Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00068591/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa sprzętu medycznego dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III Postępowanie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewska 29
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438244182
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital-zdwola.info.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa sprzętu medycznego dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III Postępowanie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c05a0b-a095-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.ZP.261.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest sprzedaż, dostawa, montaż oraz uruchomienie wraz ze szkoleniem przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia, tj. urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa - 1 SZT. zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - Parametry urządzenia.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oryginalnie zapakowany, nienoszący śladów otwierania, nie jest powystawowy, nie jest sprzętem regenerowanym, jest kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów, oraz wolny jest od wszelkich wad fizycznych i prawnych i nie jest obciążony jakimikolwiek prawami osób trzecich.
3. Oferowany towar jest dopuszczony do obrotu na obszarze Polski zgodnie z obowiązującym prawem w tym posiada niezbędne certyfikaty (certyfikat CE) oraz atesty.
4. Wykonawca przekaże wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia:
1) instrukcję użytkowania w języku polskim wraz z listą preparatów zalecanych do mycia i dezynfekcji (w wersji papierowej);
2) paszport techniczny, w którym będą rejestrowane wszelkie czynności serwisowe w okresie gwarancji i po gwarancji;
3) dokumenty gwarancyjne;
4) inne dokumenty wymagane przepisami prawa.
5. Sprzęt medyczny zgodny ze Standardami Dostępność Plus - zgodnie z załączonym dokumentem do SWZ.
6. Zakup realizowany w ramach projektu Ministerstwa Zdrowia - Dostępność Plus dla zdrowia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19602,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19602,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19602,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 430412698
7.3.3) Ulica: Al. Spółdzielczości Pracy 38
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-147
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19602,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Inspektoracie w Sieradzu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie w Pabianicach
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Renowacja elewacji budynków Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Katarzyny Kobro w Zduńskiej Woli
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, implantów i materiałów ortodontycznych"
- Dostawa aparatu USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z częściowym wyposażeniem medycznym dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2- etap II
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.