Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00068478/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa dwóch fabrycznie nowych posypywarek"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ekologiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2025dzp06@zgkgrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa dwóch fabrycznie nowych posypywarek"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83a1907-1c86-4b0d-90eb-b064bbd06e2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/06/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych posypywarek, gdzie jedna posiada system mocowania na skrzyni samochodu, zaś druga system mocowania na samochodzie typu hakowiec Multilift XR8S.
2. Zamawiający wymaga, aby obydwie posypywarki były jednego i tego samego producenta.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
5. Wykonawca zapewni pełną, co najmniej 24 miesięczną gwarancję (liczoną od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego) na całość sprzętu objętego przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca przeszkoli nieodpłatnie pięciu pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji oraz obsługi posypywarek.
7. Wykonawca zapewni, aby wraz z wydaniem Zamawiającemu posypywarek nastąpiło również przekazanie szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim, certyfikatów i deklaracji bezpieczeństwa, katalogów części zamiennych w języku polskim, w zakresie w jakim będzie to dotyczyć dostarczanych posypywarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DANROB s.c. Najman Robert, Najman Daniel, Najman Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6050037652
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.