eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Rozbudowa drogi gminnej ul. Andersa w miejscowości Janów wraz z infrastrukturą



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ul. Andersa w miejscowości Janów wraz z infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starebabice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ul. Andersa w miejscowości Janów wraz z infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed8b9c18-a6e3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052169/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa ul. Andersa w Janowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi gminnej ulicy Andersa w Janowie wraz z infrastrukturą” na wykonanie, którego Zamawiający posiada decyzję
nr 361/2020 z dnia 11 sierpnia 2020 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 4100707W ulicy Andersa w Janowie wraz z infrastrukturą, w gminie Stare Babice.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie robót budowlanych, prac i czynności wynikających z dokumentacji projektowej, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz umowy, tj.:
1) rozbudowę ul. Andersa na odcinku od oznaczonego początku rozbudowy na rys. 1 (Zamawiający informuje, iż wykonał przebudowę skrzyżowania ul. Andersa i ul. Pohulanki), do drogi wojewódzkiej ul. Sikorskiego DW898, tj. na odcinku o długości ok. 875 m;
2) wykonanie pomiarów geodezyjnych zjazdów z posesji (środek bramy) oraz osi jezdni (na wysokości każdej bramy) a następnie sporządzenie przez uprawnionego geodetę szkiców uwzględniających zaprojektowaną niweletę i wykonane pomiary w terenie. Powyższa czynność ma na celu weryfikację zaprojektowanej niwelety w stosunku do aktualnych warunków terenowych;
3) budowę zjazdów ujętych w dokumentacji projektowej, a także zjazdów ujętych na mapie PZT Andersa 25.10.2022-PZT MPCP;
4) budowę kanalizacji deszczowej;
5) w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą wodno – kanalizacyjną wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z wytycznymi zarządcy sieci tj. GPK „EKO-BABICE” Sp. z o.o. (załącznik nr 12 do SWZ);
6) dokonanie regulacji istniejących urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni (chodnika) w uzgodnieniu z ich właścicielami; w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej należy podczas realizacji przedmiotu umowy stosować wytyczne określone w załączniku nr 12 do SWZ, brak protokołu odbioru końcowego urządzeń wod.-kan (w przypadku GPK Eko-Babice Sp. z o.o.) lub zgłoszenie przez właściciela urządzeń braku ich regulacji roboty stanowiące przedmiot umowy nie zostaną odebrane do czasu wykonania ww. czynności;
7) zaprojektowanie i dostarczenie Zamawiającemu do akceptacji projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, a następnie uzgodnienie go z odpowiednimi podmiotami
z uwzględnieniem:
a) możliwości zamknięcia ul. Andersa przy zapewnieniu dojazdu użytkowników posesji przylegających, a także zapewnieniu dojazdu pojazdom odbierającym odpady komunalne,
b) braku możliwości zamknięcia skrzyżowania ul. Sikorskiego i ul. Andersa;
8) rozebranie wszelkich ogrodzeń (reklam, tablic, wiat) znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji oraz wykonanie tymczasowego zabezpieczenia nieruchomości w postaci słupków metalowych i siatki oraz bramy i furtki, które zostaną zdemontowane przed zakończeniem inwestycji lub wcześniej na wniosek właściciela posesji. Na wniosek właściciela posesji Wykonawca zwróci wszystkie elementy rozebranych ogrodzeń. Termin rozbiórki ogrodzenia zostanie ustalony z Zamawiającym i właścicielem minimum 2 tygodnie przed rozbiórką, rozbiórka ogrodzenia jest możliwa po uprzednim wykonaniu ogrodzenia tymczasowego. Zamawiający nie uwzględnia w umowie odtworzenia ogrodzeń ujętych w przedmiarze robót od pozycji 18 do 48;
9) przebudowę oświetlenia ulicznego wraz z dostarczeniem systemu bezprzewodowej kontroli opraw – Zamawiający wymaga, żeby oświetlenie uliczne (oprawy oświetleniowe) były wyposażone w system bezprzewodowej kontroli opraw; w związku z powyższym Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiający dokumentację techniczną ww. systemu z uwzględnieniem:
a) szafki oświetlenia ulicznego należy wyposażyć w następujące elementy: kompensator mocy biernej (należy dobrać parametry kompensatora na podstawie pomiarów po wykonaniu instalacji, szczególnie dotyczy mocy biernej pojemnościowej), system sterowania umożliwiający zarządzanie i odczyt danych bez konieczności fizycznego otwierania szafy poprzez połączenie bezprzewodowe lokalne (np. bluetooth) lub „on-line”- kontrola i zarządzanie systemem przez stronę www, ograniczniki przepięć i ograniczniki prądu rozruchu instalacji oświetleniowej „SOFT START” - zabezpieczenie przepięciowe i przed udarem piorunowym, sterownik umożliwiający sterowanie i nadzór poszczególnymi oprawami wchodzącymi w skład projektowanej instalacji oświetlenia, aktywny filtr harmonicznych zapewniający dynamiczną kompensację mocy biernej,
b) oprawy oświetleniowe wyposażyć w urządzenia umożliwiające bezprzewodową komunikację między poszczególnymi oprawami a sterownikiem zlokalizowanym w szafie sterowania oświetleniem, umożliwiając w ten sposób zdalne sterowanie poszczególnymi oprawami oraz wgląd do stanu pracy oprawy. System sterowania pracą opraw powinien umożliwiać, w razie konieczności indywidualną nastawę poziomu strumienia świetlnego dla każdej z zainstalowanych opraw;
UWAGA! Zamawiający informuje, że posiada system sterowania oświetleniem Schreder EXEDRA w związku z czym wymaga, aby w ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonać kompatybilne rozwiązanie z posiadanym przez Zamawiającego bez konieczności stosowania dodatkowych aplikacji czy innych rozwiązań.
10) przebudowę sieci elektroenergetycznej nN;
11) przebudowę sieci telekomunikacyjnej i światłowodowej;
12) aktualizację warunków usunięcia kolizji PGE oraz wykonanie prac wynikających z tych warunków;
13) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni, jednocześnie na całej jej szerokości bez żadnych szwów podłużnych;
14) wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;
15) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
16) wycinkę drzew oraz usunięcie karp – wycięte drzewa należą do Wykonawcy, ich wartość należy odliczyć od ceny za wykonanie przedmiotu umowy;
17) wykonanie zieleni drogowej;
18) pełną obsługę geodezyjną zadania;
19) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej:
a) projekty budowlane będące załącznikiem do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu,
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.;
20) aktualizację projektu stałej organizacji ruchu (SOR). Do oferty należy przyjąć oznakowanie załączonego SOR-u. Ewentualne różnice zostaną rozliczone kosztorysem różnicowym;
21) zgłoszenie odpowiednim organom zamiaru wprowadzenia stałej organizacji ruchu;
22) złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania, a także uzyskanie klauzuli o niewniesieniu sprzeciwu przez właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
23) przeprowadzenie czynności jakie należy wykonać w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a które wynikają z przepisów, warunków technicznych lub dokumentów jakie zostały wydane w trakcie powstawania dokumentacji projektowej oraz wynikają ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8696100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8696100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalnika Sp. o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8696100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.