne Obchody Święta Powstania Broni Przeciwlotniczej – 1 września 2022 r. d) Święto Niepodległości – 11 listopada 2022 r. 8) Koszt dodatkowej ochrony winien być wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy z tytułu dodatkowej
ochrony, o której mowa w pkt 3.3 ppkt 7) SWZ. 9) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95502,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145887,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95502,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010852623

7.3.3) Ulica: Postępu 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95502,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.