Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00053871/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00056862/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00059945/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00079724/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00143940/01 - Wynik z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO NA ROK 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7337200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pwz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36abbeff-9b1f-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO NA ROK 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36abbeff-9b1f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039587/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZA.272.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Ożarowie Mazowieckim w roku 20234.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
4.5.5.) Wartość części: 81755,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Ożarowie Mazowieckim w roku 20234.5.3.) Główny kod CPV: 30197642-8 - Papier fotokopiujący i kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 88213,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak precyzyjnego określenia przez Zamawiającego wymogu wskazania nazwy producenta skutkowało wprowadzaniem w błąd Wykonawców.
Zapisy zawarte w dokumentacji powodują rozbieżności w kwestii interpretacji czy Zamawiający wymagał określenia producenta czy nie.
W następstwie złożonych ofert nie jest możliwa ich rzetelna ocena. Na tym etapie postępowania jest to wada niemożliwa do usunięcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86869,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95374,20 PLN
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno - prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na budowie ulicy Kapuckiej
- PRZEPROWADZENIE BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH NA TERENIE POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W 2024 ROKU - PROFILAKTYKA CHORÓB NOWOTWOROWYCH DLA KOBIET Z POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO - RAK PIERSI.
- Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno - prawnej dla ulicy Wygodnej w Kaputach oraz odcinka ulicy Kapuckiej ze skrzyżowaniem z ulicą Sochaczewską
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.